Svin
Fra : Mendoza

Dato : 01-06-11 17:24

http://www.youtube.com/watch?v=iXpQGUtExmo

Damn, nogle møgsvin.... havde jeg været betjent, var Heckler & Koch kommet i
aktion.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-11 19:42

Mendoza <asshole@x1812.dk> skrev i meddelelsen
4de66787$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> http://www.youtube.com/watch?v=iXpQGUtExmo
>
> Damn, nogle møgsvin.... havde jeg været betjent, var Heckler & Koch
> kommet i aktion.

Og så var du pludselig ikke længere betjent, men indsat i et statsfængsel.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-06-11 20:28

newsGdnVIl97aLFXvQnZ2dnUVZ8gqdnZ2d@giganews.com...
> [...]
> 4de66787$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>

> Og så var du pludselig ikke længere betjent, men indsat i et statsfængsel.

Du drømmer, den sidste betjent der blev dømt for drab var i 1937.

--
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-11 20:32

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
is63sh$oa4$1@speranza.aioe.org:

> Du drømmer, den sidste betjent der blev dømt for drab var i 1937.

Og du er - udover at være voldsomt personlighedsforstyrret - ikke just
belastet af verdens største intellekt, Flemse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-06-11 23:01

> [...]
>
> Og du er - udover at være voldsomt personlighedsforstyrret - ikke just
> belastet af verdens største intellekt, Flemse.

Jamen Einstein så væk mig lige den dag en politimand dømmes for drab, der
skal nok løbe meget vand i havet førend det sker.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-06-11 03:18

On Thu, 2 Jun 2011 00:01:29 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Jamen Einstein så væk mig lige den dag en politimand dømmes for drab, der
> skal nok løbe meget vand i havet førend det sker.

Var der ikke for nylig en betjent, der blev dømt for noget pyroman-halløj,
eller husker jeg forkert.?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-06-11 08:26

--
TROLL-O-METER

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Var der ikke for nylig en betjent, der blev dømt for noget pyroman-halløj,
> eller husker jeg forkert.?

Og hvilken relevans har med sagen at gøre, der er også betjente der bliver
tossede og bliver indespærret, men det er ikke det jeg skriver om.

Fra : Mendoza

Dato : 02-06-11 05:09

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> 4de66787$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Og så var du pludselig ikke længere betjent, men indsat i et statsfængsel.

Ja, og derfor er jeg ikke betjent. Men... hvor får man lyst til at hive en
MG42 frem og rydde det grønne område.

Fra : Ivannof

Dato : 02-06-11 01:33

On 1 Jun., 18:23, "Mendoza" <assh...@x1812.dk> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=iXpQGUtExmo
>
> Damn, nogle møgsvin.... havde jeg været betjent, var Heckler & Koch kommet i
> aktion.

Og nu er link'et lukket. Så nu er denne tråd kun for indviede.

hilsen Ivan

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-06-11 08:38

Den 02-06-2011 09:33, Ivannof skrev:

> Og nu er link'et lukket. Så nu er denne tråd kun for indviede.
>
> hilsen Ivan

så øf da.. når jeg nu missede det.

- cep

Fra : Ivannof