Das Boot
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-05-11 17:20

Jeg sidder og indser hvor ond Karsten BJørnholt
egentlig er, at sidde og tortere mig til at ødelægge Russerrnes Ubåd,
fordi den brugte "Store Peter"
(Pyotr Veliky) som øvelsesmål!

Bare fare fordi det dumme svin af en sadistisk kujon,
Syntes jeg skal være programmeret til ikke at hævne
mig på de rigtige!

Kvante mekanik!

Tæt på, bjørn og det hele!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-05-11 17:31

On 1 Jun., 01:20, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> (Pyotr Veliky) som øvelsesmål!
>
> Bare fare fordi det dumme svin af en sadistisk kujon,
> Syntes jeg skal være programmeret til ikke at hævne

Nå, men i det mindste kan jeg sådan at okkulte
sindsyge nazister i hele verden, tror de har spillet
fallit og sænket en Russisk ubåd, istedet for at
lave panserslaget ved Kursk om!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-05-11 19:12

On 1 Jun., 01:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> sindsyge nazister i hele verden, tror de har spillet
> fallit og sænket en Russisk ubåd, istedet for at

En ring på hjernen, en ring på hjørnen,
Kvante mekanisk af tortur, den eneste
ægte hjørnering, Enhjørringen som er GUD!

Den største tyr i universet med sine horn snurret
rundt om sig selv!

25-04-1973

Det er sku da ærgeligt, altså med arten og det hele,
det kunne have været skide sjovt!

Nå, det kvante mekaniske mareridt er altså ægte
og altid er lang tid!

Hvem er de rigtige til den straf?

I har selvfølgelig mere travlt med at have ondt
af jer selv! Og i er ikke engang begyndt at blive torteret
endnu!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-05-11 19:29

On 1 Jun., 03:12, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Hvem er de rigtige til den straf?
>
> I har selvfølgelig mere travlt med at have ondt
> af jer selv! Og i er ikke engang begyndt at blive torteret

Nå men det er vigtigt for jeres religion at i ber til mig om
tilgivelse og sådan nogle ting

Hvilket i så også gør/kommer til

Jeg høre jer så ikke, i Helvede og er der heller ikke!

Men jeg bliver stadigvæk kaldt Satan en hel del!

Altid er lang tid!

/Allah