Islam, fredens religion
Fra : /john

Dato : 31-05-11 17:43

UK: Skoleleder banket til lirekassemand af muhammedanere.

Billederne:

(Man bemærker straks de fire ungersvendes sorte skæg, samt deres venlige og
imødekommende smil):
http://thereligionofpeace.com/index.html

Beretningen:

"FOUR Muslim men slashed a schoolmaster's face, fractured his skull and
broke his jaw after they decided his religious teaching "mocked Islam", ":
http://www.express.co.uk/posts/view/248446/RE-teacher-battered-for-doubting-Islam-

Muhammedanere gi'r muhammedanere et dårligt ry...

/john

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 31-05-11 18:18

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.express.co.uk/posts/view/248446/RE-teacher-battered-for-doubting-Islam-
>
> Muhammedanere gi'r muhammedanere et dårligt ry...

Jeg tror at provokatører som John/Georg skal stoppe med at pisse på Islam.

Fra : DADK (the original)

Dato : 31-05-11 18:50

On 31-05-2011 19:17, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "/john"<nn@ok> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at provokatører som John/Georg skal stoppe med at pisse på Islam.

Du mener, så vil fredens religions tilhængere komme efter dem? Som det
er kutume på Nørrebro, i Vollsmose, Gellerup osv? Eller worldwide i
Sudan, Yemen, Nigeria, Kenya osv? Eller world world wide den kamp islam
fører imod frihed og demokrati?

Fra : /john

Dato : 31-05-11 19:24

"DADK (the original)" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Du mener, så vil fredens religions tilhængere komme efter dem?

Ja, det er f... grove løjer!

Vi har ( da endnu) talefrihed her i kongeriget, og jeg viderebringer blot en
beretning fra en anerkendt avis!

Heldigvis har vi PET til at holde øje med forræder-typer som PN, og en
skønne dag går han over stregen.

/john

Fra : DADK (the original)

Dato : 31-05-11 21:15

On 31-05-2011 20:23, /john wrote:

> [...]
> blot en beretning fra en anerkendt avis!
>
> Heldigvis har vi PET til at holde øje med forræder-typer som PN, og en

Ja, PET har vist sig rigtig dygtige. Tror vi kan takke dem får at vi kke
har haft et større terrorangreb på Nørreport station, eller f.eks at
Kurt Westergaard overhovedet er i live.

Jeg ville have forsvoret at jeg overhovedet skulle tænke sådan, for 10
år siden, overhovedet ville kunne finde på at skrive det jeg skriver nu :

Uanset hvordan man regner frem, kan det ikke ende med andet end
borgerkrig. Kulturkampen vil kommme på knive. Der er ikke andre
muligheder. Når man ser 200 velintegrerede dansk-takende muslimer ænske
Danmark ned i helvede, fordi vi har demokrati, og almindelige kristne
eller jøder ikke kan komme på Nørrebrogade uden at blive kropsvisiteret
og generelt behandlet som andenrangsmennesker - så ved man klokken er
slået.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 31-05-11 19:11

On Tue, 31 May 2011 19:17:56 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Jeg tror at provokatører som John/Georg skal stoppe med at pisse på Islam.

Du er jo ikke andet end en skide islamo-nazist.

Fra : /john

Dato : 31-05-11 20:03

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du er jo ikke andet end en skide islamo-nazist.

Jeg må jo ha' ramt en bette nerve :)

Hvilket bringer følgende i erindring:

Under den kolde krig sendte amerikanske Radio Free Europe nyheder til de
kommunistiske lande på deres respektive sprog, til stor irritation for de
kommunistiske ledere.

En RFE-medarbejder udtrykte det således: "Når vi rammer svinene med snerten,
så hyler de".

Måske den underlige PN føler sig 'ramt af snerten'.

/john

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-05-11 19:16

On 31/05/11 18:43, /john wrote:
> [...]
> http://www.express.co.uk/posts/view/248446/RE-teacher-battered-for-doubting-Islam-
>

> Muhammedanere gi'r muhammedanere et dårligt ry...

For søren hvor de kryb dog er degenererede og psykopatiske. Selv
PN-idioten virker usikker i sin tro.

UD med krybet - og hårde straffe til de velmenere der ødelægger vores
samfund med djævle-import.

Mvh
Martin