Ayatollah: OK at slå israelske børn ihjel
Fra : /john

Dato : 31-05-11 16:34

Islam, fredens religion.

"A senior Iranian cleric, who is known as President Mahmoud Ahmadinejad's
spiritual mentor, urged followers to continue suicide attacks against
Israelis, including children":

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4076176,00.html

Hvordan er det lige man skaber fred med dén slags 'mennesker'?

/john

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-05-11 17:04

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4076176,00.html
>
> Hvordan er det lige man skaber fred med dén slags 'mennesker'?

Det gør man nok heller ikke.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 31-05-11 18:26

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
> Islam, fredens religion.
> >

> /john

Til det er der kun at sige at det er arabisk retorik der kun indholder tale
uden handling. Til gengæld taler Johns smovser venner ikke om at myrde
arabiske børn, de skyder dem bare og når vi nu er ved det, så husker et
børnemord på en 11 årig arabisk pige på vestbredden der omkr år 2000 blev
skudt ned på klods af jødiske bosættere og Georg Borchorst kommentar var
dengang at det var en helt OK ting at skyde en lille pige!!!!!!!.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-05-11 22:07

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
is38d1$fnn$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> vestbredden der omkr år 2000 blev skudt ned på klods af jødiske
> bosættere og Georg Borchorst kommentar var dengang at det var en helt

Har du hørt fra PET, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 31-05-11 17:11

On 31 Maj, 17:33, "/john" <nn@ok> wrote:
> [...]
>
> http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4076176,00.html
>
> Hvordan er det lige man skaber fred med dén slags 'mennesker'?

Det gør man heller ikke. Det er en vanvittig udtalelse. Manden må være
rablende gal -

Fra : DADK (the original)

Dato : 02-06-11 03:39

On 01-06-2011 01:11, Patruljen wrote:

> Det gør man heller ikke. Det er en vanvittig udtalelse. Manden må være
> rablende gal -

Nåja. Sådan redder vi lige den. "Det må være en vanvittig udtalelse", og
så kan selvmordsbomberne imod Israel, raketterne der regner ned over
landet og de ulovlige skibe der forsyner Gaza med våben bare fortsætte
uhindret.

Iran stætter Hixbollah med anslået 20 mia om året.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-06-11 08:33

"DADK (the original)" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

-

> Nåja. Sådan redder vi lige den. "Det må være en vanvittig udtalelse", og
> så kan selvmordsbomberne imod Israel,

Desvære ingen selvmordsbombere imod slyngelstaten Israel i snart flere år.

> raketterne der regner ned over landet

Skal jeg kritisere Palæstinænserne ja så må det at de skal lade være med at
skyde raketter
imod Israel hvis de intet kan ramme.

og de ulovlige skibe der forsyner Gaza med våben bare fortsætte
> uhindret.

Igen skriv om det du véd og ikke hvad du tror eller fantaserer om i dine
druktåger.

> Iran støtter Hixbollah med anslået 20 mia om året.

Ja alle tiders hvor kan vi sende et bidrag.

Fra : Ivannof

Dato : 02-06-11 01:41

On 2 Jun., 09:32, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:
> "DADK (the original)" <D...@webspeed.dk> skrev i en meddelelsenews:4de6f7d3$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>

> -

> Desv re ingen selvmordsbombere imod slyngelstaten Israel i snart flere r.

> Skal jeg kritisere Pal stin nserne ja s m det at de skal lade v re med at
> skyde raketter
>  imod Israel hvis de intet kan ramme.

Man kan også skyde raketter ind over Nørrebro. Når man ikke skyder
efter noget specielt, vil alle Nørrebrogensere føle sig truet. Og det
er vel også meningen med Gaza-raketterne. Ikke at ramme men at få alle
Israelere i området til at skide i bukserne.

Og det er vist i den inderste kerne og så definitionen på terrorisme,
ikk'?

Hilsen Ivan

Fra : Patruljen

Dato : 03-06-11 02:48

On 2 Jun., 04:39, "DADK (the original)" <D...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> så kan selvmordsbomberne imod Israel, raketterne der regner ned over
> landet og de ulovlige skibe der forsyner Gaza med våben bare fortsætte

Det har intet med en iransk religiøs fanatiker at gøre.

> Iran stætter Hixbollah med anslået 20 mia om året.

Og hvad har den med en unavngiven iransk fanatiker at gøre?
Skal den danske politik i Afghanistan værdisættes alt efter hvad
Andreas Falcks eller Sømandens formulerer af absurde udsagn?

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 03:19

On 03-06-2011 10:47, Patruljen wrote:

> [...]
> Skal den danske politik i Afghanistan værdisættes alt efter hvad
> Andreas Falcks eller Sømandens formulerer af absurde udsagn?

Hvis de sad som gejstlige i et præstestyre eller folketingsmedlemmer, så ja

Fra : Patruljen

Dato : 03-06-11 02:49

On 2 Jun., 09:40, Ivannof <ivan...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Israelere i området til at skide i bukserne.
>
> Og det er vist i den inderste kerne og så definitionen på terrorisme,

De byer som beskydes fra Gaza er for størstedelens vedkommende - ikke
- israelsk land, men okkuperede områder.

Fra : Patruljen

Dato : 04-06-11 03:11

On 4 Jun., 04:19, "DADK (the original)" <D...@webspeed.dk> wrote:

> Hvis de sad som gejstlige i et præstestyre eller folketingsmedlemmer, så ja

Det er måske tættere på en meningsfuld overvejelse, så længe vi taler
om Danmark. Men skal det så også betyde, at Danmark skal gøres
ansvarlig såfremt en eller anden religiøs EU kirkegænger udtaler en
eller anden absurditet?

Skal Israel gøres ansvarlig for en amerikansk prædikants gale
statements?

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 14:38

On 04-06-2011 11:11, Patruljen wrote:

> [...]
> om Danmark. Men skal det så også betyde, at Danmark skal gøres
> ansvarlig såfremt en eller anden religiøs EU kirkegænger udtaler en

Hvad mener du selv?

Du mener det kan sammenlignes med at Iran aktivt støtter
terrorganisationer, grupper som Hiz-Bollah?

> Skal Israel gøres ansvarlig for en amerikansk prædikants gale
> statements?

Har vi en ren stat, en samlet stat, eller en statsdannelse, har vi et
folk der ønsker denne stat? Har vi et palæstina, og så kan man feje
terroren, korruptionen osv ned under gulvtæppet?

Lad mig spørge, hvor mange ønsker en palæstinansisk stat?

Jeg tror vi kommer under 5% og dalende, selv hvis alle i hele palæstina
stemte. Det de ønsker er jo ikke en to-statsløsning. Det handler heller
ikke om meloner, hvede, agurker, lammekød...

....Det handler om at Israel ikke må eksistre som stat. Det er DET, og
kun det, der optager sindene blandt libanesere og palæstinensere og
jordanere osv i Danmark såvel som i deres hjemlande.

Og sådan vil det altid være. Vi, som Danmark, dansk stat, kan jo ikke gå
imod Israel eller sige Israel ikke må findes, og det gør så den danske
stat til at være i opposition med en kæmnpestor gruppe mennesker, meget
større end jøderne. Altså af dem der rent faktisk bor i det danske
samfund. Når "vi" siger det, gider de heller ikke opføre sig prdentligt.

Og så har vi hele balladen.