Netmeeting med ADSL
Fra : Sus

Dato : 11-08-01 19:48

Hejsa her i gruppen
Jeg håber det er det rigtige sted jeg er kommet ind. Jeg har lige fået ADSL
hos TDC, og har nu lidt problemer med Netmeeting, da jeg plejer at få en hel
liste frem med alle der er på netmeeting, (den hvor man kan se hvem der er
på, har webcam m.m.) men nu dukker der ikke en eneste op, så jeg er i tvivl
om, om det overhovedet virker mere. Kan det være nogle indstillinger jeg har
glemt, eller kan det slet ikke lade sig gøre med ADSL. Jeg mener at jeg har
haft denne liste fremme en enkelt gang, imens jeg har haft ADSL, men er ikke
helt sikker.

Håber I kan hjælpe mig her, eller fortælle mig, hvis jeg skal ind i en anden
gruppe med mit spørgsmål.

Hilsen Sus

Fra : Storm

Dato : 11-08-01 20:24

Sus <sus_p_dk@hotmail.com> skrev i en
> Hejsa her i gruppen
> Jeg håber det er det rigtige sted jeg er kommet ind.

Det er det skam.

> Håber I kan hjælpe mig her, eller fortælle mig, hvis jeg skal ind i en
anden
> gruppe med mit spørgsmål.
>
> Hilsen Sus

Vi bliver nødt til at vide hvilken slags ADSL du har, før vi kan rådgive
dig.
Er det Bredbånd eller Netexpress?

- Storm

Fra : Sus

Dato : 11-08-01 20:55

Undskyld, jeg ikke fik det hele med, men det er bredbånd 256/128.

Sus

Fra : Steen Henri Jensen

Dato : 16-08-01 20:58

Så er det ikke ADSL delen der driller, det er nok mere din Netmeeting der er
forkert sat op. prøv at geninstall NM.