Nu banker virkeligheden på døren
Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-11 10:13

http://epn.dk/privat/article2445901.ece

Om fem år skal en gennemsnitsfamilie med to voksne og to børn hver måned
finde mellem 3.000 og 4.000 kroner ekstra efter skat.

Det viser beregninger, som Danske Bank har foretaget.

Selvfølgelig *koster* det at holde muhammedanere - Nu kommer regningerne
for alvor!!!

Mvh
Martin

Fra : DADK (the original)

Dato : 28-05-11 10:32

On 28-05-2011 11:13, Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> Det viser beregninger, som Danske Bank har foretaget.
>
> Selvfølgelig *koster* det at holde muhammedanere - Nu kommer regningerne

Og samtidig konspirerer muslimerne for vores egne skattepenge. Det
koster et frit samfund som det danske at invitere muslimer indenfor. Det
er en naturlov, at har du tilstrækkelig mange muslimer har du også en
fundamentalitet. Og det er en naturlov at ekstremisme og fundamentalisme
udvikles i muslimske "kultur centre". Muslimmer er som damp, er tætheden
tilstrækkelig stor bliver de til vand, og så begynder de at ruste
samfundets nagler.Så begynder de at bekæmpe samfundet. De står allerede
udenfor Nørrebro-hallen og råber i kor at Danmark vil ende i helvede
fordi vi ikke indfører sharia. Og det er velintegrerede typer, med
arbejde, folk der taler dansk, voksne mænd der står og udbasunerer dette.

Det er derfor man bør stemme på VKOR. Hvis man har en far eller en mor
der er i slutningen af 50'erne og de ikke har sparet op til deres egen
pension, er eneste redning at gå på efterløn. For efterlønnen eksisterer
jo stadigvæk, den er ikke forringet for dem der kunne finde på at gøre
brug af ordningen.

Den er kun forringet for dem der engang i 2014 hvde tænkt sig at bruge
efterlønnen. Og det er bare en fremskrivning af det S-SF allerede havde
besluttet i 2010 med deres Fair Løsning. I Fair Løsning står der at man
skal kunne gå på efterløn som 68-årig og først få folkepension som 73-årig.

De er narturligvis inde på det rigtige, S-SF, i deres Fair Løsning, jeg
synes blot det er unfair (!!) at de ikke siger det direkte til befolkningen.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-11 12:19

On Sat, 28 May 2011 11:32:11 +0200, "DADK (the original)"
<DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>synes blot det er unfair (!!) at de ikke siger det direkte til befolkningen.

Det er ikke nok at stemme VK eller LA - der skal gives flertal til DF

Fra : NoTrabajo

Dato : 28-05-11 18:35

> Det er ikke nok at stemme VK eller LA - der skal gives flertal til DF

Enig!
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-11 21:25

On Sat, 28 May 2011 19:35:10 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Enig!

Rart at høre. Men hvad skal vi gribe og gøre i for at opnå et
danskhedsreddende flertal ved valget?

Jeg propaganderer på mit farvestrålende plankeværk men bor i en rød
bydel hvor det er svært at missionere effektivt. De sidste måneder har
jeg haft mange læserbreve i EB men hvad mener du kan flytte stemmer i
tide?

Fra : Andreas Andersen

Dato : 29-05-11 07:53

Den 28-05-2011 13:19, Bo Warming skrev:
> Det er ikke nok at stemme VK eller LA - der skal gives flertal til DF

Jeg stemmer V, K eller LA, men skulle DF få flertal, ville jeg sætte mig
på min motorcykel, dreje håndtaget i bund og ikke stoppe før jeg enten
var ovre en eller anden grænse eller havde slået mig selv ihjel imod den
mur, DF uvægerligt ville sætte op om landet.

Hvordan de har fået brugt deres mandater til at øge grænsekontrollen, så
tyskerne ikke gider komme på ferie i Danmark længere er mig en enorm
gåde. Mon Pia K. kan nogle Jedi mind tricks.

--
Andreas

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 29-05-11 08:33

"DADK (the original)" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> et frit samfund som det danske at invitere muslimer indenfor. Det er en
> naturlov, at har du tilstrækkelig mange muslimer har du også en

Jamen det her er jo den sædvanlige Facistiske propaganda. Hvor indvandrerne
er roden til alt ondt, men! Danmark mangler hænder, danskerne føder ikke nok
børn, samtidig viser undersøgelser at 2g ere klarer sig bedre på
arbejdsmarkedet end deres danske jævnaldrene. Jeg tror ikke at vi kommer
udenom at skulle åbne Danmark for flere indvandrere hvis vi vil redde vores
økonomi og den virkelighed der tales om i overskriften den eksisterer ikke i
virkelighedens verden.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-05-11 13:07

Den 28/05/11 11.13, Martin Larsen skrev:
> [...]
>
> Det viser beregninger, som Danske Bank har foretaget.
>
> Selvfølgelig *koster* det at holde muhammedanere - Nu kommer regningerne

Problemer kunne også mindskes ved at sætte de forbandede, tyvagtige
afgifter ned. Det kunne ske i et smukt samspil med idéen om åbne grænser
og hermetisk lukkede kasser. Så ville muhamedanerpesten kurere sig selv
i løbet af nogle år og det behøvede ikke koste 25.000,- at varme sit hus
op. Alle vinder - undtaget nasserne.

mvh.
Kim Frederiksen