Politichikanen mod mig
Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-11 10:30

Hermed udvides og uddybes klage som i svarer på 25-5 Jnr
sat2011o232o365

Den forhørte politmand vidner ukorrekt og med elendig
obervationsevne bl.a. når han erklærer at jeg om natten havde sandaler

Jeg ejer ikke sandaler og havde solide støvler som på foto eller .
At betjen€ oplyser at have set penis kan kaldes bevist at være
urigtigt når man i blændende sol fotograferet under kommando om åben
skjorte og vindjakke INTET KAN SE

Og da forhørte betjent påstår at have kunne se penis var det kl 3 dvs
bælgravende mørkt og skjorte hang ned og holdtes ikke åben som på foto

Politimandens chikane fremgår af bemærkninn om at jeg havde "rigeligt
tid at iføre mig yderligere tøj"

Politiet har opfundet kriminalitet, hvor ingen borger har taget anstød
af i den mørke nat

Politichikanen mod mig omfatter at man trænger ind i have og
fotograferer,

Det er anstødeligt at man blander sig i hvornår jeg står på min
matrikels fortov og at man fotograferer umotiveret og indiskret.

Jeg var som nævnt chokeret og nys vækket, da jeg løb ud og var vækket
af udrykning og min kones alarm om ild hos nabo. At jeg senere erfarer
hvad forhørte gentager, at faren er væk, er sagen uvedkommende -
Min adfærd er i overensstemmelse med såvel force majeure situationen
som med det frisind der hersker på Nørrebro
Bo Warming , Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-11 20:51

Trådstarten er svar på brev fra politiet vedr to episoder samme døgn i
marts.
Om natten brød politi loven ved at kommandere mig væk fra offentligt
fortov uden sand begrundelse
Næste dag fotograferedes jeg i min have og det var indiskret og
uberettiget.
Det viste dog at intet var blottet i mit skridt og er nok årsag til at
man kovendte og skød sig i den politifod der havde skabt bødeforlæg
som man trak tilbage

> [...]
>Min adfærd er i overensstemmelse med såvel force majeure situationen
>som med det frisind der hersker på Nørrebro

MÆRKELIGT AT VORT TRAVLE POLITI HAR TID TIL SMÅPJAT som ikke berører
retssikkerhed