Alle som udebliver fra aktivering skal på ~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-05-11 09:10

Dansk Folkepartis had mod indvandrere kender ingen grænser:

Alle indvandrere som udebliver fra tvangs-aktivering skal på
starthjælps-ydelse i et halvt år, og det er om de så kun er udeblevet fra
tvangs-aktivering een enkelt gang. Da man ikke kan indføre dette over for
indvandrere alene, på grund af diskriminering, så vil det her forslag helt
uden tvivl komme til at gælde for alle kontanthjælpsmodtagere, danskere som
indvandrere. Der er på forhånd flertal for forslaget da regeringen har givet
tilsagn om at de bakker dette forslag fra Dansk Folkeparti op. Dermed har
VKO-flertallet budt ind med et forslag som, i konkurrence med Helle Thorning
Schmidt aktiveringsforslag, skal forfølge kontanthjælpsmodtagere:

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2415181.ece

P.S.
Husk nu, kontanthjælps-Thomsen, når du har flyttet din dovne røv ud af
kontanthjælpssofaen og ned til valgstedet for at stemme på Dansk Folkeparti,
så er det altså dem som måske får dig rigtig i klemme en dag hvis du kommer
i kambolage med kontanthjælpskontoret. Husk på at kontanthjælpskontoret ikke
rigtig fuldt ud anerkender dine rygproblemer og en eller anden dag, så
oprinder tidspunktet jo nok for at du skal sættes i sving med aktivering. Du
kan så glæde dig over at Dansk Folkeparti ikke mener at starthjælp-satsen er
noget som helst problem:

http://www.information.dk/159616

http://www.danskfolkeparti.dk/Peter_Skaarup_Starthj%C3%A6lpen_diskriminerer_ikke.asp

P.P.S.
Jeg husker noget om at en eller anden i denne her nyhedsgruppe har sagt at
Dansk Folkeparti er venstreorienteret på det socialpolitiske område. Det
håber jeg ovenstående har slået en pæl igennem. Vi har her med et parti at
gøre som tilhører det alleryderst højre.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 09:52

On Fri, 27 May 2011 10:10:15 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

<snip>
> [...]
> så er det altså dem som måske får dig rigtig i klemme en dag hvis du kommer

Du taler som du har forstand til (hvilket IKKE er imponerende).

Det drejer sig KUN om matchgruppe 1, 2 og 3.

Jeg har de sidste mange år været i matchgruppe 5, så det kommer på ingen
måde til at "ramme" mig.

> Husk på at kontanthjælpskontoret ikke
> rigtig fuldt ud anerkender dine rygproblemer og en eller anden dag, så
> oprinder tidspunktet jo nok for at du skal sættes i sving med aktivering.

Du fortsætter med at udstille din uvidenhed.

Min "sag" er ikke afgjort endnu.

> Du
> kan så glæde dig over at Dansk Folkeparti ikke mener at starthjælp-satsen er
> [...]

Hvis folk bare udebliver fra aktivering uden grund fordi de ikke gider, så
ser jeg ikke noget problem i at de får med "pisken".

Personligt har jeg mødt til tiden hver eneste gang kommunen har kaldt på
mig, uanset hvor idiotisk det end var.

> [...]
> håber jeg ovenstående har slået en pæl igennem. Vi har her med et parti at
> gøre som tilhører det alleryderst højre.

IGEN udstiller du din uvidenhed.

Forslaget handler i bund og grund om, at sparke dem i gang, der bare ikke
GIDER.

Du mener måske at det er venstreorienteret politik, at alle skal have lov
til at få overførslelsindkomst, hvis de ikke GIDER lave noget.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-05-11 10:22

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> <snip>

> Du taler som du har forstand til (hvilket IKKE er imponerende).
>
> Det drejer sig KUN om matchgruppe 1, 2 og 3.

Det bliver der garanteret lavet om på. Jeg tror ikke at Dansk Folkeparti er
til sinds at frede et stort antal indvandrere som befinder sig i matchgruppe
4 og 5. Så du må hellere se at komme i form til de nye opgaver som du bliver
sendt ud i når din kommune på et tidspunkt tager fat i kravetøjet på dig og
smider dig ud i aktivering.

> Jeg har de sidste mange år været i matchgruppe 5, så det kommer på
> ingen måde til at "ramme" mig.

Som sagt, det skal der nok blive lavet om på.

> [...]
>
> Du mener måske at det er venstreorienteret politik, at alle skal have
> lov til at få overførslelsindkomst, hvis de ikke GIDER lave noget.?

Det er venstreorienteret politik ikke at jage folk rundt i
tvangs-aktivering. Det er venstreorienteret politik at bekæmpe
arbejdsløsheden i stedet for at bekæmpe de arbejdsløse. Rigtigt arbejde til
normale lønninger og normale overenskomstmæssige vilkår i ansættelsen. Det
er vejen frem.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 11:50

On Fri, 27 May 2011 11:22:01 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det bliver der garanteret lavet om på. Jeg tror ikke at Dansk Folkeparti er
> til sinds at frede et stort antal indvandrere som befinder sig i matchgruppe
> 4 og 5.

Det er jo bare en tom påstand baseret på dine fordomme, da det specifikt
KUN drejer sig om matchgruppe 1, 2 og 3.

> Så du må hellere se at komme i form til de nye opgaver som du bliver
> sendt ud i når din kommune på et tidspunkt tager fat i kravetøjet på dig og
> smider dig ud i aktivering.

Hvilket de jo netop IKKE gør, da jeg er i matchgruppe 5.

> Som sagt, det skal der nok blive lavet om på.

Og månen er lavet af grøn ost.

> Det er venstreorienteret politik ikke at jage folk rundt i
> tvangs-aktivering.

Det er da noget nyt.

> Det er venstreorienteret politik at bekæmpe
> arbejdsløsheden i stedet for at bekæmpe de arbejdsløse.

Det er da ALLE politiske partiers politik.

> Rigtigt arbejde til
> normale lønninger og normale overenskomstmæssige vilkår i ansættelsen. Det
> er vejen frem.

Og hvad når der ER arbejde, men nogen ikke gider.? Skal de så bare
forsørges af dem der gider at arbejde.?

Der er masser af arbejde. F.eks. er der mange jobs som reklame/avis-omdeler
og med de nye tilskud kommer der også mange rengørings og havearbejde job.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-05-11 13:24

> Det er da noget nyt.

Næh.

> Det er da ALLE politiske partiers politik.

Næh.

> Og hvad når der ER arbejde, men nogen ikke gider.?

Den problemstilling rykker ikke voldsomt mange sekunder på min nattesøvn.
Hvis det ikke var utrolig fattiggørende at rende rundt på understøttelse men
decideret lukrativt, så gik alle mennesker vel rundt og pønsede på at blive
arbejdsløse vil jeg skyde på. Hverken a-kasse-understøttelse eller
kontanthjælp kommer jo blot i nærheden af 90 % af en normal løn-indtægt i
dag. Ofte er dækningen kun i omegnen af 50 og 70 % i forhold til en normal
løn-indtægt, hvad angår højtlønnede er den langt mindre.

> Skal de så bare
> forsørges af dem der gider at arbejde.?

Det går da fint for dig. Du sidder hjemme i kontanthjælpssofaen og klør dig
selv i røven hver dag hele året rundt mens andre slider og slæber for at
forsørge dig.

> Der er masser af arbejde. F.eks. er der mange jobs som
> reklame/avis-omdeler og med de nye tilskud kommer der også mange
> rengørings og havearbejde job.

Jamen det er jo fint at der kommer en masse 37 timers job, altså 160.000
jobs på normale vilkår til at afskaffe arbejdsløsheden, det er der sikkert
mange ledige som ser frem til. Og nu har du jo lovet det, så skal det nok
blive til noget...

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 14:14

On Fri, 27 May 2011 14:23:45 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Næh.

Flot "argument".

> Næh.

Flot "argument".

> Den problemstilling rykker ikke voldsomt mange sekunder på min nattesøvn.

Du kan altså ikke se problemet i at dem der passer deres arbejde, skal
betale en højere des af deres indtægt i skat, FORDI andre ikke GIDER at
arbejde.

> Hvis det ikke var utrolig fattiggørende at rende rundt på understøttelse men
> decideret lukrativt, så gik alle mennesker vel rundt og pønsede på at blive
> arbejdsløse vil jeg skyde på.

Der er MANGE der er professionelle nassere (jeg har mødt en del på de
"idiot-kurser", jeg har været på).

> [...]
> dag. Ofte er dækningen kun i omegnen af 50 og 70 % i forhold til en normal
> løn-indtægt, hvad angår højtlønnede er den langt mindre.

Hvad i alverden har det med sagen at gøre.?

Er det ok an nasse, hvis man bare ikke nasser for meget.?

> Det går da fint for dig. Du sidder hjemme i kontanthjælpssofaen og klør dig
> selv i røven hver dag hele året rundt mens andre slider og slæber for at
> forsørge dig.

Er du født dum, eller tager du kurser.?

Jeg går hjemme fordi min ryg er skadet. Der var da ikke noget jeg hellere
ville, end at passe et arbejde, ikke mindst pga. min indtægt ville blive
mindst dobbelt så høj.

> Jamen det er jo fint at der kommer en masse 37 timers job, altså 160.000
> jobs på normale vilkår til at afskaffe arbejdsløsheden, det er der sikkert
> mange ledige som ser frem til.

Hvorfor SKAL det være 37 timers job.?

> Og nu har du jo lovet det, så skal det nok
> blive til noget...

Prøv dog at tænke selv, bare en enkelt gang.

http://pics.schwippy.com/forums/images/head_up_ass.jpg

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-05-11 21:26

> Hvad i alverden har det med sagen at gøre.?

Det har da alt med sagen at gøre, din kvajpande.

> Jeg går hjemme fordi min ryg er skadet. Der var da ikke noget jeg
> hellere ville, end at passe et arbejde,

Ja det påstår du jo men hvad mon din kommune tænker omkring det...

> ikke mindst pga. min indtægt
> ville blive mindst dobbelt så høj.

Ja det er sikkert sandt nok, sådan er det jo for de flestes vedkommende.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 21:42

On Fri, 27 May 2011 22:25:36 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det har da alt med sagen at gøre, din kvajpande.

Overhovedet IKKE, Fjotte.

Emnet er straf for at blive væk fra aktivering uden grund.

> Ja det påstår du jo men hvad mon din kommune tænker omkring det...

Det er da komplet irrelevant hvad kommunen tænker. Min ryg bliver da
hverken værre eller bedre, uanset hvad kommunen tænker.

> Ja det er sikkert sandt nok, sådan er det jo for de flestes vedkommende.

Præcis.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 15:12

Den 27-05-2011 10:52, S.A.Thomsen skrev:
> [...]
>
> <snip>

> Du taler som du har forstand til (hvilket IKKE er imponerende).
>
> Det drejer sig KUN om matchgruppe 1, 2 og 3.

Der findes kun 3 matchgrupper.
http://www.ams.dk/Reformer-og-indsatser/indsatser/matchmodel.aspx

Matchgruppe 4 og 5 findes tilsyneladende ikke mere.
Men fint du skriver at det kun drejer sig om matchgruppe 1,2 og 3, for
dermed drejer det sig om alle. Dig inkl.
:D

Flot taber-thomsen :D

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 15:33

On Fri, 27 May 2011 16:11:52 +0200, Michael Weber wrote:

> Der findes kun 3 matchgrupper.
> http://www.ams.dk/Reformer-og-indsatser/indsatser/matchmodel.aspx
>
> Matchgruppe 4 og 5 findes tilsyneladende ikke mere.

Ok. Det har jeg så ikke hørt om før nu.

> Men fint du skriver at det kun drejer sig om matchgruppe 1,2 og 3, for
> dermed drejer det sig om alle. Dig inkl.

Forkert. Når jeg skriver 1, 2 og 3 er det efter den "gamle" målestok,
hvilket alle godt ved.

Det ville jo også være temmeligt tåbeligt at snakke om kun matchgruppe 1
til 3, hvis det var alle sammen.

> Flot taber-thomsen :D

Er du også født dum.?

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 15:42

Den 27-05-2011 16:33, S.A.Thomsen skrev:

> [...]
> hvilket alle godt ved.
>
> Det ville jo også være temmeligt tåbeligt at snakke om kun matchgruppe 1

Hvad du skriver, er forbandet irrelevant.
Det er, hvad politikerne skriver om matchgrupperne, der tæller.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 15:57

On Fri, 27 May 2011 16:41:56 +0200, Michael Weber wrote:

> Hvad du skriver, er forbandet irrelevant.

Det er det da IKKE.

> Det er, hvad politikerne skriver om matchgrupperne, der tæller.

Du ER altså født dum.

Jeg "googlede" og fandt det her:

http://m.b.dk/article.pml?guid=14304714

"Det skal have en konsekvens, når ledige afstår fra aktivering. Men det
gælder IKKE matchgruppe TRE, der de ikke-arbejdsmarkedsparate, siger hun".

Den nye matchgruppe 3 er den gamle matchgruppe 5, som jeg tilhører.

"Jeg er tilhænger af, at vi reagerer prompte, og også gerne med en
økonomisk sanktion, hvis ARBEJDSMARKEDSPARATE ledige udebliver fra
aktivering uden grund. Men folk skal have mulighed for at rette op med det
samme og ikke straffes et halvt år frem i tiden,« siger socialordfører
Mette Frederiksen (S)".

Selv Socialdemokraterne er enige (dog ikke helt i konsekvenserne).

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 16:02

Den 27-05-2011 16:57, S.A.Thomsen skrev:

> Det er det da IKKE.

> Du ER altså født dum.

Nej.

Som jeg skrev:
Det er, hvad politikerne skriver om matchgrupperne, der tæller.

Fint du slår min pointe fast, lille ven :D

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 17:50

On Fri, 27 May 2011 17:02:17 +0200, Michael Weber wrote:

> Nej.

Hvad er din undskyldning så.???

> Som jeg skrev:
> Det er, hvad politikerne skriver om matchgrupperne, der tæller.

Den gamle 5'er bliver den nye 3'er, som IKKE er omfattet af "pisken".

Du påstod jo det modsatte, hvilket jeg har modbevist.

> Fint du slår min pointe fast, lille ven :D

Hvor er dine fødder.?

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 17:57

Den 27-05-2011 18:50, S.A.Thomsen skrev:

> Hvad er din undskyldning så.???

Wow.
Du var af samfundet, klassificeret i Matchgruppe 3, right?!
Hold da op...

Som jeg skrev:
Det er, hvad politikerne skriver om matchgrupperne, der tæller.

Fint at du slår min pointe fast :D

> Hvor er dine fødder.?

Hvor er din rygrad?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 18:05

On Fri, 27 May 2011 18:56:43 +0200, Michael Weber wrote:

> Wow.
> Du var af samfundet, klassificeret i Matchgruppe 3, right?!
> Hold da op...

Kan du ikke læse.?

Jeg har de sidste mange år været placeret i matchgruppe 5. FEM.!!!

> Hvor er din rygrad?

Samme sted som hos alle andre.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 18:09

Den 27-05-2011 19:05, S.A.Thomsen skrev:

> Kan du ikke læse.?
>
> Jeg har de sidste mange år været placeret i matchgruppe 5. FEM.!!!

Jeg er da hamrende ligeglad med dig.

Som jeg skrev:
Det er, hvad politikerne skriver om matchgrupperne, der tæller.

> Samme sted som hos alle andre.

Overvejet at bruge den?
Dobbelt Doooh!!!

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 18:18

On Fri, 27 May 2011 19:08:51 +0200, Michael Weber wrote:

> Jeg er da hamrende ligeglad med dig.
>
> Som jeg skrev:
> Det er, hvad politikerne skriver om matchgrupperne, der tæller.

Du lyder som en hjernedød papegøje. Igen.

> Overvejet at bruge den?
> Dobbelt Doooh!!!

Har du selv fundet på den, eller har du hørt den henne i børnehaven.?

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 18:21

Den 27-05-2011 19:17, S.A.Thomsen skrev:

> Du lyder som en hjernedød papegøje. Igen.

thomsen ved vejs ende.

> Har du selv fundet på den, eller har du hørt den henne i børnehaven.?

Det hedder kommunikation i øjenhøjde, lille ven.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 18:49

On Fri, 27 May 2011 19:20:52 +0200, Michael Weber wrote:

> thomsen ved vejs ende.

Og der mødte jeg DIG, der stod og gentog det samme pladder igen og igen
og.................

Altså i børnehaven.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 18:51

Den 27-05-2011 19:48, S.A.Thomsen skrev:

> Og der mødte jeg DIG, der stod og gentog det samme pladder igen og igen
> og.................

Der var lige til et bøvs mere.

> Altså i børnehaven.

Snup du dig et hvil :D

Fra : Mendoza

Dato : 27-05-11 17:10

"Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Men fint du skriver at det kun drejer sig om matchgruppe 1,2 og 3, for
> dermed drejer det sig om alle. Dig inkl.

Jeg troede at I røde svin var socialt bevidste? Og holdt hånden over de
svage i samfundet? Men det gælder måske kun jeres utilpassede perkervenner,
som I har slæbt herop i hobetal?
De bidrager ihvertfald på ingen måde positivt til samfundet, hverken
kulturelt eller økonomisk.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 17:13

Den 27-05-2011 18:10, Mendoza skrev:
> [...]
> som I har slæbt herop i hobetal?
> De bidrager ihvertfald på ingen måde positivt til samfundet, hverken

Det er jo den tone, din sort er tilhænger af.
Så stop dit flæberi.

Fra : Mendoza

Dato : 28-05-11 04:58

> Det er jo den tone, din sort er tilhænger af.
> Så stop dit flæberi.

Jeg flæber ikke. Men du forråder din "klasse" ved at udstille din kynisme
overfor de svage i samfundet. Trist.

Fra : Michael Weber

Dato : 28-05-11 05:22

Den 28-05-2011 05:58, Mendoza skrev:
> Jeg flæber ikke. Men du forråder din "klasse" ved at udstille din kynisme
> overfor de svage i samfundet. Trist.

Du har fået det samfund, du ønsker.
Du kan så ikke bagefter komme rendende og forvente sympati
fra "min klasse".

Du og din sort ligger som I har redt. Ingen nåde lille ven.

Fra : \(¯`·.? P.N. ?.·?¯\)

Dato : 27-05-11 19:45

Fra : \(¯`·.? P.N. ?.·?¯\)

Dato : 27-05-11 19:45

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-05-11 09:57

On 27/05/11 10:10, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> så er det altså dem som måske får dig rigtig i klemme en dag hvis du kommer
> i kambolage

Uha da, ^^^ Kimse - Hvad er det for et fint ord?

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-05-11 10:14

> Uha da, ^^^ Kimse - Hvad er det for et fint ord?

Var der noget som forstyrrede dit beskedne intellekt, således at du slet
ikke kunne koncentrere dig om det for dig svære emne, Martinse-basse-manse ?
Nå men nu skal jeg hjælpe dig, lille Martinse-basse-manse. Det som gik galt
og fik dig til at gå i stå i læsningen var at der manglede et -ra- i ordet
karambolage. Så nu tager vi det hele forfra og husk at lade være med at læse
noget andet så du bliver forstyret igen:

[...]

i karambolage med kontanthjælpskontoret. Husk på at kontanthjælpskontoret
[...]

Fik du fat i det hele nu, Martinse-basse-manse, eller gik du i stå i
læsningen et andet sted ?

Fra : hanzen

Dato : 27-05-11 11:24

"Martin Larsen" wrote in message

> [...]

> kommer
> i kambolage

Uha da, ^^^ Kimse - Hvad er det for et fint ord?

Mon den selvbestaltede Wilstrupske stavekontrol frembringer den sædvanlige
nedladende hånlatter når det nu er kammeraten der er gal på den?

-- --
hilzen
Hanzen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-05-11 11:49

"hanzen" <hanzen@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mon den selvbestaltede Wilstrupske stavekontrol frembringer den
> sædvanlige nedladende hånlatter når det nu er kammeraten der er gal

Martinse-bassen blev bare lidt forstyrret, det skal du ikke tage så tungt,
det sker af og til.

Fra : hanzen

Dato : 27-05-11 15:42

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" wrote in message

> [...]
> på den?

Martinse-bassen blev bare lidt forstyrret, det skal du ikke tage så tungt,

Hvem er forstyrret Kimsebasse?

http://sproget.dk/lookup?SearchableText=karambolage

-- --
hilzen
Hanzen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-05-11 21:19

> [...]
>
> "hanzen" <hanzen@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Martinse-bassen blev bare lidt forstyrret, det skal du ikke tage så

Det er Martinse-basse-mansen. Når han ser et ord som han dybest set sagtens
ved hvad betyder men som er stavet forkert, så går han helt i sort og magter
ikke at komme videre i teksten. Det er hvad hans begrænsede intellekt byder
ham. Når det sker, så må vi jo hjælpe staklen, Hanzemanse.

Fra : hanzen

Dato : 28-05-11 09:34

> [...]

ved hvad betyder men som er stavet forkert, så går han helt i sort og magter

Det lyder som din ven, overlæreren.

-- --
hilzen
Hanzen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-05-11 11:23

> [...]
> sagtens ved hvad betyder men som er stavet forkert, så går han helt i
> sort og magter ikke at komme videre i teksten.

Men det er det ikke, Hanzemanse.

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 15:38

On 27-05-2011 10:10, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> uden tvivl komme til at gælde for alle kontanthjælpsmodtagere, danskere som

Et glimrende og tiltrængt forslag. Enhver der har været på kontanthjælp
og set hvordan aktiveringsordningerne sjofles kan ikke være i tvivl.

Det er ikke rimeligt at folk, blot fordi de er indvandrere, eksempelvis,
og som sagtens kan arbejde, kun møder op på aktivering når de er trukket
i kontanthjælp, eller kontanthjælpen udebliver. Så skaber de sig
tossede, snakker om deres syge børn og bedstemor, kontanthjælpen
udbetales alligevel og næste måned starter det hele forfra. I den
mellemliggende tid kan de så futte rundt i deres biler og gøre
forretninger, arbejde på pizzariaert om aftenen osv. Der er et gigantisk
misbrug af midlerne, og kommunerne bruger store summer på at
administrere ordningerne, lukke for kontanthjælp, åbne for kontanthjælp,
trække folk for x antal dage osv.

Vi taler om raske og rørige mennesker der sagtens kan arbejde, men som
udnytter kontanthjælpen som en slags borgerløn, som et sikkerhedsnet
under deres ofte favorable sorte økonomi.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 15:46

Den 27-05-2011 16:37, DADK (the original) skrev:
> Et glimrende og tiltrængt forslag. Enhver der har været på kontanthjælp
> og set hvordan aktiveringsordningerne sjofles kan ikke være i tvivl.

Med sjofles mener du f.eks. lave it-arbejde sort?
Skal vi se om vi, i denne gruppe kan finde én, der laver den slags?
hva´ DADK?
Skal vi det...DADK?

:D

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 15:53

On 27-05-2011 16:45, Michael Weber wrote:

> Med sjofles mener du f.eks. lave it-arbejde sort?
> Skal vi se om vi, i denne gruppe kan finde én, der laver den slags?
> hva´ DADK?
> Skal vi det...DADK?

Hvorfor forholder du dig ikke til emnet?

Jeg har SKATS ord på at jeg godt måtte lave f.eks en webshop til en
bekendt i min fritid, og andre ting - og at jeg ikke har arbejdet sort.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 15:58

Den 27-05-2011 16:52, DADK (the original) skrev:

> Hvorfor forholder du dig ikke til emnet?

Det er DIG, der skriver om at sjofle med aktiveringsordningerne.

> Jeg har SKATS ord på at jeg godt måtte lave f.eks en webshop til en
> bekendt i min fritid, og andre ting - og at jeg ikke har arbejdet sort.

Det vil jeg også have skrevet, hvis jeg var dig.
*LOL*

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 16:08

On 27-05-2011 16:57, Michael Weber wrote:

> Det er DIG, der skriver om at sjofle med aktiveringsordningerne.

Ja, hvorfor svarer du så ikke på det, men skriver om sort arbejde jeg er
pure frikendt for at have bedrevet? Jeg har ikke sjoflet nogen
velfærdsordning.

> Det vil jeg også have skrevet, hvis jeg var dig.
> *LOL*

Jamen det er sandt, og jeg har skrevet det efterhånden mange gange før.
Hele misæren skyldes at en tidligere arbejdsgiver blev fornærmet over at
jeg lavede arbejde for en konkurrent, og anmeldte mig for sort arbejde.
Jeg spurgte i juragruppen hvordan jeg skulle forholde mig, og det har
nogle småt begavede typer temmelig svært ved at forstå. Jeg havde ikke
lavet sort arbejde og SKAT indstillede sagen så snart jeg forklarede dem
sammenhængen. Og det er i øvrigt 4 år siden eller sådan noget.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 16:12

Den 27-05-2011 17:08, DADK (the original) skrev:

> Ja, hvorfor svarer du så ikke på det, men skriver om sort arbejde jeg er
> pure frikendt for at have bedrevet? Jeg har ikke sjoflet nogen
> velfærdsordning.

Sikke dog en masse påstande, du der kommer med.

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 16:27

On 27-05-2011 17:12, Michael Weber wrote:

> Sikke dog en masse påstande, du der kommer med.

I guder. Hvis ikke du vil diskutere forslaget om at sende folk der
sjofler aktiveringsordningerne på startydelse kan jeg ikke hjælpe dig
yderligere.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 16:30

Den 27-05-2011 17:26, DADK (the original) skrev:

> I guder. Hvis ikke du vil diskutere forslaget om at sende folk der
> sjofler aktiveringsordningerne på startydelse kan jeg ikke hjælpe dig
> yderligere.

Nårh,det behagede ikke herren.
Sjovt...du plejer da ellers ikke have noget imod
mistænkeliggørelse af mennesker.

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 21:24

On 27-05-2011 17:29, Michael Weber wrote:

> Nårh,det behagede ikke herren.
> Sjovt...du plejer da ellers ikke have noget imod
> mistænkeliggørelse af mennesker.

Næh, hvem har det? Hvis der er en sag eller en problematik er der vel en
sag eller problematik. Men i modsætning til dig holder jeg op med at
mistænke folk når de er frikendt.

BTW : Blev du renset for de der pædofil-anklager? Børnehavelederen var
ikke glad sidst jeg talte med hende.

Fra : Michael Weber

Dato : 28-05-11 05:18

Den 27-05-2011 22:24, DADK (the original) skrev:

> Næh, hvem har det? Hvis der er en sag eller en problematik er der vel en
> sag eller problematik. Men i modsætning til dig holder jeg op med at
> mistænke folk når de er frikendt.

Lille ven, din sort mistænker alene flytninge/indvandrere fordi de
udebliver fra et aktiveringstilbud og ønsker en straf alene på det
grundlag. Din sort dømmer automatisk udeblivelse fra et sådan tilbud for
"at sjofle" med aktiveringsordningerne, som du jo så elegant formulerer det.

Jeg kan desværre ikke tage dig seriøs.

Fra : DADK (the original)

Dato : 28-05-11 06:27

Fra : Michael Weber

Dato : 28-05-11 06:41

Den 28-05-2011 07:26, DADK (the original) skrev:

> Sikke dog en masse påstande, du der kommer med.

Der gav du mig godt nok tørt på da.
Hold da op...

Fra : DADK (the original)

Dato : 28-05-11 09:57

On 28-05-2011 07:40, Michael Weber wrote:

> Der gav du mig godt nok tørt på da.
> Hold da op...

Har du stadig problemer med at få arbejde efter din pædofil-dom?

Fra : Michael Weber

Dato : 28-05-11 11:22

Den 28-05-2011 10:56, DADK (the original) skrev:

> Har du stadig problemer med at få arbejde efter din pædofil-dom?

En skam jeg ikke har dit navn og adresse, for så skulle du da have fået
lejlighed til at uddybe den udtalelse ved en domstol.
:D

Fra : DADK (the original)

Dato : 28-05-11 12:40

On 28-05-2011 12:21, Michael Weber wrote:

> En skam jeg ikke har dit navn og adresse, for så skulle du da have fået
> lejlighed til at uddybe den udtalelse ved en domstol.
> :D

Nå, det bahgede ikke herren?

Fra : Michael Weber

Dato : 28-05-11 15:23

Den 28-05-2011 13:40, DADK (the original) skrev:

> Nå, det bahgede ikke herren?

Øh, nej...mistænkeliggørelse behager mig ikke. Det er faktisk derfor jeg
er imod en lov, der faktisk baserer sig på mistænkeliggørelse, som den
foreslåede faktuelt gør.

Du er også imod mistænkeliggørelse, når den er rettet mod dig selv.
Man kan så bare undrer sig over, hvorfor du ikke har noget mod
mistænkeliggørelse af andre. Fordi forslaget henvender sig mod
indvandrere? naaaarj da...

Citat DADK:
"Og samtidig konspirerer muslimerne for vores egne skattepenge. Det
koster et frit samfund som det danske at invitere muslimer indenfor. Det
er en naturlov, at har du tilstrækkelig mange muslimer har du også en
fundamentalitet. Og det er en naturlov at ekstremisme og fundamentalisme
udvikles i muslimske "kultur centre". Muslimmer er som damp, er tætheden
tilstrækkelig stor bliver de til vand, og så begynder de at ruste
samfundets nagler.Så begynder de at bekæmpe samfundet. De står allerede
udenfor Nørrebro-hallen og råber i kor at Danmark vil ende i helvede
fordi vi ikke indfører sharia. Og det er velintegrerede typer, med
arbejde, folk der taler dansk, voksne mænd der står og udbasunerer dette. "

Du har så sandeligt et interessant forhold til mistænkeliggørelse.
Du er så sandelig en sand S/SF/R vælger, som du giver dig ud for at
være. Hold da helt op :D

Fra : DADK (the original)

Dato : 31-05-11 09:18

On 28-05-2011 16:22, Michael Weber wrote:

> Øh, nej...mistænkeliggørelse behager mig ikke.

Men det skulle behage mig at blive mistænkeliggjort?

Fra : DADK (the original)

Dato : 28-05-11 10:06

> [...]
> grundlag. Din sort dømmer automatisk udeblivelse fra et sådan tilbud for
> "at sjofle" med aktiveringsordningerne, som du jo så elegant formulerer

Godt nok blev du frikendt efter det med de små drenge i svømmehallen,
men nu du nu blev frikendt, hvorfor har du så fået livsvarigt forbud mod
at komme i svømmehallen?

Fra : Michael Weber

Dato : 28-05-11 11:22

Fra : DADK (the original)

Dato : 28-05-11 12:41

> En skam jeg ikke har dit navn og adresse, for så skulle du da have fået
> lejlighed til at uddybe den udtalelse ved en domstol.
> :D
Nå, det behagede ikke herren? I øvrigt kan du nemt slpå op hvem jeg er
og hvor jeg bor, men det kræver naturligvis en IQ over abe-stadiet.
Lille pædofile nar

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-05-11 11:20

Michael Weber <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i meddelelsen
4de0cc91$0$302$14726298@news.sunsite.dk:

> En skam jeg ikke har dit navn og adresse, for så skulle du da have
> fået lejlighed til at uddybe den udtalelse ved en domstol.

David Konrad fra Albertslund? Ja, han bliver sør'me svær at finde.

Kan vi lave dén aftale, at du lover at stævne ham, hvis du får hans adresse?
Eller har du det hele i munden?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK (the original)

Dato : 31-05-11 09:23

On 29-05-2011 12:19, Jens Bruun wrote:
> Michael Weber<michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i meddelelsen
> 4de0cc91$0$302$14726298@news.sunsite.dk:

> David Konrad fra Albertslund? Ja, han bliver sør'me svær at finde.

Ja, ekstremt svært. Sæt detektiver på sagen, et hold relic hunters er
også nødvendigt.

> Kan vi lave dén aftale, at du lover at stævne ham, hvis du får hans adresse?
> Eller har du det hele i munden?

Du svigter og røvrender alle. ikke mærkeligt du ikke har nogen venner.
Du ved lige så godt som mig at han aldrig ville kunne få en sag ud af
det, og det er utroligt du er så hævngerrig. Det eneste jeg har gjort
dig er at slette dig som ven fra facebook, lille forsmåede spasser.

Fra : Michael Weber

Dato : 28-05-11 16:19

> [...]
> udnytter kontanthjælpen som en slags borgerløn, som et sikkerhedsnet
> under deres ofte favorable sorte økonomi.

"Regeringen synes godt om det frie valg i forslaget
Men regeringen er positivt stemt over for Dansk Folkepartis nye krav til
2020-forhandlingerne.

- Det er en god ide, fordi det jo bærer det princip i sig, at det er et
frit valg. Fordi det er jo kun i det tilfælde, at man bliver væk uden
gyldig grund, at man bliver trukket i kontanthjælp, siger
beskæftigelsesminister Inger Støjberg."
http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2011/05/27/100731.htm

Hmm....dét Inger Støjhorn trutter om, lyder lidt á la borgerløn.

Fra : Michael Weber

Dato : 28-05-11 16:45

> [...]
> og som sagtens kan arbejde, kun møder op på aktivering når de er trukket
> i kontanthjælp, eller kontanthjælpen udebliver.

Bare rolig DADK, forslaget er vist blevet ændret til at gælde alle.
http://www.b.dk/nationalt/vko-vil-straffe-ledige-med-starthjaelp

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-05-11 23:28

"Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Bare rolig DADK, forslaget er vist blevet ændret til at gælde alle.
> http://www.b.dk/nationalt/vko-vil-straffe-ledige-med-starthjaelp

Nemlig.

Dansk Folkeparti pakkede det svinske forslag ind til kun at gælde
indvandrere men forfølgelsen af indvandrerne kommer naturligvis ikke kun til
at gælde indvandrere men samtlige kontanthjælpsmodtagere, danskere som
indvandrere. Det glemte DF belejligt at nævne i pressen. Regeringen har sagt
"top", det gennemfører vi.

Fra : DADK (the original)

Dato : 31-05-11 09:38

On 28-05-2011 17:45, Michael Weber wrote:

> Bare rolig DADK, forslaget er vist blevet ændret til at gælde alle.
> http://www.b.dk/nationalt/vko-vil-straffe-ledige-med-starthjaelp

Naturligvis. Jeg har aldrig regnet med andet. Det er kun godt der kommer
konsekvens i den taktik jeg har oplevet mange kontanthjælpsmodtagere
lægger for dagen. Indvandrere som sagsbehandlere ikke tør udøve
konsekvens over for er én ting. Enlige mødre er en anden gruppe. Det er
direkte patetisk at høre alle undskyldningerne, og samtidig har de
typisk én eller anden rocker-type der sælger hash de bor sammen med, men
hun er jo enlig og svag og skal have forhøjet tilskud osv. Hvis du ser
de tager barnet ud af børnehaven for at tage det med op på kommunen som
et slags fremvisningstrofæ er den sikker. Der findes på nettet hele
manualer over hvordan du snyder det offentlige. En tredje type er
levebrødskontanthjælpsmodtageren. En person der med tilskud, såsom
boligstøtte og §37 ekstraydelser egentlig lever et okay liv. Hun eller
han er ofte ekstremist på venstrefløjen, og forbereder hvert besøg på
kommunen med ikke at gå i bad eller frisere eller barbere sig. Samtidig
er vedkommende god til at snøre læger, psykologer og psykiatere, så de
altid har en diagnose klar i hånden, eller de skal liiiige tage den her
lykkepille eller noget tredje.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 28-05-11 08:41

Den 27-05-2011 10:10, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> VKO-flertallet budt ind med et forslag som, i konkurrence med Helle Thorning
> Schmidt aktiveringsforslag, skal forfølge kontanthjælpsmodtagere:

Det er vel også fair nok at fratage folk ydelsen, hvis de ikke gider
opfylde de betingelser, der stilles op for den. Har du det fint med bare
at give dine hårdttjente skattekroner til dovendidrikker?

--
Andreas