LA vælger berygtet bolighaj som formand
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 27-05-11 08:52

http://avisen.dk/liberal-alliance-vaelger-berygtet-boligudlejer_146840.aspx?redir=newsletter&utm_campaign=user_Old&utm_medium=newsletter&utm_source=newsletter_Morning

Alene det sidste år har LLO hjulpet 12 studerende, der er kommet i problemer
efter at lejet en bolig hos L A formanden. Tilbage i 2006 havde LLO også 12
sager kørende mod L A formanden, hvilket fik Ekstra Bladet til at placere
ham på en syvende plads på "Bolighajernes top-ti - over Danmarks værste
udlejere.

Kommentar: og det er disse mennesker DADK og co vil ha at vi skal vælge til
tinge for at redde velfærdstaten, man skal vist være meget naiv for at tro
at det er det som det handler om.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 09:34

On Fri, 27 May 2011 09:52:28 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> tinge for at redde velfærdstaten, man skal vist være meget naiv for at tro

Har du overhovedet læst artiklen.?

Hvor meget skal der for øvrigt til (i dine øjne) for at blive kaldt
"bolighaj".?

Nu kan jeg godt lide at lege "djævelens advokat" og påvise andres ekstremt
selektive tilgang til historierne.

Hvor mange lejemål har han (det er relevant hvis man mener at 27 tabte
sager på 13 år er "mange").?

Fandt bl.a. følgende artikel:

http://aalborgnyt.dk/index/nyheder.aspx?sourceid=3803047&sourcetype=Nordjyske

Hvis man bare læser den ukritisk, så fremstår han som et rigtig dumt svin,
men hvis man tager de kritiske briller på, så er det en simpel "påstand mod
påstand" sag, der ikke er afgjort endnu.

For mig lyder det underligt at lejeren påstår at have over 10.000kr til
gode, når indskudet kun var 14.750kr OG der ikke var betalt husleje i 2
måneder, samt at der sikkert skulle males (og lejeren selv siger at der
skulle gøres rent).

PS: Jeg vil da ikke afvise at han er en "klam udlejer", men din ekstremt
selektive tilgang til sagen, giver jeg ikke en bøjet 5-øre for.

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 09:50

On 27-05-2011 09:52, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> udlejere.
>
> Kommentar: og det er disse mennesker DADK og co vil ha at vi skal vælge til

Hvor har jeg ytret det henne? Jeg har tilmed flere gange skrevet at jeg
synes LA har nogle ringe kandidater, men ham her kendte jeg ikke. Summa
summarum er det nok lige så afgørende for LA's politik hvad denne Pfhlug
har af boligsager kørende, som det er afgørende for SF's politik hvad
deres borgmestre i København render og laver, eller om deres
lægeuddannede sundhedsordfører har snydt til eksamen, eller hvad S'
udenrigsordfører foretager sig med 15-årige piger på ungdomspolitiske
seminarer.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-05-11 09:55

On Fri, 27 May 2011 10:50:26 +0200, DADK (the original) wrote:

> [...]
> lægeuddannede sundhedsordfører har snydt til eksamen, eller hvad S'
> udenrigsordfører foretager sig med 15-årige piger på ungdomspolitiske

Bullseye.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 27-05-11 09:57

"DADK (the original)" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har jeg ytret det henne?

Undskyld men reklamerer du ikke for LA og deres ideologiske tankegods??.

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 15:57

On 27-05-2011 10:57, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK (the original)"<DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld men reklamerer du ikke for LA og deres ideologiske tankegods??.

Hvor har jeg gjort det? Sidst jeg skrev noget om LA skrev jeg endda, at
der jo for så vidt ikke var grund til at stemme på dem hvis de øvrige
partier alligevel indførte de reformer LA har foreslået, såsom en
fremrykning af Velfærdsforliget.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 27-05-11 16:10

> Hvor har jeg gjort det?

Jamen jeg syntes at du genfortæller LAs evige angreb på velfærdsstaten med
myten om at vi skal afskaffe velfærdsstaten for at redde samme velfærdsstat.
For mig at se virker det som om at du ikke rigtigt vil stå ved dine liberale
holdninger.

..

Fra : Vidal

Dato : 27-05-11 21:26

Den 27-05-2011 16:56, DADK (the original) skrev:

> [...]
> indførte de reformer LA har foreslået, såsom en fremrykning af Velfærdsforliget.

Hey, der er måske en grund til LAs vælgergrundlag ligeså
stille eroderer, tilsyneladende?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 21:55

On 27-05-2011 22:25, Vidal wrote:

> Hey, der er måske en grund til LAs vælgergrundlag ligeså
> stille eroderer, tilsyneladende?

Ja, det har vi diskuteret tidligere, at der findes en folketingskandidat
med blakket fortid er bare ikke grunden.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-05-11 16:17

Den 27-05-2011 09:52, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> [...]
> sager kørende mod L A formanden, hvilket fik Ekstra Bladet til at placere
> ham på en syvende plads på "Bolighajernes top-ti - over Danmarks værste

Et passende valg af formand til SAXO TRALA LA LA.
:)

Dato : 27-05-11 16:24

"Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Et passende valg af formand til SAXO TRALA LA LA.
> :)

Ja ikke *LOL*