Ratko Mladic anholdt i Serbien
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-05-11 12:09

http://jp.dk/udland/article2443834.ece
--

Massemorderen Ratkom Mladic er blevet anholdt, oplyser radio B92

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-05-11 12:59

On Thu, 26 May 2011 13:08:56 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> http://jp.dk/udland/article2443834.ece
>
> Massemorderen Ratkom Mladic er blevet anholdt, oplyser radio B92

Det var sgu da også på tide.

2 psykopatiske massemordere uskadeliggjort i samme måned. Ikke dårligt.

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-11 13:44

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
> http://jp.dk/udland/article2443834.ece
> Massemorderen Ratkom Mladic er blevet anholdt, oplyser radio B92

Uhm, igen i aften skal vi ha' en god rødvin!!!!!!!!!!!!

Mvh Eyvind

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-05-11 14:31

On 26/05/11 14:43, Eyvind Dk wrote:

> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
>
> Uhm, igen i aften skal vi ha' en god rødvin!!!!!!!!!!!!

Jeg kan ikke tro at PN rører alkohol, måske en pose khat og lidt
koran-recitation kan kvikke ham op.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-11 16:48

On Thu, 26 May 2011 15:30:31 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg kan ikke tro at PN rører alkohol, måske en pose khat og lidt
>koran-recitation kan kvikke ham op.

Hvordan udledes af usenetskriveri om smag for vin - jeg har ikke læst
noget der udstrålede islamfundamentalisme - mon ikke alle her er til
et par velsmagende berusende dråber i ny og næ?