Depeche Mode hjælp
Fra : Per Madsen

Dato : 11-08-01 20:35

Hej

For laaang tid siden købte jeg "Black Celebration" album'et på vinyl, og her
forleden købte jeg det så igen, denne gang på CD.
Til min store glæde opdager jeg, at der på CD'en ligger et 12. nr.,- hvilket
der ikke gør på vinyl-udgaven. Det er én eller anden alternativ version af
"Stripped" og kommer lige efter skæring nr.11 "New Dress". Er der nogen der
ved hvilken titel dette nr. går under?

Mvh.

Per

Fra : Pipeline

Dato : 11-08-01 20:02

"Per Madsen" <permand@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Stripped" og kommer lige efter skæring nr.11 "New Dress". Er der nogen

Udnskyld, men står det ikke på selve CD´en? Nummeret er "Breathing In
Fumes", en B-side til Stripped singlen.

Pipeline

Fra : Jeppe

Dato : 14-08-01 13:36

Per Madsen skrev i meddelelsen ...
Er der nogen der
>ved hvilken titel dette nr. går under?

But not tonight!

Mvh
Jeppe

Fra : Dennis T.

Dato : 15-08-01 08:33

Jeppe <jeppe@bomholt.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9lb69s$kar$1@sunsite.dk...
> Per Madsen skrev i meddelelsen ...
> Er der nogen der
> But not tonight!

Han skrev det var en alternativ version af Stripped, så det er helt sikkert
"Breathing in Fumes".
"But not tonight" er bestemt også et fedt nummer - det er det meste fra den
periode...

/Dennis