DR2 overgår BW om pissoir
Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-11 05:56

DR2 overgår BW om pissoir
FOROMTALE til program inat kl 010 lyder

Med udgangpunkt i udtrykket "Vi kan lige så godt have det sjovt, når
vi alligevel er her" tager vennerne Jørgen Skouboe og John Dahl ud for
at dyrke de små drengedrømme, som ellers så ofte drukner i hverdagens
travle fornuftsrutiner
I dnne uge bygger John og Jørgen et pissoir med træk og slip i
forhaven.
Med sig har de sjove anekdoter, gode øl, fin tobak - og ikke mindst
masser af vildt og fascinerende grej som skal prøves af .Sendt første
gang 1505.11 Sendes også 28.05.11

Der står respekt om DR vidtløftighederne fordi de ikke som mine
potentielt ulandsgavnlige og sjatpisser gavnlige projekter     er
lavbudget

Hvor mange vil have et skæmmende skrummel af et pissoir i FORHAVEN og
vil det blive brugt mere end halvdelen af årets døgn?

Mine mobile løsninger kan hjælpe gamle og babyer altid og er lige så
lugtfri og med lige så lav smittefare
Og kan bruges af alle som eneste løsning altid og skæmmer ikke

At min farbror i 1952 blev tvangsindlagt skyldtes bl.a. at min mor var
harm over at i min farmors sommerhus ønskede han at få min far til at
bygge pissoir i BAG-haven og det så min mor som sindsygt og min mor ku
overtale læger til tvang

Han var så latterlig anstændig at han ville have to meter plankeværk
af granrafter til at afskærme et fjernt hjørne så man ku pisse uden at
ku ses

Bedre er at lære folk at se den anden vej hvis de tager anstød og det
har jeg lært vor største politistation på 1½ år uden andre udgifter
end deres eget pjat og et par elastikker til at holde let
nederdelsbomuld på plads
og foto afslørede at ingen har set penishud nogensinde

Byggede jeg pissoir i forhaven ville autonome brænde det af.
Hvad jeg konstruerer er sikret så ild ikke kan sprede sig til nabo
hvis ild-hærværk - altid, for jeg er et hensynsfuldt og betænksomt
menneske., belært af min far der kompromissede med min mor og talte
min farbror ud af sin fikse ide

Men jeg har drillet konstruktivt så betjente og falskanmeldere har
TROET at hvis uheldig vinkel så blufærdighedskrænkelse og jeg
efterlader et klogere og mindre snerpesindsygt DK end ellers

Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-11 05:29

On Thu, 26 May 2011 06:55:32 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>travle fornuftsrutiner
>I dnne uge bygger John og Jørgen et pissoir med træk og slip i

De to prostataforstørrede DR-pinger der brugte en dag på at udhule en
træstamme var ligeglade med blufærdighedskrænkelse i forhaven - ingen
afskærmning af pissoiret.

Men der var fornuft i at det IKKE var træk og slip som lovet men løb
ned i faskine

De medbragte gul urin i urinpose for kameraet sku ikke se at urinen
kom ud af de to berømtheder!!!!

Politi er efter sigende skiftet fra nul-rolerance kurs til aldrig at
kritisere mænds pisseri når det ikke væder andres ejendom
Når man skal, så skal man.

Berømthederne flæbede over problem med at være pissetrængende i bil på
vej til arbejde - hvorfor ikka have plastbæger i bilen og slynge
urinen i dette ud gennem nedrullet forvindue straks efter urinering i
bægeret?