Nøgen profet&Aisha
Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-11 12:27

Nøgen profet&Aisha
Seje svenske kulturracister har udgivet tegning af Muhamed uden tøj
holdende den 9årige i Aisha i hånden og har fået straffe-dom - sådan
tegning bør også distribueres i Danmark - ikke for at angribe at man
1000 år før Holbergs Jeronimus havde tvangsægteskaber i Arabien men
for at tydeliggøre at når slaveri-salg af mindreårige søges gjort
lovligt her, så beviser det at de ikke kan integreres.

Slaveri er ikke vort ideal og blev i Kina afskaffet førend hos os og
er i Mellemøsten kun afskaffet på skrømt og en imam som i den ny
NV-moske på Vibevej giftede sig med dansk konvertit-pige på 15 år,
viser at de insisterer på ørken reglement i en moderne storby

Når forældre aftaler at to 9 årige nok skal giftes en dag og de derfor
vælger det, så gir det ofte harmoniske ægteskaber uden skilsmisser -
helt som MuhamedAisha forholdet.
Men skik følge eller land fly og her er pædofili forbudt og man skal
være 18 for at ægteskab gælder hvi s ikke "kongebrev-dispensation"

De fremmede skal indordne sig eller forsvinde, så gør som Spies
PROVOKER PROVOKER PROVOKER og en pik på en tegning bliver ingen syg
af at se

Kan du tegne - send udkast - til mig og til debatgrupper

Jeronimus forbød sin datter at gifte sig efter følelserne - Japan har
mange arrangerede ægteskaber og ultra få skilsmisser men det er et
helt andet spørgsmål - de fremmede der lever på nas her skal ikke leve
som i deres hjemland

Fra : Lyrik

Dato : 25-05-11 08:33

On 25 Maj, 13:26, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> Men skik f lge eller land fly og her er p dofili forbudt og man skal
> v re 18 for at gteskab g lder hvi s ikke "kongebrev-dispensation"
>
> De fremmede skal indordne sig eller forsvinde, s g r som Spies
> PROVOKER PROVOKER PROVOKER og en pik p en tegning  bliver ingen syg
> af at se
>
> Kan du tegne - send udkast - til mig og til debatgrupper
>
> Jeronimus forb d sin datter at gifte sig efter f lelserne - Japan har
> mange arrangerede gteskaber og ultra f skilsmisser men det er et
> helt andet sp rgsm l - de fremmede der lever p nas her skal ikke leve
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det giver konflikter at have to slags ægteskabsregler. Brudeparret får
i islam valget mellem at:"Blive gift så det kun gælder indenfor
Koranen", eller at blive gift:"Så det gælder i det danske samfund!"
Det vi mangler er at præcisere at et ægteskab gældende "Indenfor
Koranen", kun kan finde sted hvis det også er sanktioneret af danske
myndigheder.
Som reglerne er nu kan man komme ud for et ægtepar der ikke er et
dansk ægtepar efter danske regler.

Det er jo ikke så vanskelligt!! Der er folk der gifter sig på
rådhuset! men her gælder de samme regler for ægteskab som i en kirke.
Altså lige meget hvor et ægteskabslignende forhold finder sted, så
skal det foregå efter danske betingelser.

Dine gamle bortgiftelsesregler uden følelser involveret er forældede.
Og noget som ingen ønsker tilbage.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-11 18:55

On Wed, 25 May 2011 07:33:23 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>skal det foregå efter danske betingelser.
>
>Dine gamle bortgiftelsesregler uden følelser involveret er forældede.

Følelser skal staten ikke blande sig i.

Men at piger skal være myndige fx over 18 bør vi håndhæve uden
dispensationer så barbarerne kan få det ind i deres tykke hoveder