n.y.city
Fra : Peter Heide

Dato : 25-05-11 00:29

Fra : Peter Heide

Dato : 25-05-11 00:32

ups. sorry. så linket hér og skulle videresende det.

Fra : DADK (the original)

Dato : 25-05-11 03:32

Peter Heide wrote:

> ups. sorry. så linket hér og skulle videresende det.

Prisværdigt du støtter op om symbolet på menneskehedens frihed

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-05-11 10:16

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/udland/nu-er-der-udendoers-rygeforbud-i-new-york

Dette emne er jo allerede til debat i tråden "Nul røg i New Yorks parker
mv." (tre tråde længere nede end denne her).

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter Heide

Dato : 25-05-11 11:39

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:TM3Dp.13519$Ky.6674@newsfe24.ams2...
> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
>
> Dette emne er jo allerede til debat i tråden "Nul røg i New Yorks parker
> mv." (tre tråde længere nede end denne her).

har sgu da også skrevet at det er fejl at jeg sendte det.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-05-11 11:53

> har sgu da også skrevet at det er fejl at jeg sendte det.

Sorry, sådan opfattede jeg det ikke.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-05-11 12:06

On Wed, 25 May 2011 12:52:52 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Sorry, sådan opfattede jeg det ikke.

Hvad var der ved Heides "ups. sorry." som du ikke forstod.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-05-11 12:32

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad var der ved Heides "ups. sorry." som du ikke forstod.?

Hvad rager det egentlig dig ?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-05-11 12:54

ROTFL. Jeg ramte vist et ømt punkt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-05-11 13:00

> ROTFL. Jeg ramte vist et ømt punkt.

Næ, du virker bare, helt som sædvanlig, dum. Intet nyt i det.

Fra : N.B.DK

Dato : 25-05-11 13:38

wrote in message news:_a6Dp.20365$Am5.5131@newsfe05.ams2
> Næ, du virker bare, helt som sædvanlig, dum. Intet nyt i det.

Og du fremstår som en rent geni....

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-05-11 13:44

"N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og du fremstår som en rent geni....

I know, can't help it.

Fra : Tony

Dato : 25-05-11 14:15

Datemas.de) wrote:

> Hvad rager det egentlig dig ?

ROTFL. Jeg ramte vist et ømt punkt.

HAHA....KLaphatten har sgu da altid været langsomt opfattende. Staklen er jo
alkodement hahaha

Tony