Chrysler, El Bil og Økonomi!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-11 12:21

http://www.5min.com/Video/Chrysler-Electric-Vehicles-259711415

http://www.nytimes.com/aponline/2011/05/24/business/AP-US-Chrysler-Government-Loans.html?ref=global

------------------Quote-------------

DETROIT (AP) — With a few computer keystrokes in an office at its
headquarters,
Chrysler Group LLC sent $7.6 billion to the U.S. and Canadian
governments on Tuesday,
paying off most of the bailout money that saved the company from
financial disaster just two years ago.

---------------------------------------

Muslimer i Elektriske biler i hele verden, gør de Kristne til Muslimer
og prop allesammen i El-Bil!

En solid jern kerne med isoleret kobbertråd viklet omkring,
bevæg nogle elektroner rundt i kobbertråden og den tiltrækker!

En Elektromagnet!

Tag på Pilgrims tur i en Elektrisk Bil, bevæg jeres Elektroner rundt,
om det der symbolisere?

https://groups.google.com/group/alt.politics/msg/d391046c6fd88d84?hl=da&dmode=source

/Allah

(Alle alfa males med horn* sat sammen til en, for der
har altid kun været en mig!)

*horn, frontal lobes kraftige nok til at holde styr
på en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig
grave sig igennem en singularitet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-11 13:29

On 24 Maj, 20:21, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> har altid kun været en mig!)
>
> *horn, frontal lobes kraftige nok til at holde styr
> på en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig

http://finance.yahoo.com/news/Polaris-agrees-to-buy-apf-1965340790.html?x=0&.v=1

Polaris køber ting af Chrysler

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-11 13:36

On 24 Maj, 21:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> http://finance.yahoo.com/news/Polaris-agrees-to-buy-apf-1965340790.ht...
>
> Polaris køber ting af Chrysler
>
> /Allah

Det bliver spændende at se om Chrysler er et af de firmaer
der kan putte nok El-biler på vejene til at overleve i fremtiden!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-11 13:54

On 24 Maj, 21:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det bliver spændende at se om Chrysler er et af de firmaer
> der kan putte nok El-biler på vejene til at overleve i fremtiden!
>
> /Allah

http://www.foxnews.com/politics/2011/05/24/install-car-charging-stations-5-cities/

lidt en vittighed!
Men jeg har hele tiden haft lyst til at gøre et eksempel!
Og jeg er trods alt programmeret til at gøre alvor af mine trusler!

Og det har været hårdt for Muslimerne og bliver endnu mere hårdt!
Så hvis en stort kendt firma, der ikke levere el-biler, fejler
spektakulært!

Så gør det ikke så meget skade!

Det er da værd at overveje!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-05-11 14:12

On 24 Maj, 21:54, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og det har været hårdt for Muslimerne og bliver endnu mere hårdt!
> Så hvis en stort kendt firma, der ikke levere el-biler, fejler

Der er jo heller ikke nogen tvivl om at det kan ryste tilliden,
alt den snak om en mulig kvindelig præsident kandidat,
til Nordamerika´s formåen!

/Allah