Nul røg i New Yorks parker mv.
Fra : Kert Rats

Dato : 24-05-11 16:21

Nu er det forbudt at ryge udendørs visse steder i The Big Apple. Så må vi
håbe, at det er med til at mindske luftforureningen i byen

Læs her: http://www.bt.dk/udland/nu-er-der-udendoers-rygeforbud-i-new-york

Venligst

Ker Rats

Fra : kk

Dato : 24-05-11 17:33

Kert Rats kom med følgende:
> Nu er det forbudt at ryge udendørs visse steder i The Big Apple. Så må vi
> håbe, at det er med til at mindske luftforureningen i byen

> [...]

Det gør det nu nok ikke,men det er et udmærket initiativ -idet der er
mange cig.skodder i NYC.
Jeg er tidl. ryger

mvh
kk B-)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-05-11 12:59

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Kert Rats kom med følgende:

> Det gør det nu nok ikke,men det er et udmærket initiativ -idet der er
> mange cig.skodder i NYC.

Der er da væsentlig færre cigaretskodder end der er inde i København
gennemsnitligt. Det har jeg ved selvsyn gentagne gange konstateret begge
steder. Nu er New York City selvfølgelig en meget stor by men hvis vi tager
den sydlige halvdel af Manhattan samt hele Brooklyn og Queens, så forekommer
disse bydele generelt mere rene og fri for cigaretskod end Københavns gader
og veje. Central Park er generel imponerende ren, en rigtig lækker perle
midt i N.Y.C. Fælledparken til sammenligning ligner af og til noget der er
løgn. Jeg synes det er ærgerligt og skammeligt at københavnerne ikke passer
bedre på deres by.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 25-05-11 20:55

Den 25/05/11 13.58, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:

> Der er da væsentlig færre cigaretskodder end der er inde i København
> gennemsnitligt. Det har jeg ved selvsyn gentagne gange konstateret begge
> steder.

Ja du er jo en rigtig verdensmand. LOL.

Fra : Kert Rats

Dato : 25-05-11 20:50

> [...]
> Kert Rats kom med følgende:

> Det gør det nu nok ikke,men det er et udmærket initiativ -idet der er

Filterskodder er de værste, for de holder længe. Skod uden filter, altså kun
tobak og papir, er væk i løbet af kort tid, især efter regnvejr.
Det bedste at gøre med et ikke-filterskod er at lade det brænde op, så det
kun efterlader en smule aske - selvfølgelig skal man sørge for, at skoddet
ikke stikker ild på noget brændbart.

Der mangler askebægre i København!
Og affaldskurve! Men det er en anden snak.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-11 23:10

On 2011-05-25 21:49:55 +0200, Kert Rats said:

> Der mangler askebægre i København!

Mon ikke udgiften ville være ret begrænset, hvis man satte nogle
affaldsspande til skodder op, ved siden af skraldespandende? Det ville
nok spare en del på udgifterne til gadefejere (eller hvad de nu hedder
på nudansk). Da jeg røg var jeg tit på herrens mark, når man skulle
have slukket sin smøg, for der er stort set ingen steder man kan gøre
af dem...med mindre man slår gløden af dem, og smider dem i nærmeste
skraldespand.

Fra : Snuden

Dato : 28-05-11 11:07

Steen wrote in news:4de02137$0$312$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> affaldsspande til skodder op, ved siden af skraldespandende? Det ville
> nok spare en del på udgifterne til gadefejere (eller hvad de nu hedder

Korsfarerne mod tobaksrøg ville få et hjerteslag, hvis der blev sat flere
askebægre op. Det er jo at en opfordring til at ryge :P

--
Snuden
"I am a river to my people" -Auda Abu Tayi

Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-11 05:37

>Det gør det nu nok ikke,men det er et udmærket initiativ -idet der er
>mange cig.skodder i NYC.

Findes der så uskadelig forurening som cig.skodder

De rådner ikke med luftafgivelse

De liver op farvemæssigt som anemoner i en bøgeskov men visner ikke
efter en uge

Hvis en kommune sætter folk til at fjerne hvad ingen helbredssskade
har, er de sadister og spildagtige

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-05-11 20:23

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse
> Nu er det forbudt at ryge udendørs visse steder i The Big Apple. Så
> må vi håbe, at det er med til at mindske luftforureningen i byen

> [...]

Luftforureningen er ikke væsentlig anderledes end den for eksempel er i
København, jeg kender New York rimelig godt. New Yorkere ryger langt mindre
end i Danmark, vi er 10-15 år bagefter USA på tobaks-området, derfor kan det
lade sig gøre at lave en så vidtgående lovgivning i New York. Jeg ser frem
til at vi kommer lige så langt herhjemme da jeg synes at rygning på for
eksempel udendørs servering er klamt og utroligt generende. Amerikanske
storbyer er generelt heller ikke så tilsvinede med cigaretskod som de danske
byer er det.

Rygere er generelt nogle svin, både i byerne og i naturen. I gamle dage så
brugte man askebægeret i bilen. I dag synes rygere det er helt i orden at
lave gader og veje til et stort kodylt askebæger.

Jeg går varmt ind for at vi får hævet prisen på cigaretter markant via
afgiftsforhøjelse, prisen på de billige cigaretter bør hæves ekstra meget.

Republikaner, atomkraftmodstander, EU-modstander og hysterisk ikke-ryger
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-05-11 22:07

On 24/05/11 21:23, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> Jeg går varmt ind for at vi får hævet prisen på cigaretter markant via
> afgiftsforhøjelse, prisen på de billige cigaretter bør hæves ekstra meget.

Du er simpelthen bare så hot Kimse.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-05-11 23:38

> Du er simpelthen bare så hot Kimse.

I know.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 25-05-11 20:55

Den 24/05/11 21.23, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:

> Luftforureningen er ikke væsentlig anderledes end den for eksempel er i
> København, jeg kender New York rimelig godt.

LOL!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-05-11 20:41

Den 24-05-2011 21:23, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
>
> Jeg går varmt ind for at vi får hævet prisen på cigaretter markant via
> afgiftsforhøjelse, prisen på de billige cigaretter bør hæves ekstra meget.

Så er det vist nu, jeg begejstret skal knalde hælene sammen, strække
højrearmen og brøle: "Ich liebe dich, mein Schatz!"?

http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-tobacco_movement_in_Nazi_Germany

Anders Peter Johnsen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-05-11 20:50

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det vist nu, jeg begejstret skal knalde hælene sammen, strække
> højrearmen og brøle: "Ich liebe dich, mein Schatz!"?
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-tobacco_movement_in_Nazi_Germany

Det vil altså sige at man er nazist i din optik fordi man ønsker det
forbandede tobaks-lort afviklet een gang for alle ? Det er godt nok et
krøllet sind du lader til at have.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-05-11 21:01

On Sat, 28 May 2011 21:50:24 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det vil altså sige at man er nazist i din optik fordi man ønsker det
> forbandede tobaks-lort afviklet een gang for alle ? Det er godt nok et
> krøllet sind du lader til at have.

Prøv at skifte "tobaks" ud med "jøde" og hør hvor klamt det lyder.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-05-11 22:28

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at skifte "tobaks" ud med "jøde" og hør hvor klamt det lyder.

Jo men nu er det ikke jøder men tobak som vi snakker om. Der er også meget
af det lort som højrefløjen lukker ud i dette forum som lyder temmelig
klamt.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 08:54

On Sat, 28 May 2011 23:28:21 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jo men nu er det ikke jøder men tobak som vi snakker om.

Du ser ned på rygerne, som nazisterne så ned på jøderne.

> Der er også meget
> af det lort som højrefløjen lukker ud i dette forum som lyder temmelig
> klamt.

Det er da irrelevant.

Det svarer til at en butikstyv undskylder sit tyveri med "Det gjorde de
andre også".

Fra : Vidal

Dato : 29-05-11 09:25

Den 28-05-2011 23:28, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:

> lort som højrefløjen lukker ud i dette forum som lyder temmelig
> klamt.

Tænk nu på, Thomsen er en slags socialdemokrat for 85-90
procents vedkommende.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 09:56

On Sun, 29 May 2011 10:24:45 +0200, Vidal wrote:

> Tænk nu på, Thomsen er en slags socialdemokrat for 85-90
> procents vedkommende.

Sikke dog noget ævl.

At man samlet set vælger at stemme på et politisk parti, er sgu da IKKE det
samme som at man er 100% enig med 100% af partiets politik.

F.eks. er langt de fleste partiers socialpolitik, forskellige variationer
af den socialdemokratiske udgave.

Det absolut vigtigste politiske emne, der påvirker hvor jeg sætter mit
kryds, er modstand mod EU. Det giver mig kun 2 muligheder, hvoraf EL
diskvalificerer sig på en masse andre emner, bl.a. deres udlændingepolitik.

Fra : Vidal

Dato : 29-05-11 10:22

Den 29-05-2011 10:55, S.A.Thomsen skrev:

> [...]
> kryds, er modstand mod EU. Det giver mig kun 2 muligheder, hvoraf EL
> diskvalificerer sig på en masse andre emner, bl.a. deres udlændingepolitik.

Hehe, ja det er træls. Du *er* socialdemokrat, snak nu
ikke udenom.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 10:36

On Sun, 29 May 2011 11:22:11 +0200, Vidal wrote:

> Hehe, ja det er træls. Du *er* socialdemokrat, snak nu
> ikke udenom.

Du er sgu ikke for kvik.

Du fatter jo ikke engang noget, selvom det bliver tydeligt forklaret.

Fra : Vidal

Dato : 29-05-11 11:44

Den 29-05-2011 11:35, S.A.Thomsen skrev:

> Du er sgu ikke for kvik.
>
> Du fatter jo ikke engang noget, selvom det bliver tydeligt forklaret.

Konklusionen på det er, at alle partier er socialdemokratiske,
men det eneste parti, der ikke er egnet til at regere på de
socialdemokratiske præmisser er, overraskende nok, socialdemokratiet?

Sådan må jeg så læse dine indlæg.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 12:37

On Sun, 29 May 2011 12:44:11 +0200, Vidal wrote:

> Konklusionen på det er, at alle partier er socialdemokratiske,

Hvor har du dog den vanvittige konklusion fra ?

Et parti bliver sgu da ikke socialdemokratisk, bare fordi det har en stor
del af socialpolitikken fælles med SD.

> men det eneste parti, der ikke er egnet til at regere på de
> socialdemokratiske præmisser er, overraskende nok, socialdemokratiet?

Socialdemokratiet er ikke egnet til at regere OVERHOVEDET.

> Sådan må jeg så læse dine indlæg.

Så må du på kursus, for læse kan du tydeligvis IKKE.

Fra : Vidal

Dato : 29-05-11 12:52

Den 29-05-2011 13:37, S.A.Thomsen skrev:

> Hvor har du dog den vanvittige konklusion fra ?

Herfra:

> [...]
af den socialdemokratiske udgave."

> Et parti bliver sgu da ikke socialdemokratisk, bare fordi det har en stor

Jamen det er jo netop socialpolitikken, der adskille SD fra
andre partier.

> Socialdemokratiet er ikke egnet til at regere OVERHOVEDET.

Og det bygger du på hvilken erfaring?

> Så må du på kursus, for læse kan du tydeligvis IKKE.

Hehe.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 13:27

On Sun, 29 May 2011 13:51:43 +0200, Vidal wrote:

> [...]
> af den socialdemokratiske udgave."

> Jamen det er jo netop socialpolitikken, der adskille SD fra

Nej, socialpolitikken er det der samler (næsten) alle partier.

ALLE går ind for velfærdsstaten. Forskellen ligger i hvor de mener niveauet
bør være.

> Og det bygger du på hvilken erfaring?

Min livserfaring. I de 50 år jeg har levet, har socialdemokraterne lavet
lort i den, hver ENESTE gang, de har været ved magten.

Bare her i kommunen har de ødelagt folkeskolen i hele kommunen, i den korte
tid de har været ved magten siden sidste kommunevalg.

F.eks. har de lukket den absolut bedst placerede skole (cykelstier og
cykeltunler overalt, placeret midt i et stort villaområde med
børnefamilier, lige ved siden af en sportshal og lige ved siden af skov og
strand), og samtidig renoveret den ældste og mest medslidte skole for mange
millioner (jeg gætter på at en højtstående rød politiker har sine børn
gående der, da den slet ikke var i spil da der blev diskuteret
skolelukninger).

Mine børn bliver flyttet til en anden skole der f.eks. ikke har en
sportshal, ligger i den yderste kant af byen, er bygget i 70'erne (en stor
grim betonklods, med dårligt indeklima).

I den sydlige del af kommunen, skal alle skolebørnene køres i bus for at
komme i skole, da den nærmeste skole ligger 5-10 km væk.

Fra : Vidal

Dato : 29-05-11 14:42

Den 29-05-2011 14:27, S.A.Thomsen skrev:

> Min livserfaring. I de 50 år jeg har levet, har socialdemokraterne lavet
> lort i den, hver ENESTE gang, de har været ved magten.

Du er jo ikke uintelligent, det har du sel fortalt, men så
mangler du total historisk viden, eller er ekstremt
glemsom. Selv den mest liberalistiske tænketank i
Danmark er uenig med dig i dine betragtninger.

Men det tæller selvfølgeligt ikke overfor dine ekstraordinære
evner.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 14:46

Den 29-05-2011 15:41, Vidal skrev:

> [...]
> Danmark er uenig med dig i dine betragtninger.
>
> Men det tæller selvfølgeligt ikke overfor dine ekstraordinære

"Anders Fogh Rasmusens regering har været dårligere til at styre
økonomien end alle andre regeringersiden 1982, viser en rundspørge
blandt 22 økonomer."
http://politiken.dk/politik/ECE1155740/oekonomer-fogh-er-den-daarligste-siden-anker-joergensen/

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 15:51

On Sun, 29 May 2011 15:46:24 +0200, Michael Weber wrote:

> "Anders Fogh Rasmusens regering har været dårligere til at styre
> økonomien end alle andre regeringersiden 1982, viser en rundspørge
> [...]

Husk lige at tage afsenderen i betragtning.

Der står bl.a. i artiklen, at grunden til Fogh-regeringens dårlige karkter
skyldes at den offentlige sektor voksede for meget. Nu vil de røde øge den
ENDNU mere.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 15:55

Den 29-05-2011 16:50, S.A.Thomsen skrev:

> Husk lige at tage afsenderen i betragtning.

Bl.a Cepos.

> Der står bl.a. i artiklen, at grunden til Fogh-regeringens dårlige karkter
> skyldes at den offentlige sektor voksede for meget. Nu vil de røde øge den
> ENDNU mere.

Du snakkede om, hvem der har været dårligst de sidste mange år.
Er du pigesur nu?
:D

"Cepos: Nyrup bedre til reformer
Økonomerne giver i snit Fogh-regeringens økonomiske politik en karakter
på godt 3 på den nye 12-skala. Det svarer til kun lige netop bestået.

I den borgerlige tænketank Cepos er cheføkonom Mads Lundby Hansen ikke
overrasket over, at Foghs regering bliver bedømt langt dårligere end Nyrups:

»Foghs regering – og det gælder også Løkkes – har slet ikke formået at
få styr på væksten i den offentlige sektor. Hver gang man har
budgetteret med, at forbruget måtte vokse med 1 krone, er det vokset med
2 kroner. Jeg tror også, regeringen selv har erkendt, at den har fejlet
på det område«, siger Mads Lundby Hansen, der selv sidder i økonompanelet. "

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 16:46

On Sun, 29 May 2011 16:54:45 +0200, Michael Weber wrote:

> Bl.a Cepos.

> Du snakkede om, hvem der har været dårligst de sidste mange år.
> Er du pigesur nu?
> :D

Du glemmer lige at tage i betragtning at udlandsgælden blev betalt under
Fogh og arbejdsløsheden også forsvandt.

> [...]
>
> »Foghs regering – og det gælder også Løkkes – har slet ikke formået at
> få styr på væksten i den offentlige sektor.

PRÆCIS som jeg skrev.

> [...]
> på det område«, siger Mads Lundby Hansen, der selv sidder i økonompanelet. "

Præcis. Nu er over/under-skud på statsbudgettet og ikke den ENESTE målestok
jeg bruger.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 17:01

Den 29-05-2011 17:45, S.A.Thomsen skrev:

> Du glemmer lige at tage i betragtning at udlandsgælden blev betalt under
> Fogh og arbejdsløsheden også forsvandt.

Bare rolig.
De 22 økonomer har taget stilling til Foghs samlede regeringsperiode.

> PRÆCIS som jeg skrev.

Citat dig selv:
> [...]

> Præcis. Nu er over/under-skud på statsbudgettet og ikke den ENESTE målestok

Med det citaterne længere oppe, er det åbenlyst at den målestok du
bruger, ikke er den samme som de 22 økonomer i panelet.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 18:22

On Sun, 29 May 2011 18:21:42 +0200, Michael Weber wrote:

> I panelet.

Det kunne du så IKKE svare på.

> Regeringen har fejlet.

Det kunne du så HELLER ikke finde ud af.

Jeg gentager. HVILKE økonomer.?

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 18:31

Den 29-05-2011 19:22, S.A.Thomsen skrev:

> Det kunne du så IKKE svare på.

Jo, i panelet.

> Det kunne du så HELLER ikke finde ud af.

Iflg. de 22 økonomer er det regeringen, der fejlede.

> Jeg gentager. HVILKE økonomer.?

Dem i panelet.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 18:49

On Sun, 29 May 2011 19:44:12 +0200, Michael Weber wrote:

> Hvad siger artiklen?

Det kunne du så IKKE svare på.

> Hvad siger artiklen?

STADIG et ikke-svar.

> Tjek artiklen.

Og ENDNU et ikke-svar.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 18:51

Den 29-05-2011 19:48, S.A.Thomsen skrev:

> Det kunne du så IKKE svare på.

> STADIG et ikke-svar.

> Og ENDNU et ikke-svar.

Fik du tjekket?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 19:06

On Sun, 29 May 2011 19:57:44 +0200, Michael Weber wrote:

> Jeg har ikke noget problem med økonomerne.

HVILKE økonomer.???

> [...]
>
> "Anders Fogh Rasmusens regering har været dårligere til at styre
> økonomien end alle andre regeringersiden 1982, viser en rundspørge

Og HVEM er de 22 økonomer.?

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 19:12

Den 29-05-2011 20:06, S.A.Thomsen skrev:

> HVILKE økonomer.???

Du fik ikke tjekket?

> Og HVEM er de 22 økonomer.?

Hvad siger artiklen?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 19:21

On Sun, 29 May 2011 20:11:44 +0200, Michael Weber wrote:

> Hvad siger artiklen?

Det siger artiklen INTET om.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 19:25

Den 29-05-2011 20:20, S.A.Thomsen skrev:

> Det siger artiklen INTET om.

Hvad gør du så?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 19:29

On Sun, 29 May 2011 20:25:27 +0200, Michael Weber wrote:

> Hvad gør du så?

Så spurgte jeg dig, men du evnede (som forventet) ikke at svare på dette
simple spørgsmål.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 19:32

Den 29-05-2011 20:29, S.A.Thomsen skrev:

> Så spurgte jeg dig, men du evnede (som forventet) ikke at svare på dette
> simple spørgsmål.

Jeg synes det er fair nok at du opgiver at finde ud af, hvem der sidder
i Politikens økonompanel.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 23:18

On Sun, 29 May 2011 20:31:48 +0200, Michael Weber wrote:

> Jeg synes det er fair nok at du opgiver at finde ud af, hvem der sidder
> i Politikens økonompanel.

Det er sgu da ikke min opgave at undersøge dine påstande.

Fra : Michael Weber

Dato : 30-05-11 20:18

Den 30-05-2011 00:17, S.A.Thomsen skrev:

> Det er sgu da ikke min opgave at undersøge dine påstande.

Hvis det ikke er interessant nok for at at undersøge,
kan vi gå videre.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-05-11 20:49

On Mon, 30 May 2011 21:18:10 +0200, Michael Weber wrote:

> Hvis det ikke er interessant nok for at at undersøge,
> kan vi gå videre.

DU mener åbenbart ikke at det er interessant at vide hvem DINE kilder er.

> "Anders Fogh Rasmusens regering har været dårligere til at styre
> økonomien end alle andre regeringersiden 1982, viser en rundspørge
> [...]

Du bliver VED med at jokke rundt i det samme pladder.

Hvorfor fortæller du ikke HVEM de 22 økonomer er.?

Mon ikke det er fordi du ikke aner en skid om det.?

Fra : Vidal

Dato : 30-05-11 20:54

Den 30-05-2011 21:18, Michael Weber skrev:

> [...]
> alle andre regeringersiden 1982, viser en rundspørge blandt 22 økonomer."

Vi kræver personnumrene på de 22, før vi overhovedet vil tage
dine argumenter op til overvejelse.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-05-11 21:42

On Mon, 30 May 2011 21:54:02 +0200, Vidal wrote:

> Vi kræver personnumrene på de 22, før vi overhovedet vil tage
> dine argumenter op til overvejelse.

Næh. Jeg vil gerne bare vide om det f.eks. er 22 økonomer fra AE.

Fra : Michael Weber

Dato : 31-05-11 05:15

Den 30-05-2011 21:49, S.A.Thomsen skrev:

> DU mener åbenbart ikke at det er interessant at vide hvem DINE kilder er.

> Du bliver VED med at jokke rundt i det samme pladder.
>
> Hvorfor fortæller du ikke HVEM de 22 økonomer er.?

Du kan lige selv finde dem på politikens hjemmeside :)

> Mon ikke det er fordi du ikke aner en skid om det.?

Du skal nok reviderer den opfattelse, du giver udtryk for i følgende citat:
"Min livserfaring. I de 50 år jeg har levet, har socialdemokraterne
lavet lort i den, hver ENESTE gang, de har været ved magten."

"Nyrup topper listen
Mens Poul Nyrup Rasmussens regering topper økonomernes liste, er Poul
Schlüters regering næstbedst. På pladserne tre og fire kommer så
henholdsvis Lars Løkke Rasmussens og Foghs regering, kun undergået af
Anker Jørgensens regeringsperioder. "
http://politiken.dk/politik/ECE1155740/oekonomer-fogh-er-den-daarligste-siden-anker-joergensen/

Fra : Michael Weber

Dato : 31-05-11 05:19

Den 30-05-2011 22:41, S.A.Thomsen skrev:

> Næh. Jeg vil gerne bare vide om det f.eks. er 22 økonomer fra AE.

Bare rolig. Det er ikke 22 økonomer fra AE.
:)

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 31-05-11 05:26

On Tue, 31 May 2011 06:15:26 +0200, Michael Weber wrote:

> Du kan lige selv finde dem på politikens hjemmeside :)

Nej, der står der ikke hvem de er.

> [...]
> Schlüters regering næstbedst. På pladserne tre og fire kommer så
> henholdsvis Lars Løkke Rasmussens og Foghs regering, kun undergået af

Det tager jeg som et, Ja. Du ved ikke en skid om det.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 31-05-11 05:28

On Tue, 31 May 2011 06:18:58 +0200, Michael Weber wrote:

> Bare rolig. Det er ikke 22 økonomer fra AE. :)

Hvor ved du det fra.?

Hvis det er sandt (hvilket jeg ikke benægter), hvor kommer de så fra.?

Fra : Michael Weber

Dato : 31-05-11 05:37

Den 31-05-2011 06:26, S.A.Thomsen skrev:

> Nej, der står der ikke hvem de er.

Du kan sagtens finde ud af, hvem der sidder i politikens okonompanel :)

> Det tager jeg som et, Ja. Du ved ikke en skid om det.

Fik du revideret din opfattelse eller er du stadig pigesur ?
:D

Fra : Michael Weber

Dato : 31-05-11 05:38

Den 31-05-2011 06:27, S.A.Thomsen skrev:

> Hvor ved du det fra.?
>
> Hvis det er sandt (hvilket jeg ikke benægter), hvor kommer de så fra.?

Det kan du læse på politikens hjemmeside.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 31-05-11 07:30

On Tue, 31 May 2011 06:36:36 +0200, Michael Weber wrote:

> Du kan sagtens finde ud af, hvem der sidder i politikens okonompanel :)

Som jeg tidligere har skrevet: Det er DIN opgave at dokumentere DIN
påstand.

> Fik du revideret din opfattelse eller er du stadig pigesur ?
> :D

Du er simpelthen for dum. Du aner ikke det mindste om de emner du skriver
om, men har bare læst en overskrift der passer med dine fordomme. Når du så
får nogle konkrete spørgsmål angående dine påstande, gentager du bare dig
selv, og ævler løs i dagevis.

EOD (jeg er træt af at udstille DIN stupiditet)

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 17:05

On Sun, 29 May 2011 18:00:34 +0200, Michael Weber wrote:

> [...]

> "Min livserfaring. I de 50 år jeg har levet, har socialdemokraterne
> lavet lort i den, hver ENESTE gang, de har været ved magten. "

Hvilket er sandt.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 17:22

Den 29-05-2011 18:04, S.A.Thomsen skrev:

> Hvilke 22 økonomer.?

I panelet.

> Hvilket er sandt.

> Prøv at læse det igen, med fokus på hvem der siger hvad.

Regeringen har fejlet.

> Og.?

Dig vs. 22 økonomer.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 18:42

On Sun, 29 May 2011 19:30:50 +0200, Michael Weber wrote:

> Jo, i panelet.

Og HVEM er det.?

> Iflg. de 22 økonomer er det regeringen, der fejlede.

HVILKE 22 økonomer.?

> Dem i panelet.

Og HVEM er det.?

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 18:44

Den 29-05-2011 19:42, S.A.Thomsen skrev:

> Og HVEM er det.?

Hvad siger artiklen?

> HVILKE 22 økonomer.?

Hvad siger artiklen?

> Og HVEM er det.?

Tjek artiklen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 18:52

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 18:58

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 15:42

On Sun, 29 May 2011 15:41:37 +0200, Vidal wrote:

> Du er jo ikke uintelligent, det har du sel fortalt, men så
> mangler du total historisk viden, eller er ekstremt
> glemsom.

Nej, jeg bruger bare ikke rødt sandheds-filter i mine briller.

> Selv den mest liberalistiske tænketank i
> Danmark er uenig med dig i dine betragtninger.

Hvilken.?

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 15:55

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 16:47

On Sun, 29 May 2011 16:55:17 +0200, Michael Weber wrote:

> [...]
> på det område«, siger Mads Lundby Hansen, der selv sidder i økonompanelet."

Prøv lige at læse teksten igen, specielt angående hvem der siger hvad.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 17:05

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 17:06

On Sun, 29 May 2011 18:04:31 +0200, Michael Weber wrote:

> Regeringen har fejlet.

Det kunne du så IKKE engang finde ud af.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 17:20

Den 29-05-2011 18:05, S.A.Thomsen skrev:

> Det kunne du så IKKE engang finde ud af.

Det var regeringen, der fejlede.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 18:32

On Sun, 29 May 2011 19:29:48 +0200, Michael Weber wrote:

> Nej, det er regeringen iflg. de 22 økonomer.

HVILKE 22 økonomer.?

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 18:41

Den 29-05-2011 19:32, S.A.Thomsen skrev:

> HVILKE 22 økonomer.?

I panelet i artiklen.
:D

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 18:52

On Sun, 29 May 2011 19:51:23 +0200, Michael Weber wrote:

> Tjek artiklen :D

Artiklen siger intet om hvem de er.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 19:00

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 18:24

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 18:30

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 18:47

On Sun, 29 May 2011 19:40:42 +0200, Michael Weber wrote:

> I panelet i artiklen.

Og HVEM er det.?

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 18:51

Den 29-05-2011 19:46, S.A.Thomsen skrev:

> Og HVEM er det.?

Tjek artiklen :D

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-05-11 19:07

On Sun, 29 May 2011 20:00:11 +0200, Michael Weber wrote:

> Hvad gør du så?

Økseskaft.???

Du KAN altså ikke svare på et simpelt spørgsmål.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-11 19:12

Den 29-05-2011 20:07, S.A.Thomsen skrev:

> Økseskaft.???
>
> Du KAN altså ikke svare på et simpelt spørgsmål.

Ha du gjort noget?

Fra : Vidal

Dato : 29-05-11 16:39

> Nej, jeg bruger bare ikke rødt sandheds-filter i mine briller.

> Hvilken.?

CEPOS, jeg har linket til deres undersøgelse adskillelige
gange. Men det smutter jo ikke gennem de blå briller, så
det gider jeg ikke mere.

--
Venlig hilsen,

Vidal