”En mand opfinder cyklen, millioner burger~
Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-11 15:12

   "En mand opfinder cyklen, millioner burger den". Georg Brandes
Da Brandes havde læst første Nietzschebog om overmenneske-konceptet
var han der som et søm og udnævnte én cykelopfinder til at være
opfinderEN af dette by-mirakel som er centralt i mine lejeres
propaganda for bilfri by på mit plankeværk

Men en af de første mange cykelopfindere var en skotsk præst som
samarbejdede med en smed og fra styret ku skiftes gear, men den slog
ikke an.
Afgørende er marketing og PR og den skete ved at unge , kendte,
sexede lapsede Ruhr-dandyer overgik hinanden i væddeløb på Strøget på
løbehjul , som man sad overskrævs på

Så kom "Væltepeteren" med det kæmpestore forhjul.
Så kom kæden og så kom dækket

Hvis Vesten skal ind i konkurrencen med Kina så skal vi igen få
fornyelser til at gå i hak med hinanden

Hvis jeg som min ultralyds-karburatoropfindende far troede på at en
god ide er nok, så ville jeg kun arbejde på at forbedre og forklare
mini-natpotters design og fordele.

Men det hele hænger sammen, og nederdel eller meget elastiske
underbukser gør det let at få opsamlings-dimsen ind i skridtet i hast
når man skal

Og måske kun i ulande kan ideen få klar overvægt af fordele, og derfor
er omdannelse af lugtende lort til tørlort måske en udslagsgivende del
af konceptet

Ingen del af min tretrinsraket er særlig sexet - men da robottoilet
er en stationær , klodset dødssejler, så må håbes på firmadesign en
lugtæt engangs-opsugningsbold, der suger pis og eller lort ind i sig
før den kyles i papirkurven.
Nederdel/forklæde/elasttrusse er et must.

Men markedet er stort og ideerne er ikke matematisk raketvidenskab, så
det må komme på et tidspunkt.

Kunsten er ikke at få en ide/
Enhver kan med lethed få ti/
Kunsten er den mellem ti eller fler/
Ganske almindelige hverdags-ideer/
At se hvilken af dem er god. (Piet Hein)