Tandløse sjatpissere
Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-11 13:55

Tandløse sjatpissere
Ynkes ikke i Kina, hvis rigdom derfor vokser
Modsat os er konfuzianerne ærlige og når gammelfar nærmer sig gravens
rand, så tænker og viser de at "Nok af ærbødighed, snart skal vi arve"
men gennem år titusinder har ÆrDinFarOgDinMor fundet et naturligt leje
og man hjælper nødtørftigt. Skærer mad i stykker når afbidning er for
svær osv
Den sunde fokusering af resourcer på risdyrkning og ikke parade-ynk
har gjort Kina rigt ved at cementere traditioner for fornuft
Intet empati-hysteri - ingen barnepigestat med bletorturerende
plejehjem. Og det smitter af på at skoler har så få lærere som muligt
for een mand råber let 40 unge op, når de hænger nysgerrigt ved hans
læber, for at dygtiggøre sig.
Firmaer står ikke i vejen for andre, hvis de gir underskud - så gives
stafetten videre til alles bedste.
Medlidenhed er hos os opreklameret og vi glemmer at den der hjælper
hvor hjælp er unødvendig, er umyndiggørende skadelig og holder tilbage

Fra : kk

Dato : 24-05-11 17:35

Bo Warming forklarede den 5/24/2011:
> [...]
> Medlidenhed er hos os opreklameret og vi glemmer at den der hjælper
> hvor hjælp er unødvendig, er umyndiggørende skadelig og holder tilbage

Kan du ikke snart komme af sted til dit elskede Kina?
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-11 18:46

On Tue, 24 May 2011 18:35:12 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming forklarede den 5/24/2011:
>
>Kan du ikke snart komme af sted til dit elskede Kina?

Sommeren 1993 var jeg i Japan, især Fugoshima-regionen som dengang
havde spor af hyppige tsunamis men dengang lutter harmoni

Jeg hjemtog en klog oversygeplejerske og har siden daglig trukket
konfuziansk visdom ud af hende

Jeg er 65 år og skabt til DK og ville aldrig ku passe ind i Japan

At passe ind i Kina der ikke er nået så langt med at realisee målene
ville være endnu sværere - man kan ikke lære en gammel hund nye
kunster

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-11 06:52

>Kan du ikke snart komme af sted til dit elskede Kina?

Ved at du ikke kan modsige det kloge i, at Stats-Kina ikke ynker
"tandløse sjatpissere" viser du, at danskerne skubber Kina-facts fra
sig fordi alle indser vi er underlegne og bør kopiere markedsfornuften
i og vest for Japan.

Danmark laver dyre statsfilm om "I Kina spiser de hunde" for at
nedgøre racistisk, som om vi har civilisationsfordele frem for
kineserne og er mindre barbariske.

Ved at du tier og samtykker til mine mails, bekræfter du at min
Kina-analyse rammer plet og gør ondt.

For kineserne er kødspisning så lille del af mad-indtag som
fiskespisning er i DK. Hunde er nok 0,001% af disse proteiner, ligesom
hajer er vedr vor fiskespisning (især på Bornholm - "kongeål" kalder
fiskehandlerne de lækre fede rovfisk))
Så kineserne kunne lige så meningsfuldt lave milliarddyre
propagandafilm om at "I Danmark spiser de hajer" )

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-11 21:14

>Kan du ikke snart komme af sted til dit elskede Kina?
>mvh
>kk

Jeg har den luksus at have en konfuziansk samlever, og hver dag lærer
jeg af hende ting, som kunne skabe er bedre Danmark, hvis
politikerne ville gå ind for at yde før nyde osv
Så jeg har ikke tid til at uddybe min tillæste viden om Kina med
studier i marken.

Hvad mener du at jeg kunne opnå ved at rejse til Asien hvor jeg har
været ?>

Hvis jeg som mit idol Glistrup evnede selv at være et godt eksempel og
leve efter mine idealer, så ville mine ideer være mere overbevisende.
Men det evner jeg ikke. Det bliver ideerne ikke forkerte af. Man kan
godt kaste med sten og selv bo i glashus.Jeg er ikke på valg og har
ikke brug for at være et godt eksempel. Mine børn er fløjet fra reden
og klarer sig godt.

For et par år siden købte jeg en chartertur til Kina ledet af Pundik,
men Politikens Hus brød loven og annulerede min tilmelding kort før
afrejse, fordi en gammel dame der var tilmeldt var jøde og troede -
helt forkert - at når jeg på nettet havde udtrykt revisionisme, så
havde jeg noget imod jøder. Men de gav mig en sjat penge i
kompensation.
Det var den onde Tøger Seidenfaden der besluttede lovbrud.
Nu er han død.
Måske delvis af dårlig samvittighed