Bubber og udsendelsen omkring det nazistis~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-05-11 11:40

Eller hvad vi nu skal kalde det han lavede. Jeg sad og så denne her
doku-ting i går som jeg havde optaget her fra forleden. Jeg har sjælden set
noget så ynkeligt. Jeg må trække i land og give KK (her fra dk.politik) ret
i at det her burde Bubber aldrig have lavet. Alt hans pis med hvor rystet
han var over for de her personer fra de højrerabiate miljøer var til at
knække samme af grin over. Det var utroligt amatør-agtigt lavet. Vi seere
skulle uden tvivl sidde og synes det var lige så forfærdeligt som Bubber
synes det var, som om at der var noget som helst nyt i det. Kvaliteten i
programmet var af uhyre ringe værdi. Vi fik intet at vide om de her miljøer
som langt hovedparten af den voksne danske befolkning ikke vidste i
forvejen.

Mit råd til Bubber er, at hvis han ikke magter et emne, som han tydeligvis
ikke gjorde i dette her tilfælde, så lad det dog ligge.

Det var en ynk at opleve ham især i Tyskland hvor han nærmest lagde sig på
maven for nazi-demonstranterne for at få en udtalelse. Han var i den
situation nok tættere på at få varmet ørerne af demonstranterne som ikke var
interesseret i at der var kameraer til stede midt i demonstrationen. De var
på ingen måde interesseret i at tale med et medie som de formentlig antog
ikke var på deres side.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen

Dato : 24-05-11 15:59

"Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com>
wrote:

> Mit råd til Bubber er, at hvis han ikke magter et emne, som han tydeligvis
> ikke gjorde i dette her tilfælde, så lad det dog ligge.

Det er da fint du starter endnu en tråd om emnet, men jeg tror du har
misforstået konceptet omkring Bubber-serien.
Manden er ansat til at stå foran et kamera. Det er ikke ham der bestemmer
hvad der skal laves...eller hvordan.
Egentligt syntes jeg han magtede det fint nok, når man tager i betragtning,
at det er familiefjernsyn i den bedste sendetid

Fra : J. Nielsen

Dato : 24-05-11 16:46

On Tue, 24 May 2011 12:39:32 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Mit råd til Bubber er, at hvis han ikke magter et emne, som han tydeligvis
>ikke gjorde i dette her tilfælde, så lad det dog ligge.

"Død over Bubber!"

http://jp.dk/indland/article2078783.ece
--

-JN-