Hvordan fan....
Fra : Aakjær

Dato : 11-08-01 16:24

.... slår jeg de irriterende tilbagemeldinger fra, der bliver tilsendt min
Nokia 3310 med VICabonnement, hver eneste gang jeg har sendt en sms? Jeg har
forgæves forsøgt i "beskedindstillinger" at slå "transmissionsrapport"
fra....

Kan I hjælpe med det mysterium?

Hilsen Lise

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 11-08-01 17:07

"Aakjær" <baak@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
har
> forgæves forsøgt i "beskedindstillinger" at slå "transmissionsrapport"

Det kan du ikke slå fra sådan umiddelbart (du kan vist ringe ind og få det
slået fra?) udover hvis du skal taste etellerandet foran hver evig eneste
sms du sender.
Så det nemmeste er at slå transmis. til fordi så kan du slette dem
allesammen af een gang...

/Dennis

Fra : Tina Andersen

Dato : 11-08-01 17:12

Aakjær <baak@mail.tele.dk> skrev i en
> [...]
har
> forgæves forsøgt i "beskedindstillinger" at slå "transmissionsrapport"

Lader sig ikke gøre.

Det eneste der er at gøre, er at taste *1# i starten af HVER ENESTE sms man
sender.... Ikke engang ved at bede TDC slå det fra eller noget som helst
andet, desværre.

Efter lidt tid lærer man at leve med dem, men de er trælse.

Tina

Fra : Aakjær

Dato : 11-08-01 22:55

Tina Andersen <pwr2me_dk@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> andet, desværre.
>
> Efter lidt tid lærer man at leve med dem, men de er trælse.

Ja, de er virkelig trælse. Det er da i orden at få en tilbagemelding hvis
sms'en IKKE er modtaget - men ellers er beskederne da ret overflødige.
Nå, men tak for svarerne!

Hilsen Lise

ps. hvor finder du ud af sådan noget med at man skal taste *1#.....?

Fra : Tina Andersen

Dato : 12-08-01 08:18

> Ja, de er virkelig trælse. Det er da i orden at få en tilbagemelding hvis
> sms'en IKKE er modtaget - men ellers er beskederne da ret overflødige.

Fuldstændig enig. (Og nu er der nok nogle derude der vil sidde og sige: "Er
I utilfredse, kan I jo bare skifte selskab."

> Nå, men tak for svarerne!

Velbekomme, det var så lidt.

> ps. hvor finder du ud af sådan noget med at man skal taste *1#.....?

Det har været oppe i gruppen nogle gange. Men hvordan DE har fundet ud af
det, må guderne vide (eller også er det en hos TDC der har fortalt dem det -
hvilket er mest sandsynligt.)

Tina