Endlig :o)
Fra : Bjarne K.

Dato : 09-07-11 18:06

En kollega har lige købt en Opel. Må sige, at et er en flot bil. Opel har
langt om længe fået ansat en bil designer. Så mangler vi bare Skoda, og Saab
også får ansat en
En Skoda Fabia, ligner noget der kunne være designet hos Ecco.

Og måske også de franske bil fabrikker, en dag får ansat en engeniør

--

Kind regards

Bjarne K.

Fra : /HB

Dato : 10-07-11 05:21

On 9 Jul., 19:06, "Bjarne K." <n...@niet.pp> wrote:
> [...]
> En Skoda Fabia, ligner noget der kunne være designet hos Ecco.
>
> Og måske også de franske bil fabrikker, en dag får ansat en engeniør

Det er jo en smagssag..!

Hvad kører du selv i?

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-11 13:46

"Bjarne K." <nej@niet.pp> wrote in message news:4e188a64$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> En Skoda Fabia, ligner noget der kunne være designet hos Ecco.
>
> Og måske også de franske bil fabrikker, en dag får ansat en engeniør

Så står det hen i det uvisse hvilken Õpel der er tale om

At nævne SAAB i den sammenhæng er næsten lidt unfair, de har jo været lukket og i betalingsstandsning oftere end vi skifter
underbukser

--
Tom

Fra : Armand

Dato : 10-07-11 16:29

Den 09-07-2011 19:06, Bjarne K. skrev:
> En kollega har lige købt en Opel. Må sige, at et er en flot bil. Opel
> har langt om længe fået ansat en bil designer.

Du har tydeligvis ikke været inde på førersædet og prøvet at 'kigge
efter cyklister på cykelstien før du svinger til højre' :-/

--
Armand.

Fra : SG

Dato : 11-07-11 07:48

"Bjarne K." <nej@niet.pp> skrev i

> [...]
> Skoda, og Saab også får ansat en
> En Skoda Fabia, ligner noget der kunne være designet hos Ecco.

Det er vist lang tid siden, at du har kigget på Ecco-sko sidst?

Man kan få relativt pæne Ecco-sko både til business og mere casual brug -
men de koster... Men så er komforten jo enestående...

Jeg har da haft et par Ecco-sko til at gå på arbejde i. Jeg vil vove den
påstand, at de var lige så pæne og mindst lige så gode at gå i som mine
Lloyd-sko. Men ok - prisen er også nogenlunde den samme...

Nå... det var vist et sidespring

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-08-11 13:56

"SG" <ssamsonice-fjerndette@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> påstand, at de var lige så pæne og mindst lige så gode at gå i som mine
> Lloyd-sko. Men ok - prisen er også nogenlunde den samme...

Lidt sent at svare, men...

Nu har jeg ikke noget imod Ecco, og mener godt at sko, må ligne sko, men en
bil bør ikke ligne en sko

Bjarne K.

Fra : Anders Majland

Dato : 03-08-11 16:36

> [...]
> Saab også får ansat en
> En Skoda Fabia, ligner noget der kunne være designet hos Ecco.

Imho har de fleste mærker både pæne og mindre pæne modeller. Nu du nævner
skoda så synes jeg godt om superb i stationcar, mens hatchback'en for mig at
se har nogle underlige propertioner.

Men hvilken opel drejer det sig om ? I samme segment som superb'en er jo
opel insignia. FDM havde i maj en gruppetest hvor en 2.0CDTI fik følgende
svada: "Skulle vi vælge, blev der sat kryds ud for en anden motor og en
bedre undervogn" - Udseende er ikke alt ...
(Skoda'en var ikke med i testen - og de ender med at kårde en passat 2.0
TDI som testvinder)

Men smag og behav er heldigvis forskellig.

/A

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-08-11 18:31

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> TDI som testvinder)
>
> Men smag og behav er heldigvis forskellig.

Ja, og jeg vil da f.eks heller ikke have noget imod selv at køre rundt i en
Skoda, for som du selv siger, er udseende ikke alt.
Har lige skrottet min elskede Honda Civic, og købt en endnu ældre Mazda 626,
og den er heller ikke for køn

Ved faktisk ikke hvilken model min kollega har købt, men mener at det var en
Astra og den og Insignia er altså en del kønnere end de forgående modeller
fra Opel
Har altid synes der var noget gammelmands bil over dem, men det kan man
(jeg) ikke sige mere (sådan udseende mæssigt).

Og jo, heldigvis er smag og behag forskellig

Bjarne K.