Skærme
Fijala 3554
sony trinitron problem
Fra : ~~Martin~~

Dato : 11-08-01 09:48

Hej NG,
Jeg har et irreterende problem med min skærm (Sony Multiscan 200GS), som
følger;

Igår da jeg sad ved min comp. sagde skærmen "klik". Hvorefter skærmbilledet
blev skævt og sløret at se på.
I indstillingerne på skærmen, er sproget ændret til noget der ligner
kinisisk. Samtidigt har den låst sig, så man ikke kan ændre noget, og der er
ikke mulighed for at låse den op.

Skærmen er ikke engang et år gammelt, så det forekommer mig lidt underligt,
at dette sker.
Jeg har prøvet at slukke for strømmen til skærmen, samt afinstallere og
geninstallere monitor driveren.

Er der nogen der kender problemet, hvis ja, findes der en løsning for
udbedring?

MVH
Martin

Fra : Søren S. Hansen

Dato : 11-08-01 11:10

Hej, er Control Lock sat til under Options?

Fra : ~~Martin~~

Dato : 11-08-01 12:17

> Hej, er Control Lock sat til under Options?

Ja, og jeg kan ikke slå den fra.

-Martin

Fra : Madsen

Dato : 11-08-01 15:24

Se gerne: <http://usenet.dk/netikette/quote.html>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Bob Bobsen

Dato : 21-08-01 21:30

Hi,
I had exactly the same problem with a Sony Multiscan 200 GST that I
bought at Zeitek; apparently there is a power transformer that goes
bad and needs to be changed out. Get ready for a wait though it took a
total of 2 months and two 'switch outs' to finally get the problem
solved (the warranty was almost over) and a month after the warranty
expired ***bam**** same story (I ended up buying a G200P). I did not
have any problems up to the last couple of months of warranty. Hope
you can understand english.
Cheers,
Bob