Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Autotøm af Canon Ixus
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 11-08-01 09:23

Hej,

Jeg står for at skulle tømme mit 32mb kort på mit nye Canon Ixus og savner
en autohent og gem funktion. Findes den ikke, eller har jeg bare ikke ledt
godt nok? Nu henter jeg ind i Photoshop for så manuelt at gemme dem - lidt
besværligt...

Mvh

Peter Skjelbo

Fra : Morten Winther

Dato : 11-08-01 09:49

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@eaid.dk> wrote in message

> [...]
> godt nok? Nu henter jeg ind i Photoshop for så manuelt at gemme dem - lidt

Hvorfor bruger du ikke ZoomBrowser som følger med som software?

/ morten

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 11-08-01 09:51

"Morten Winther" <mw@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor bruger du ikke ZoomBrowser som følger med som software?

Den klarer det? OK, indrømmet - måske jeg var lidt for hurtig da jeg kiggede
den medfølgende software igennem - syntes bare ikke jeg ku få øje på
funktionen umiddelbart.. Jeg siger tak så, må hellere finde cd'en frem igen
:)

Mvh

Peter Skjelbo

Fra : Dragon

Dato : 11-08-01 14:39

> Hvorfor bruger du ikke ZoomBrowser som følger med som software?

Prøv Cam4You, det er hurtigere og IMO også nemmere. Man trækker bare en
mappe ud på ikonet og så gemmer den automatisk billederne dér.
http://jpegclub.org/cam4you/ Nå, ja, så vender det automatisk billederne
uden kvalitetstab, bevarer datostempler osv...

--
Kasper