Netværk
Fra : Jacob

Dato : 10-08-01 22:27

Hej Bjarne tak for din hjælp!

Jeg har dog stadig nogle problemer.
Avancerede instillinger for TCP/IP kan jeg ikke finde på w2k, men har kun
fanebladet generelt.
Hvad er shares og hvordan laver jeg dem?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 10-08-01 22:31

"Jacob" <jacob_theill@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3b7451e4$0$284$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Bjarne tak for din hjælp!

Lad nu være med at skifte "Emne".

> Jeg har dog stadig nogle problemer.
> Avancerede instillinger for TCP/IP kan jeg ikke finde på w2k, men har kun
> fanebladet generelt.

Er der ikke en knap der hedder "Avanceret" ?
Dernæst fanebladet "Wins" (svjh).

> Hvad er shares og hvordan laver jeg dem?

Højreklik på et drev/katalog og vælg deling. Slå deling til og give 'delingen' et navn
(deling = share).

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Jacob

Dato : 11-08-01 14:02

Hej

Ja så kom det til at virke.
Jeg synes nu ellers at jeg gjorde det samme som i går!?
Problemet var bla., at jeg ikke kunne se den anden pc under
netværkssteder...den dukkede så op i dag
Det kan være at mine øjne var blevet FOR firkantet.

Mange tak for hjælpen Bjarne så blev jeg det klogere

Hvad er netbios? (Det virkede uden at jeg enablede det)