Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera 5.12 - Att CHRistian
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 10-08-01 21:26

Jeg har været inde på siden med ATI drivere men jeg er ikke sikker på hvad
jeg skal bruge????
Jeg har en COMPAQ 5110, hvis det siger dig noget!

--
Med venlig hilsen * Ole PE Ørnhøj Jensen
mailtoej@city.dk * ftp://opej.dyndns.dk

Fra : CHRistian

Dato : 10-08-01 22:17

"Ole PE Jensen" <opej@city.dk>'s posting:

>Jeg har været inde på siden med ATI drivere men jeg er ikke sikker på hvad
>jeg skal bruge????
>Jeg har en COMPAQ 5110, hvis det siger dig noget!

Det er med et forbehold(!), men så vidt jeg lige hurtigt kan finde
frem til på www.compaq.com [1], så er det, du skal have fat i en
"Rage LT Pro Video Driver" .. altså skal du have det fra
http://support.atitech.ca/products/pc/rageltpro/rageltpro_drivers.html
Men igen: Det er med et forbehold. Prøv evt. at spørge i
hardware-gruppen ang. dette.

PS: jeg fandt også noget her
http://web14.compaq.com/falco/sp_syn.asp?detail=yes&recid=SP8456 men
det ser godt nok lidt gl. ud, så jeg tror ikke lige, det har så
meget relevans.

[1] http://web14.compaq.com/falco/sp_list.asp (desktop, presario
5100, presario 5110, all)

--