Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Login cookie på fotokritik.dk?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 10-08-01 21:02

Hej allesammen,

Er jeg den eneste der savner en cookie, så man bliver fri for at logge ind
hver gang man vil ind på fotokritik.dk?

PS: Tak til Martin for et godt initiativ!

--
Hilsen
Kenneth

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 10-08-01 22:03

"Kenneth Darling Soerensen" <kenneth@darlingDOT.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen,
>
> Er jeg den eneste der savner en cookie, så man bliver fri for at logge ind
> hver gang man vil ind på fotokritik.dk?

Nej - derudover ville det nok være smart at dele Oversigten op i portioner
á 10 eller 20 billeder. Den begynder snart at være stor.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 10-08-01 22:27

"Jacob W. Jensen" <jensen@SLETjacobwaage.dk> wrote in

> Nej - derudover ville det nok være smart at dele Oversigten op i
> portioner á 10 eller 20 billeder. Den begynder snart at være stor.

Enig. Og nu hvor vi er i gang med den store ønskeliste, så ville det være
godt at kunne gå ind på en side med de seneste 5/10/20 billeder eller nye
billeder fra de seneste 1/2/3 dage - 3 stk på forsiden er ikke meget.

Hvor er det egentlig nemt at sidde her og komme med gode ideer når man
intet selv kender til web-udvikling

--
Hilsen
Kenneth

Fra : lehd

Dato : 10-08-01 22:37

> [...]
> godt at kunne gå ind på en side med de seneste 5/10/20 billeder eller nye
> billeder fra de seneste 1/2/3 dage - 3 stk på forsiden er

Jeg ville gerne kunne slette nogle af mine egne efterhånden, og så ville jeg
gerne kunne skrive til webmaster direkte fra siden .
Jo det er nemt at ønske, men jeg syntes det er et godt initiativ, og flot
det han har fået op at stå.
mvh Kirsten Lehd

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 10-08-01 23:18

> [...]
> gerne kunne skrive til webmaster direkte fra siden .
> Jo det er nemt at ønske, men jeg syntes det er et godt initiativ, og flot

Hørt! Hørt! Hørt!

/Asger Ellekrog

Fra : Per F Andersen

Dato : 10-08-01 22:18

Jeg synes også at en cookie er udmærket.

Men jeg kan godt undvære, at der står at nu er det 126. gang jeg er på!

Fra : Martin Koch

Dato : 10-08-01 22:44

On 10 Aug 2001 20:02:13 GMT, Kenneth Darling Soerensen
<kenneth@darlingDOT.dk> wrote:

>Er jeg den eneste der savner en cookie, så man bliver fri for at logge ind
>hver gang man vil ind på fotokritik.dk?

Hej Kenneth.

Der kommer snarest valgmuligheden i forbindelse med login. Hav tålmod

Jeg kan i øvrigt afsløre at Debat Forum er oppe at køre ... finder I
fejl er I yderst velkomne til at kommentere.
- og gode råd / ideer / ønsker er som sædvanlig altid velkommen!!

>PS: Tak til Martin for et godt initiativ!

Velbekomme *S*

Mvh,
Martin Koch
FotoKritik.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-08-01 23:24

Martin Koch wrote:

> Der kommer snarest valgmuligheden i forbindelse med login. Hav tålmod

Lav det endelig sådan, at det ikke går ud over den grundlæggende
funktionalitet, hvis en bruger ikke accepterer cookies.

Ikke sådan at forstå, at jeg specifikt ville ha' noget imod en cookie
fra dit site, men der er desværre en del web-sites der bruger cookie
teknologien på en uacceptabel måde, derfor har jeg låst min cookie-fill,
så de cookies jeg modtager ryger direkte i dev.null.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Koch

Dato : 10-08-01 23:25

On Sat, 11 Aug 2001 00:23:39 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>teknologien på en uacceptabel måde, derfor har jeg låst min cookie-fill,
>så de cookies jeg modtager ryger direkte i dev.null.

Det er også helt i orden fra min side - men vær opmærksom på at du så
ikke kan benytte siden (de steder der kræver du er logget ind).
Login-koden er bygget op over cookies.

Mvh,
Martin Koch
FotoKritik.dk

Fra : Martin Koch

Dato : 10-08-01 23:00

On 10 Aug 2001 20:02:13 GMT, Kenneth Darling Soerensen
<kenneth@darlingDOT.dk> wrote:

>Er jeg den eneste der savner en cookie, så man bliver fri for at logge ind
>hver gang man vil ind på fotokritik.dk?

Så er muligheden der for at cookie ved login (checkbox'en)

Mvh,
Martin Koch
FotoKritik.dk

Fra : U. Pedersen

Dato : 10-08-01 23:15

On Sat, 11 Aug 2001 00:00:13 +0200, Martin Koch <martin@koch.dk>
wrote:

>Så er muligheden der for at cookie ved login (checkbox'en)

jo jo hvor det kører

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)