Peter der vandt!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 16:26

Torteret kvante mekanisk aktiv i 1998 indtil
min underbevidsthed gjorde oproer!

Programmeret til at goere noget for folks religion!
Og til at saette lighedstegn mellem det politiske parti DF
og landet Danmark!

Men ikke at maette haevne mig paa de rigtige!

Grimt for mig grimt for jer!

USA ramt for blasfemi(ogsaa A)
911, i er "Al Ked" og det er mig der er A!

(saa kan i sidde der og blive torteret, naar i forventer hjaelp
og ikke kan bevaege jer)

Forklarene's(Al Ked A - Al Queda) underbevidsthed vidste at de
Muslimske kvinder var paa vej i det kvante mekaniske mareridt!

Fordi i ikke var kede nok af det, pga. jeres forbrydelse
mod mig!

Der er en farvet praesident med Arabisk navn i
De Nord Amerikanske forenede stater!

Verden er saa smaat begyndt at vaere bange for at spise
gris pga. A' s inflydelse, som kun er en sygdom hvis A
vil ha det!

Nu er i al ked, fordi i kommer i det
kvante mekaniske mareridt for altid!

Jordskaelv paa Haiti, Fuk us him A!
Og skeloejede tv-damer!

I virkelighedens RTS er det Peter der bestemmer!

(Karsten Bjoernholt, burde egentlig skamme sig!)

Bare vent til naeste kapitel i kvante mekanikerens
Haevn!

Kryds:tik,psyk,jura

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 16:42

On Mon, 04 Jul 2011 17:25:40 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> (Karsten Bjoernholt, burde egentlig skamme sig!)

> Bare vent til naeste kapitel i kvante mekanikerens

Det kan ogsaa godt vaere min underbevidsthed goer
Nat ringen sindsyg i kranie boksen, med programmering og
Hypnose leveret via quantum entangelment!
som Karsten Bjoernholt paastod jeg kunne finde paa,
(godt nok ikke quantum entangelment delen)
For at have en at give skylden for hans kvinde handel!

Jeg har saa godt nok aldrig programmeret eller
hypnotiseret nogen foer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 19:42

On Mon, 04 Jul 2011 17:41:47 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> (godt nok ikke quantum entangelment delen)
> For at have en at give skylden for hans kvinde handel!

> Jeg har saa godt nok aldrig programmeret eller

Naa ja, og saa er arten slaaet ihjel, mens jeg afledte jer!
Og det kvante mekaniske mareridt er aegte!
Hvor i for altid, bliver udsat for 1 af de 20 ting i mindst vil,
naar i mindst vil det!

Fejlsikret mod Murphys lov!
(definitionen af Murphys lov: alt hvad der kan gaa galt, vil gaa
galt!)

Jeg syntes det er en mild straf, for at programmer mig
til at have et daarligt liv!

Men altid er selvfoelgelig lang tid!

Enjoy!
(hvis i tvivler, saa se paa nogen af de skeloejede i fjernsynet!)

Eller vodoo' erne i New Orleans og paa Haiti!
Fuk us him A!(Fukushima, ogsaa tetrado toxin/levende doede)

Den Dominikanske Republik(Vodoo central/Hovedstad!)

Kan sidde og vaere skraemt ud af deres hoved!
(Det er jo lidt mit varemaerke!)

Helvede, venter jer for alvor!

Har i efterhaanden laert det af Englaenderne?

Say it aint

Peter

(jeg har stadigvaek lyst til at give jer flere bank!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 19:49

On Mon, 04 Jul 2011 20:41:34 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Say it aint

> Peter

> (jeg har stadigvaek lyst til at give jer flere bank!)

Foerst blev i afledt, og saa var det slut!

Men kors hvor aergeligt, det kunne have vaeret skide sjovt!
(altsaa livet!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 19:56

On Mon, 04 Jul 2011 20:48:31 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Foerst blev i afledt, og saa var det slut!

> Men kors hvor aergeligt, det kunne have vaeret skide sjovt!
> (altsaa livet!)

> Sane Peter

Og det kan ikke laves om!
Hvis det kunne saa havde jeg ikke skrevet om det!
(alle tortur ofre har en ekstrem aversion mod at blive torteret)

Roevhuller!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 22:03

On Mon, 04 Jul 2011 20:56:14 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Hvis det kunne saa havde jeg ikke skrevet om det!
> (alle tortur ofre har en ekstrem aversion mod at blive torteret)

Nej, der er simpelthen sket det, at Karsten Bjoernholt
blev foedt, og har overlevet mere en 15 aar!
Og derfor er arten for sindsyg til at maatte eksistere!

Karsten, et kar lavet af en udhulet sten, fyldt
til randen med ondskab, fyldt til randen med rand
en randsten, brimstone!

Betaling for at goere folk bent som ikke burde vaere det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-11 08:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.2028913164644931727@news.sunsite.dk...

> [...]
> til randen med ondskab, fyldt til randen med rand
> en randsten, brimstone!
>
> Betaling for at goere folk bent som ikke burde vaere det!

Sarkasme

Mine indlaeg bliver slet ikke saboteret
ved at der bliver indsat ekstra linjer(præcis de steder hvor der ellers stod de
fire nemme skridt som goer at folk kan paavirke via Quantum Entangelment
med deres hjerne, uden at blive torteret foerst.

fire simple tanker i rækkefoelge i den visuelle forestillings evne, og i kunne alle styre blondiner
ud af deres toej og ind i jere seng, uden det mindste problem.

/Sarkasme

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-11 09:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e12c433$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og til dem der undre sig, nej jeg har ikke haft sex siden jeg var 19 og er idag 38!
(udover da jeg blev udsat for gruppe voldtaegt under emdr da jeg var 25-28)

Da jeg blev gjort til det mest torterede menneske der nogensinde kommer til at eksistere!

Saa jeres beskyldninger er helt hen i vejret!

Og ja, jeg er en mand!

Sane Peter