Skærme
Fijala 3554
erfaringer med AG Neovo LCD Displays F-15
Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 10-08-01 20:21

Hej
Er der nogen der har erfaringer med denne skærm, Superradio (eller er der
El-giganten) har den til små 4000 kr., men er den nu pengene værd?

se:http://www.agneovo.nl/specs/htdocs/f15_spec.htm
eller : http://www.agneovo.nl/

Mine erfaringer med fladskærme stammer udelukkende fra den Samsung skærm der
sider på min dell bærbar, og den er jeg yderst tilfreds med, er der nogen
der kender specifikationer på de 15" Samsung skærme dell bruger i deres
inspiron 4000 serie?
Så jeg har noget at sammenligne med.

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : TheKeeper

Dato : 10-08-01 20:50

"Henrik Skjærbæk" <skjaer@miba.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har erfaringer med denne skærm, Superradio (eller er der
> El-giganten) har den til små 4000 kr., men er den nu pengene værd?

Den skærm er utrolig god, har selv købt den og sidder ved den ligenu, TOTAL
skarp og roligt billede og rigtig gode farver ... den er hel klart at
anbefale .. ingen tvivl.

kan højst klare 1024x768 75hz! . perfect ;).

-TheKeeper

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 10-08-01 21:21

"TheKeeper" <rolf@e-privatREMOVE.dk> wrote in message

> Den skærm er utrolig god, har selv købt den og sidder ved den ligenu,
TOTAL
> skarp og roligt billede og rigtig gode farver ... den er hel klart at
> anbefale .. ingen tvivl.

Har du prøvet andre tft skærme, evt på en bærbar computer?
Har du prøvet at afspille film på den?

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : TheKeeper

Dato : 10-08-01 21:26

> "TheKeeper" <rolf@e-privatREMOVE.dk> wrote in message
> >

> Har du prøvet andre tft skærme, evt på en bærbar computer?
> [...]

Ja, jeg har set andre og denne skærm er helt klart ligeså god .. hvis ikke
bedre ;) ..
til film ( og spil for den sags skyld ) er den også ufattelig god, den
opdatere som lynet, hehe. Intet at klage over der. som sagt er jeg FULD
tilfreds med min neovo F-15 skærm.

du kan jo tjekke : www.neovo.dk :)

-TheKeeper

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 10-08-01 21:35

> [...]
> til film ( og spil for den sags skyld ) er den også ufattelig god, den
> opdatere som lynet, hehe. Intet at klage over der. som sagt er jeg FULD

Tak for hjælpen, jeg havde ikke lige fanget at der var en dansk side.

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 10-08-01 22:01

Lige et sidste spørgsmål

Jeg kan kun finder driver s,m,x modellerne hvad så med f modellen? var der
var vel en driver med ikke?

citat fra http://www.agneovo.nl/displays/htdocs/f15.html
"Built-in HI-FI Stereo Audio, 4-Port USB Hub, and Power Adapter Built-in
power adapter and audio speakers reduce desktop clutter from crisscrossing
cables."

Jeg kan dog ikke finde referrancer til Højtaler eller USB Hub andre steder,
er der en usb hub i din skærm?

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : TheKeeper

Dato : 11-08-01 09:43

> [...]
> cables."
>
> Jeg kan dog ikke finde referrancer til Højtaler eller USB Hub andre

Driverne følger med på diskette til win95/98 .. windows 2k kan selv finde
skærmen med rigtige navn og det hele.
Det citat må være langt ud i skoven . hehe, da der hverken er lyd eller usb
i. Du kan også se i teksten at der står : The Neovo M-Panel 15" is blabla.
Hvilket jo altså er forkert... model nummeret altså .. nok en lille fejl fra
deres side.

-TheKeeper

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 12-08-01 17:39

Jeg har købt den hos Fredgaard til 3999, og det er den bedste fladskærm jeg
længe har set...
Den er helt klar i billedet og opdateringshastigheden er også god. Den kan
anbefales til spil også, dog ikke de allervildeste actionspil med høj
framerate, da den godt kan blive en anelse bluret.
Ellers en god skærm, også til film...

Mvh. Thomas Rokamp

Fra : TheKeeper

Dato : 12-08-01 20:03

"Thomas Rokamp" <mail@crax.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> anbefales til spil også, dog ikke de allervildeste actionspil med høj
> framerate, da den godt kan blive en anelse bluret.

Helt enig ... skide god skærm, er MEGET glad for den. :)

-TheKeeper