Internet Explorer 6.0 (Beta) & www.sonofon~
Fra : Stefan L.

Dato : 10-08-01 19:46

Prøv at installere MSIE 6.0 (Beta) og gå så på www.sonofon.dk, Sonofon vil
gerne have at jeg opgraderer min Browser !?

Stefan L.

Fra : Peter Bendtsen

Dato : 10-08-01 20:35

"Stefan L." <XN001@nospam.news.itext.dk> wrote:

>Prøv at installere MSIE 6.0 (Beta) og gå så på www.sonofon.dk, Sonofon vil
> gerne have at jeg opgraderer min Browser !?

Hvorfor gør du så ikke det, hva'? Nøøj... :) Jeg har selv haft det samme
problem, jeg er ikke sikker på man kan gøre noget - før de der designere fra
sonofons side tager sig sammen.

--
Peter

Fra : Lars Christensen

Dato : 11-08-01 15:47

On Fri, 10 Aug 2001 20:45:32 +0200, "Stefan L."
<XN001@nospam.news.itext.dk> wrote:

>Prøv at installere MSIE 6.0 (Beta) og gå så på www.sonofon.dk, Sonofon vil
>gerne have at jeg opgraderer min Browser !?

Endnu en god grund til at gå uden om sider der kræver opgradering af
browser :)
Men jeg har nu ikke nogen problemer med at komme ind på den side
selvom jeg ikke lige har opgraderet til den nævnte version

Lars

Fra : Stefan L.

Dato : 11-08-01 17:43

Lars Christensen skrev

Jeg får : http://www.sonofon.dk/unknown_browser.asp

Fra : Lars Christensen

Dato : 11-08-01 20:02

On Sat, 11 Aug 2001 18:43:01 +0200, "Stefan L."
<XN001@nospam.news.itext.dk> wrote:

>Jeg får : http://www.sonofon.dk/unknown_browser.asp

Hmmm hvilken version af explorer kører du? Der står jo bare Netscape
eller Internet Explorer 4.0 eller bedre

Lars

Fra : Stefan L.

Dato : 11-08-01 22:22

> Hmmm hvilken version af explorer kører du? Der står jo bare Netscape
> eller Internet Explorer 4.0 eller bedre

Jeg kører med Internet Explorer 6.0 (Beta)... det skulle man tro var bedre
end 4.0, men åbenbart ikke.

Stefan L.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 12-08-01 11:40

Stefan> Jeg kører med Internet Explorer 6.0 (Beta)... det skulle man
Stefan> tro var bedre end 4.0, men åbenbart ikke.

Hehe... det kan jo også godt være den er dårligere end v. 4.0

Men et andet problem kan være, at IE6beta tilkendegiver sig på en
anden måde end 4.0 og senere har gjort det... Checket er jo som regel
noget der hedder:

if ver > 4.0:
show_real_page();
else:
show_unknown_browser_page();
fi

Prøv at checke hvad der står øverst på den side, det kan måske give et
hint til hvorfor det ikek virker.

Men istedet for kun at brokke dig, har du så prøvet at skrive til
webmaster@sonofon.dk (går ud fra at der er en sådan adresse selvom de
ikke skilter med det)

Ellers skriv til kundeservice og fortæl at du oplever problemer med
den nyeste IE Beta browser.

/Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Stefan L.

Dato : 13-08-01 18:45

Thomas Rasmussen skrev
> Prøv at checke hvad der står øverst på den side, det kan måske give et
> hint til hvorfor det ikek virker.

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0b; Windows 98)

> Men istedet for kun at brokke dig, har du så prøvet at skrive til
> webmaster@sonofon.dk (går ud fra at der er en sådan adresse selvom de
> ikke skilter med det)

Jeg skrev til webmaster d. 5/8.

Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 13-08-01 14:06

"Stefan L." <XN001@nospam.news.itext.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at installere MSIE 6.0 (Beta) og gå så på www.sonofon.dk, Sonofon vil
> gerne have at jeg opgraderer min Browser !?
>
> Stefan L.

IE 6 findes jo kun i en beta version, dvs. ikke en endelig version.
Hvorfor skulle Sonofon understøtte IE 6, vis de endnu ikke ved den endelige
version understøtter og ikke understøtter.

Mvh. Jens Beltofte Sørensen

Fra : Dennis T.

Dato : 14-08-01 09:57

Stefan L. <XN001@nospam.news.itext.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b742bba$0$386$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Prøv at installere MSIE 6.0 (Beta) og gå så på www.sonofon.dk, Sonofon vil
> gerne have at jeg opgraderer min Browser !?

Så må du jo opgraderer den... http://www.mozilla.org

/Dennis