Kystfiskeri
Fra : Gert Jensen

Dato : 10-08-01 19:18

Hej alle i ng.

Er der nogen, som har erfaring med kystfiskeri i Vestjylland. Jeg tænker
både på flue- såvel som spinnefiskeri.

Hvis der er, håber jeg, at kunne få et par tips om nogle gode pladser.

Gert

Fra : Malene

Dato : 20-08-01 10:29

Hej gert...

Der er ikke meget af det, men i Esbjerg området er der
fanget ørreder...Syd for Esbjerg ved Tjæreborg strand og nord for byen ved
restaurant "Rødhætte" og nordpå...

Selve Ho bugt er jo god, fordi den leverer alt opgang til Varde å og Sneum
å, samt noget af opgangen i Kongeåen..

mvh

Kim Gomez

Her kan du vinde op til 15.000