The Beach
Fra : TR

Dato : 10-08-01 18:27

Sorry så den først igår....HF hvor var den dårlig,kan man ikke
få sine penge tilbage hos BB ?

ps.Er bogen god ?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-08-01 21:24

On Fri, 10 Aug 2001 17:26:39 GMT, digitalx9@hotmail.com (TR) wrote:

>Sorry så den først igår....HF hvor var den dårlig,kan man ikke
>få sine penge tilbage hos BB ?
>
>ps.Er bogen god ?

Bogen er fantastisk. Jeg slugte den på 2 dage.
Alene slutningen er jo håbløs i filmen, når man har læst bogen. Og
forholdet mellem beboerne er også meget tyndt beskrevet i filmen.
Læs bogen!

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : TR

Dato : 10-08-01 21:50

> [...]
>Alene slutningen er jo håbløs i filmen, når man har læst bogen. Og
>forholdet mellem beboerne er også meget tyndt beskrevet i filmen.

Tak for info. (jeg køber den sikkert imorgen)