Åge Halldorsson wrote:
>
> "Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> news:949r8gFrc3U1@mid.individual.net...
>
>> Ja ok tak, jeg ved jo udmærket, hvordan jeg genstarter PC'em
>> Spørgsmålet gik på, om det mon hjalp noget at genstarte den.
>> Det er forsøgt, og det har løst problemet.
>
> Jeg fik samme problem med den kalender-gadget - og flere andre har også
> fået problemer med den. Det begyndte ca. midt i april i år. Det er lidt
> underligt at alle får problemer
> på ca. samme tid. Der bliver åbenbart sendt noget data til den, som ikke
> er i orden.
> Her løste en genstart problemet. Men det er ikke sikkert den virker ved
> alle genstarter. Det gør den i hvert fald ikke her. Men så laver man
> bare en extra genstart, så virker den igen.
> ellers yderligere en genstart. Den virker ved ca. 50% af genstarterne
>
>
> Hilsen Åge
Hej Åge
Ja, det er lidt underligt, at fejlen pludseligt dukker op.
Der står noget om, hvordan man kan rette fejlen på nedenstående
side.
http://www.winhelponline.com/blog/calendar-gadget-sidebar-blank-orange-background/
Venlig hilsen
Martin