ZoneAlram ?
Fra : = BuFFer =

Dato : 10-08-01 17:19

Hej ...

Hvad betyder det "blå Q" (eller hvad det nu er) ????

For at se hvad jeg mener, se:

/BuFFer
www.bufferz.net

Fra : Christian Mygind

Dato : 10-08-01 17:34

"= BuFFer =" <no.sp@m.to.me> skrev i en meddelelse
> Hej ...
>
> Hvad betyder det "blå Q" (eller hvad det nu er) ????

Er det ikke en lup?
Det betyder, at der bankes på din firewall - du kan se hvem i loggen, eller
ved at klikke på ikonet.

/Chr

Fra : Brian Toft

Dato : 10-08-01 20:25

Jeg er næsten sikker på, at jeg har set dette lille "q" selv..

Det kom efter, at et program hadve forsøgt, at komme på nettet, men blev
stoppet af zonealarm, samtidigt, at der kom en meddelse op. På den meddelse
kan det sættes et flueben for, at denne meddelse ikke skal komme igen. Hvis
denbliver afkrydset vil du få det lille q...

--
Med Venlig Hilsen

Brian Toft
Cad/Cam West

Fra : S. Andersen

Dato : 10-08-01 22:08

"= BuFFer =" <no.sp@m.to.me> skrev i en meddelelse
> Hej ...
>
> Hvad betyder det "blå Q" (eller hvad det nu er) ????

At en hvis fyr fra et par James Bond filmz har h4x0r3d dig !

Fra : S. Andersen

Dato : 10-08-01 22:09

"S. Andersen" <[nospam]@[nospam].dk> skrev i en meddelelse
> "= BuFFer =" <no.sp@m.to.me> skrev i en meddelelse

> At en hvis fyr fra et par James Bond filmz har h4x0r3d dig !

Eller var det hende tøsen der hed det ....... well who carez !

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 10-08-01 22:18

Hmmm... Jeg tror nu ikke det er et Q, men derimod en lasso, der indikerer at
ZoneAlarm har fanget et forsøg på at passere firewall'en

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 700 vitser!!!)

Fra : Christian Mygind

Dato : 10-08-01 22:53

"Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> skrev i en meddelelse
> ...en lasso...

S'følgelig!
Du har ret!
/Chr

Fra : S. Børresen

Dato : 12-08-01 23:14

S'følig har han ret.
Efter at lassoen har vist sig, så gå ind og læse din logfil, når dette er
gjort, forsvinder lassoen.
Den komme så igen næste gang der er en der forsøger at få angang til din
computer

Søren

Fra : Dino

Dato : 10-08-01 23:46

I <news:3b74093d$0$392$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> 10-8 2001, skrev =
BuFFer =:

> Hvad betyder det "blå Q" (eller hvad det nu er) ????

Iflg. ZAs FAQ, er det et lille a. Efter sigende, så er det fjernet i den
ny version af ZA.

X-Posted to dk.edb,dk.edb.internet,dk.edb.netvaerk
--
Mvh Dino

Spelling inspected prior to transmission.
Any errors occured en route.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 11-08-01 08:33

"= BuFFer =" <no.sp@m.to.me> skrev i en meddelelse

> Hvad betyder det "blå Q" (eller hvad det nu er) ????

Indikerer at ZA har fanget virus/script i en af dine emails.
Svjh.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Kim Greve

Dato : 11-08-01 17:24

> [...]
> Hej ...
>
> Hvad betyder det "blå Q" (eller hvad det nu er) ????

Det kommer så snart du fjerner fluebenet i "Show the alert popup window". under ALERTS.

Når fluebenet er fjernet, vises popup vinduet ikke, men der vises i stedet den blinkende lasso.

--
Kim Greve