Fanger smider med lort
Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-11 23:34

   Jeg kender en der boede nær Horsens Statsfængsel og var
vidende om at tremmevinduer aldrig var blokeret med fluenet, for man
ønskes fangerne passiviseret ved at de kan smide hash til hinanden,
fra celle til celle
Når en upopulær fangevogter passerer, smider de egne lorte ud efter
ham
Mennesket er en vidunderlig dyreart med en hånd, der overgår
elefantens snabel
Sådan tænkte jeg, og en kold decemberdag , hvor havedøren stod åben
og jeg mærkede en hård lorts komme, sked jeg i hånden og kastede ud i
buskads, vel vidende at før risiko for varme og lugt, er den tørret
ind - og inden da fjernet ved min haveoprydning og smidt i kontainer
Jeg finder toiletter fremmedgørende og alle kneb til på plejehjem at
klare sig uden ble, skal udforskes. Afveksling fryder og livet er en
leg, og sidste afføringsskabte epidemi var koleraen i 1853
En avisside fra papirkurven og hånden er ren nok.Det er let a skide på
lidt avisside så hånden ikke tilsmudses overhovedet. Har du trænet som
midaldrende, kan du også være selvhjulpen som 80årig Parkinsonpatient
Man kan ikke smittes af EGNE ekskrementer og plejehjem har enerum.
Fanger har god tid, og hash, narko mm bindes i snore, så transport fra
celle til celle sker sikkert