Om "krænkelser" af dyr
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-11 16:43

Jeg har lige læst at det er en krænkelse af dyr, at ha' sex med dyr. Er det
også en krænkelse af dyr, at man dræber, slagter og spiser dem? Dansk
Folkeparti må straks på banen med et eller andet forbud! Hov vent - for
sent:

"Dansk Folkepartis dyrevelfærdsordfører, Marlene Harpsøe, kalder
tv-programmet om dyresex for en skandale.
På den baggrund har hun indkaldt justitsministeren i samråd om dyresex med
henblik på at skabe et flertal for et forbud mod den slags."

Hvorfor er folk som Marlene Harpsøe idioter? Føler hun sig ikke bare dybest
set krænket over, at ingen vil ha' sex med hende?

Fra : DADK

Dato : 08-04-11 17:26

Thomas M wrote:
> [...]
>
> Hvorfor er folk som Marlene Harpsøe idioter? Føler hun sig ikke bare
> dybest set krænket over, at ingen vil ha' sex med hende?

Naturligvis bør sex med dyr forbydes - ingen af dyrene har jo givet
deres samtykke, eller kan give deres samtykke - helt ækvivalent ift
forbuddet imod pædofili.

At nogle så også spiser dyr eller får en fornøjelse ud af at slå dem
ihjel er ikke et argument. Det er jo også forbudt at pine dyr, være
dyreplager - så det er jo ikke fordi lovgivningen i forvejen ikke
anerkender at dyr har følelser, kan lide ubehag og smerte.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-04-11 17:40

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d9f2d09$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> På den baggrund har hun indkaldt justitsministeren i samråd om
> dyresex med henblik på at skabe et flertal for et forbud mod den

Dansk Folkeparti er - som alle andre (national)socialdemokratiske partier -
liderlige efter at forbyde alt, der ikke liiiige falder i egen,
småborgerlig/småfascistisk smag.

Disse partier helmer først, når statsmagten via lovgivning er i stand til at
regulere alle livets forhold.

> Hvorfor er folk som Marlene Harpsøe idioter? Føler hun sig ikke bare
> dybest set krænket over, at ingen vil ha' sex med hende?

Smider du lige et billede af dig selv, "Thomas M", så vi li'ssom kan sætte
det hele i perspektiv? Måske din faible for dyresex skyldes, at du selv
ligner en ged og derfor kun kan få sex i dét omfang, dyresex er lovligt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : kjaer

Dato : 08-04-11 20:59

Jens Bruun wrote:
Måske din faible for dyresex skyldes, at
> du selv ligner en ged og derfor kun kan få sex i dét omfang, dyresex
> er lovligt?
Så skulle den ged vidst være barberet.

Fra : DADK

Dato : 08-04-11 21:20

kjaer wrote:
> Jens Bruun wrote:
> Måske din faible for dyresex skyldes, at
> Så skulle den ged vidst være barberet.

Jens Bruun sludrer som han har forstand til. Gad godt se ham efter at
blive voldbollet af 10 virile hingste. Så kunne vi tale dyresex.

F.eks en hunds skede er som en 7-årig piges når hunden ikke er i
løbetid. Den er indtørret og alt for snæver til penetration.

Dyr er ikke mennesker, de kan ikke dyrke vilkårlig sex alle tider af året.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 08-04-11 18:39

Den 08-04-2011 17:43, Thomas M skrev:
> Hvorfor er folk som Marlene Harpsøe idioter? Føler hun sig ikke bare
> dybest set krænket over, at ingen vil ha' sex med hende?

Hun ser vel en mulighed for at skaffe nogle billige stemmer: Den åh så
folkekære Bubber har forarget danskerne ved at vise dem en mand, der
knalder en ged, det tog skal jeg med på. Det ville være trist, hvis det
ikke var for underholdningsværdien.

Mht. sagen kan jeg ikke se nogen grund til at forbyde andet end
dyremishandling. Hvis nogen har lyst til at blive taget hårdt bagfra af
en Golden Retriever, vil jeg ikke blande mig.

--
Andreas

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-11 22:30

On Fri, 08 Apr 2011 19:39:26 +0200, Andreas Andersen
<andreas2411@gmail.com> wrote:

> [...]
>dyremishandling. Hvis nogen har lyst til at blive taget hårdt bagfra af
>en Golden Retriever, vil jeg ikke blande mig.

Ejeren af gederne bor tæt ved mit hus og hendes Reneau4 hærværkes af
de autonome så vi har noget at snakke sammen om

Hvor gedelorte kan komme ind, kan efter smøring en pik nok komme ind
og der taltes om rifter på endetarmen, hvilket ikke er værd at straffe
for dyremishandling

Harpsø er en atraktiv dame og følger spillets regler mht at få stemmer

Hunde og katte incl min kones kan bedst lide at blive aet nær
kønsorganerne - skal det gøres ulovligt? - nej - begge parter kan lide
det.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-11 22:21

On Fri, 8 Apr 2011 17:43:09 +0200, "Thomas M" <not_here> wrote:

> [...]
>
>Hvorfor er folk som Marlene Harpsøe idioter? Føler hun sig ikke bare dybest
>set krænket over, at ingen vil ha' sex med hende?

Bubber har gjort det politisk korrekt at se sex med dyr som værre end
slagtning

Vi lever i en forrykt tid, hvor også befamling af børn er værre end
mord på børn

Harpsø adlyder spillets regler og er attraktiv og sexet så din
flabethed er en dum vits