Bukseløs kontaktsøgning
Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-11 13:47

Bukseløs kontaktsøgning
Jeg går mange småture på mit fortov og kommer i snak med folk og mit
kunstneriske plankeværk er et emne, min innovative klædedragt en
anden. Jeg holder 5 aviser og læger dem ud til genbrug ved min
havelåge og er lidt populær på den konto

Ingen har set noget blufærdighedskrænkende, mener jeg men nogen tror
der er risiko for det fra en uheldig vinkel og jeg tager gerne en snak
med folk om vi virkelig behøver lovgivning om sådant

3.12 var der på fortovet to håndværkere der sku forny
børnehavnlegepladsens legehuse og de kritiserede om formiddagen min
klædedragt
Jeg søger at få jokingrelationship ud af sådant og sagde at voksne der
ikke er snerper, ser den anden vej. Han replicerede at det svar havde
jeg nok lært udenad

Om eftermiddagen hørte jeg spændende håndværk fra deres byggeplads og
porten stod åben så jeg gik et par skridt ind for at se
De bad mig forlade legepladsen og jeg spurgte hvorfor og forlod den.
De svarede at børn kunne se mig men det var mørkt og jeg så op mod
førstesalen hvor der var børn og lys og der var ingen    børn der så ud
-
- hvad er svært når tusmørke og reflekterende lys inde i stuen
Jeg har nu fået bødeforlæg 3000 kr for at være egnet til
blufærdighedsrænkelse hvis børn så ud.
Men intet offfer er krænket og ingen fortsæt til at få opmærksomhed
Så frikendelse bør være sikker- men politiet sympatiserer med det
mindretal i kvarteret som hader mig fordi jeg har DF-propaganda på
plankeværket

En ekstra grund til frikendelse er at jeg er urininkontinent og
spadsere ture med frisk luft under vindjakken til skridtet er vigtig
for at udholde problemerne.
Jeg håber at opfinde ny selvhjælpsløsninger for ældre
urininkontinente, da mine forældre døde af følgesygdomme af sådant
Diverse design af bundløs nederdel som jeg bar den dag er en at
løsningerne