Det har INTET med klimaforandringer at gør~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-04-11 13:21

Og de i hvert fald slet ikke menneskeskabte:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38826438:indlandsis-smelter-med-rekordfart.html

Ja det betyder faktisk slet ingenting overhovedet. Og det er selvfølgelig
løgn alt sammen hvad der står i den linkede artikel. Det er ræverød
propaganda fra de røde lejesvende på TV2.

Jo jeg kender vist alle reaktionerne fra klimaforandrings-benægterne i
dk.politik.

Jeg erkender derimod at jeg har et medansvar for det der sker med miljøet.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : @

Dato : 08-04-11 19:20

On Fri, 8 Apr 2011 14:20:44 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>propaganda fra de røde lejesvende på TV2.
>
>Jo jeg kender vist alle reaktionerne fra klimaforandrings-benægterne i

!!!!!!

hvem benægter at klimaet forandrer sig?

lige så langt man kan forske tilbage f.eks. ved hjælp af boreprøver
fra indlandsisen i Grønland har det vist sig at klimaet forandrer sig

>Jeg erkender derimod at jeg har et medansvar for det der sker med miljøet.

man kan jo ikke som moderne menneske med normalt forbrug undgå at
påvirke omgivelserne