Terry Jones
Fra : Martin Larsen

Dato : 07-04-11 21:43

Jones, in putting the Koran on mock trial, in symbollically burning a
copy of it, in punching through the static by attracting the malignant
attention and amplification of Boss-Taliban (Karzai), by serving as only
the latest excuse (Cartoon Rage, Pope Rage, Fitna Rage, Teddy Bear
Rage….) for an Islamic bloodletting to remind infidels what happens when
we don’t kiss the ring, boldly rejects and defies this. His advent is
what you might call a virtuoso piece of “performance art” in progress,
showcasing the indomitable nature of the truly free human spirit. I
salute him.

Forfatteren og kommentatoren Diana West i Israpundit

Skidegodt sagt - free human spirit

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-11 23:18

On Thu, 07 Apr 2011 22:42:42 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>salute him.
>

>Forfatteren og kommentatoren Diana West i Israpundit

Enhver fugl synger med sit næb

Har man medieadgang må man gribe chancer

Terry Jones udsættelse af lidt dødt papir for banal iltning viser
patriotisk PR-genialitet på Vestens vegne
Timing og tilrettelæggelse på Olsenbandeplan

JP var med bombe i turban _heldig_, men den kristne sekt-leder synes
at have extrem flair og intelligens og hans medskyld i halshugninger
er så lille som min medskyld i Ninn Hansens flygtningimporterende
ministerindsats fordi jeg ved mit livs første stemmeafgivning stemte
konservativt

Muslimer halshugger jo så spontant som vi andre klør os i nakken

"Ingen mand er klog nok til at vide al den ondskab, han gør." Francois
de la Rochefoucauld

Hvor der handles der spildes, og Terry Jones har fået Obama til at
afsløre sig som muslim der ikke har den tolerance overfor afbrænding
af et dødt symbol, som er blevet præket når Stars og Stripes er
blevet afbrændt

Fra : Ivannof

Dato : 08-04-11 05:50

On 7 Apr., 22:42, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
> salute him.
>
> Forfatteren og kommentatoren Diana West i Israpundit

Ja, tænk hvor mange liv man kunne få på samvittigheden, hvis man
lavede det samme stunt i en baghave i Valby. Brænde bogen af og lægge
det på nettet. Det er utroligt at muslimer vil give os så stor en magt
over dem. Her i Danmark kunne vi brænde en bog af hver dag og
Mellemøsten ville selvantænde og ophøre med at være et problem. For
meget små midler.

Hvor sært!

Hilsen Ivan

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-04-11 13:24

On 08/04/11 13:49, Ivannof wrote:

> Det er utroligt at muslimer vil give os så stor en magt
> over dem.

Synes du virkelig det er ret meget magt vi har?

Var Iran blevet bombet indtil de trak Rushdie fatwa'en tilbage, så var
vi sluppet for mange efterfølgende problemer med stenalder-vilddyrene,
tror jeg.

Mvh
Martin