En DF'er ville da give mindst det samme då~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-04-11 14:35

Dansk Folkeparti langer ud efter Jørgen Ramskov allerede inden manden er
startet i sit nye job som leder på den nye radio-kanal 24syv. Men en DF'er
ville da give mindst det samme dårlige udgangspunkt.

http://politiken.dk/politik/ECE1248169/df-en-kommunist-med-baggrund-i-dr-giver-radio-24syv-daarligst-taenkelige-udgangspunkt/

DF er vist inde i en slags McCarthy-periode hvor alt hvad der er
venstre-orienteret skal bekæmpes.

http://da.wikipedia.org/wiki/Joseph_McCarthy

Ikke at det forbavser mig. DF har jo deres problemer for tiden med vigende
vælgertilslutning.

http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/

Således er det bedre for DF at flytte fokus fra sin egen fallitagtige parodi
på en politik over på at hade venstrefløjen.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-04-11 14:53

On Thu, 7 Apr 2011 15:35:25 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> startet i sit nye job som leder på den nye radio-kanal 24syv. Men en DF'er
> ville da give mindst det samme dårlige udgangspunkt.

Det er da godt at du kan se at Jørgen Ramskov (hvem i alverden er han) er
et dårligt udgangspunkt.

> DF er vist inde i en slags McCarthy-periode hvor alt hvad der er
> venstre-orienteret skal bekæmpes.
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Joseph_McCarthy

Du kunne bytte "venstreorienteret" ud med "højreorienteret" og du har
beskrevet dig selv.

> Ikke at det forbavser mig. DF har jo deres problemer for tiden med vigende
> vælgertilslutning.
>
> http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/

De ligger da temmelig stabilt.

> Således er det bedre for DF at flytte fokus fra sin egen fallitagtige parodi
> på en politik over på at hade venstrefløjen.

Igen. Byt "venstrefløjen" ud med "højrefløjen" og du har beskrevet dig
selv.

Intet nyt der.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-04-11 14:58

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> De ligger da temmelig stabilt.

Ja stabilt under valgresultatet fra sidste FT-valg - og heldigvis for det.
Med DF's seneste udmeldinger om deres støtte til hævelse af pensionsalderen,
så skal de nok ryge yderligere et par procentpoint ned i vælgertilslutning
til fordel for HTS. Det er fremragende.

Fra : NoTrabajo

Dato : 07-04-11 15:09

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:7qjnp.8273$cx.2122@newsfe24.ams2
> [...]
> pensionsalderen, så skal de nok ryge yderligere et par procentpoint
> ned i vælgertilslutning til fordel for HTS. Det er fremragende.

Efterhånden som problemerne med muhamedanerne vokser, vil DF's stemmetal
stige støt ved de kommende valg.
--
NoTrabajo

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-04-11 15:33

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1533287.ece

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-04-11 15:52

Virker den.?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-11 23:24

On Thu, 7 Apr 2011 16:09:20 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>Efterhånden som problemerne med muhamedanerne vokser, vil DF's stemmetal
>stige støt ved de kommende valg.

DFs modstander, medierne, er en faktor der har tsunamikræfter, så DFs
resultater er imponerende og især Søren Espersen nærmer sig ofte
glistrupske højder mht dømmekraft

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-04-11 15:51

On Thu, 7 Apr 2011 15:58:28 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Ja stabilt under valgresultatet fra sidste FT-valg - og heldigvis for det.

Det sidste års tid har de da ligget +/-1%. Det vil jeg da kalde stabilt.

> Med DF's seneste udmeldinger om deres støtte til hævelse af pensionsalderen,

Jeg så det lige på TV2News og det som DF siger, har det da sagt i lang tid.
Deres forslag er jo at man efter 40 år på arbejdsmarkedet, skal være
berettiget til efterløn. Intet nyt i det. At rød stue forsøger at koge
suppe på den pølseping, er der heller ikke noget nyt i.

> så skal de nok ryge yderligere et par procentpoint ned i vælgertilslutning
> til fordel for HTS. Det er fremragende.

Det er ren ønsketænkning fra din side.

PS: Jeg morede mig kosteligt da Ole Sohn tildigere på ugen, i Duellen på
TV2News, sagde at han kun støttede 24-års reglen, fordi han ikke ville
komme til taburetterne hvis han var imod. ))

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-04-11 16:34

> [...]
> skal være berettiget til efterløn. Intet nyt i det. At rød stue
> forsøger at koge suppe på den pølseping, er der heller ikke noget nyt

ALT hvad der kan koges suppe på som øger regeringens risiko for et
katastrofevalg skal der koges maksimalt suppe på om så den suppepind nærmest
smuldrer.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-04-11 17:57

On Thu, 7 Apr 2011 17:33:56 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> ALT hvad der kan koges suppe på som øger regeringens risiko for et
> katastrofevalg skal der koges maksimalt suppe på om så den suppepind nærmest
> smuldrer.

Du er altså ligeglad med om noget er sandt, bare der kan koges suppe på
det.

Hvorfor overrasker det mig ikke.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-11 00:18

>PS: Jeg morede mig kosteligt da Ole Sohn tildigere på ugen, i Duellen på
>TV2News, sagde at han kun støttede 24-års reglen, fordi han ikke ville
>komme til taburetterne hvis han var imod. ))

Det sagde han, men IKKE ORDRET. for så var det blevet citeret igenigen

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-04-11 19:29

Den 07-04-2011 15:35, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
>
> DF er vist inde i en slags McCarthy-periode hvor alt hvad der er

Der er vist ingen der med rette kan beskylde Ramskov eller Lisbeth
Knudsen for at være venstreorienterede. Men DF er selvfølgelig skuffet
over at de 100 millioner de har postet i radiokanalen ikke automatisk
medfører at en højreekstremist bliver chef for radioen. At de dermed
forsøger at kortslutte beslutningsvejene og blande sig i hvad private
firmaer foretager sig, ser de også stort på. Men mon ikke det mest
skal ses som en præventiv øvelse, hvis den nye kanal finder på at
stille kritiske spørgsmål til DF, kan DF altid pege på at de fra starten
har sagt at den er "rød".

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-04-11 20:42

On Thu, 07 Apr 2011 20:28:49 +0200, Bertel Brander wrote:

> Der er vist ingen der med rette kan beskylde Ramskov eller Lisbeth
> Knudsen for at være venstreorienterede.

Tja.

citat fra linket:

"Ramskov har en fortid som kommunist. Før den 54-årige journalist blev
uddannet, var han i nogle år omkring 1980 medlem af centralkomitéen i
Kommunistisk Arbejderparti."

Det vil jeg da kalde venstreorienteret.

> Men DF er selvfølgelig skuffet
> over at de 100 millioner de har postet i radiokanalen ikke automatisk
> medfører at en højreekstremist bliver chef for radioen.

Flot stråmand.

> At de dermed
> forsøger at kortslutte beslutningsvejene og blande sig i hvad private
> firmaer foretager sig, ser de også stort på.

Hvad har "private firmaer" med sagen at gøre, når det drejer sig om
hundredevis af millioner af offentlige penge.?

> Men mon ikke det mest
> skal ses som en præventiv øvelse, hvis den nye kanal finder på at
> stille kritiske spørgsmål til DF, kan DF altid pege på at de fra starten
> har sagt at den er "rød".

Prøv at læse artiklen, FØR du kører løs med autopiloten.

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-04-11 22:30

Den 07-04-2011 21:41, S.A.Thomsen skrev:

> [...]
>
> "Ramskov har en fortid som kommunist. Før den 54-årige journalist blev
> uddannet, var han i nogle år omkring 1980 medlem af centralkomitéen i

Det er ca. 30 år siden, den gang var Søren Espersen, Karen
Jespersen og Ralf Pittelkow også venstreorienterede, det er
de vist ikke mere.

> Flot stråmand.

Øh?

> Hvad har "private firmaer" med sagen at gøre

Det er det private firma der har fået 100 millioner
af staten til at drive en uafhængig radiokanal, der
har ansat Ramskov.

> Prøv at læse artiklen, FØR du kører løs med autopiloten.

Jeg har læst artiklen, DF er sure over at det ikke blev
en ultra højreekstremist der kom til at lede radioen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-04-11 04:07

On Thu, 07 Apr 2011 23:29:52 +0200, Bertel Brander wrote:

> Det er ca. 30 år siden, den gang var Søren Espersen, Karen
> Jespersen og Ralf Pittelkow også venstreorienterede, det er
> de vist ikke mere.

Mon dog ikke, der stadig hænger lidt ved.

> Øh?

Då påstår jo at DF ønsker at en højreekstremist bliver chef.

Det har du intet belæg for at påstå.

Hvorfor quote-fucker du (klipper i en sætning, så pointen forsvinder).?

Der stod:

> [...]

> Det er det private firma der har fået 100 millioner
> af staten til at drive en uafhængig radiokanal, der

Præcis. Det er OFFENTLIGE penge der bliver brugt. Så skal det offentlige da
også være med til at bestemme hvad pengene bliver brugt til.

Ville du ikke have klaget, hvis det havde været Jonni Hansen fra Greve, som
var blevet chef.?

Hvor står det.?

Det er KUN dine egne fordomme.

Fra : Bertel Brander

Dato : 08-04-11 19:28

Den 08-04-2011 05:07, S.A.Thomsen skrev:

> Mon dog ikke, der stadig hænger lidt ved.

Jo, man ser da tydeligt på Søren Espersen at han er
Venstre Socialist, inde under et meget tyndt lag
fernis...

> Då påstår jo at DF ønsker at en højreekstremist bliver chef.

DF ønsker en kanal der ser verden med DF briller, de
mener at de har betalt 100 millioner for at få en
højreekstremistisk radiokanal.

> [...]
>
> Hvad har "private firmaer" med sagen at gøre, når det drejer sig om
> hundredevis af millioner af offentlige penge.?

Jeg gentager lige, det er et privat firma der har ansat
Ramskov, det har DF heldigvis ingen indflydelse på.

> Præcis. Det er OFFENTLIGE penge der bliver brugt. Så skal det offentlige da
> også være med til at bestemme hvad pengene bliver brugt til.

Nej, de offentlige har betalt for en service hos et
privat firma, det er firmaet der ansætter deres chefer.

> Ville du ikke have klaget, hvis det havde været Jonni Hansen fra Greve, som
> var blevet chef.?

Jeg tvivler lidt på at Jonni er kvalificeret.

> Hvor står det.?

Det står med store fede typer hen over hele artiklen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-04-11 19:55

On Fri, 08 Apr 2011 20:28:23 +0200, Bertel Brander wrote:

> DF ønsker en kanal der ser verden med DF briller, de
> mener at de har betalt 100 millioner for at få en
> højreekstremistisk radiokanal.

Dine påstande er komplet vanvittige.

> Jeg gentager lige, det er et privat firma der har ansat
> Ramskov, det har DF heldigvis ingen indflydelse på.

Har han da ikke ret til at brokke sig.?

> Nej, de offentlige har betalt for en service hos et
> privat firma, det er firmaet der ansætter deres chefer.

Det var dog alligevel pokkers så ultra-liberal du er blevet.

> Jeg tvivler lidt på at Jonni er kvalificeret.

Det er da irrelevant, da det jo som du siger, er et privat firma der selv
ansætter deres chefer.

> Det står med store fede typer hen over hele artiklen.

Du mener altså at overskriften er vigtigere end indholdet.

Der er sgu ikke noget at sige til, at du dummer dig så tit. ))

Fra : Bertel Brander

Dato : 08-04-11 20:00

Den 08-04-2011 20:55, S.A.Thomsen skrev:

> Dine påstande er komplet vanvittige.

Vi ser her igen et eksempel på Thomsens "fantastiske"
måde argumentere.

> Det var dog alligevel pokkers så ultra-liberal du er blevet.

Igen et klokkeklart argument fra Thomsen.

> Det er da irrelevant

Jeg synes ikke det er relevant at diskutere
hvad der ville ske hvis nogen havde ansat
en ukvalificeret leder.

> Du mener altså at overskriften er vigtigere end indholdet.

Det står i overskriften og i alt det Messersmith skriver.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-04-11 20:18

On Fri, 08 Apr 2011 21:00:26 +0200, Bertel Brander wrote:

> Vi ser her igen et eksempel på Thomsens "fantastiske"
> måde argumentere.

Din påstand er vanvittig. DF har INGEN STEDER udtalt at de skulle ønske at
få en højreekstremistisk radiokanal.

Det er noget DU digter.

> Igen et klokkeklart argument fra Thomsen.

LOL. Du er presset nu. ))

> Jeg synes ikke det er relevant at diskutere
> hvad der ville ske hvis nogen havde ansat
> en ukvalificeret leder.

Hvis DF ikke må brokke sig over en bestemt leder, så kan du da heller ikke
blande dig, hvis det var en anden leder. Om personen er kvalificeret er vel
noget det private firma afgør.

> Det står i overskriften og i alt det Messersmith skriver.

Messerschmidt giver INGEN STEDER udtryk for at han ønsker en "ultra
højreekstremist" som leder af radioen.

Det er 100% noget du digter.

Fra : DADK

Dato : 08-04-11 14:38

Bertel Brander wrote:

> [...]
> skal ses som en præventiv øvelse, hvis den nye kanal finder på at
> stille kritiske spørgsmål til DF, kan DF altid pege på at de fra starten

Prøv lige at klappe hesten lidt. Jeg mener da det er aldeles
velbegrundet at diskutere visdommen i at en person der har været medlem
af centralkomiteen i KAP udnævnes til direktør i et statsstøttet
mediekoncept. Hvad ville du selv sige til at Søren Espersen blev
generaldirektør for DR? Omvendt er Messerschmidt jo helt givet
hysterisk, eftersom det så vidt det er oplyst er 30 år siden Ramskov var
politisk aktiv.

Man må jo bare konstatere, at Danmark er så lille et land at det vil
være helt umuligt at opdrive redaktører, mediedirektører osv der alle er
politisk rene som sne. Messerschmidt ville have en klar pointe hvis
Ramskov havde forladt KAP, SAP, DKP og hvad de ellers hedder, dem der
stadig eksisterer som hyggeklub for runkedorer, for f.eks 2 år siden.
Men man kan vel ikke være stigmatiseret for evigt blot fordi man som
25-årig har været medlem af et parti.

Eller jo, hvis det var DNSB eller Hizb-ut-Tahrir ville det sikkert være
anderledes. Selvom man så gennem fingre med gulag og agiterede for
væbnet revolution, er kommunisme mærkværdigvis stadig finere end at være
islamist eller nazist.

Fra : Bertel Brander

Dato : 08-04-11 19:32

Den 08-04-2011 15:37, DADK skrev:

> [...]
> velbegrundet at diskutere visdommen i at en person der har været medlem
> af centralkomiteen i KAP udnævnes til direktør i et statsstøttet

Det offentlige har købt en service hos et privat firma, i
købsaftalen fremgår det ikke at DFs medlemmer af EU-parlamentet
skal have indflydelse på hvem der bliver ansat i det private
firma.

> Hvad ville du selv sige til at Søren Espersen blev
> generaldirektør for DR?

DR er en offentlig virksomhed, der bliver ledet af en
bestyrelse, udpeget af folketinget, der er en væsentlig
forskel.

>Omvendt er Messerschmidt jo helt givet
> hysterisk, eftersom det så vidt det er oplyst er 30 år siden Ramskov var
> politisk aktiv.

Messerschmidt har heldigvis ikke et ord at skulle have sagt
angående ansættelser i private firmaer.

Fra : DADK

Dato : 08-04-11 19:57

Bertel Brander wrote:

> Det offentlige har købt en service hos et privat firma, i
> købsaftalen fremgår det ikke at DFs medlemmer af EU-parlamentet
> skal have indflydelse på hvem der bliver ansat i det private
> firma.

hvor får du også det fra?

> DR er en offentlig virksomhed, der bliver ledet af en
> bestyrelse, udpeget af folketinget, der er en væsentlig
> forskel.

Der er ikke anden forskel end at konstruktinen er forkert. Der burde
slet ikke være politisk udpegede bestyrelsesmedlemmer.

> Messerschmidt har heldigvis ikke et ord at skulle have sagt
> angående ansættelser i private firmaer.

Jamen hvad brokker du dig så over?

Fra : N_B.DK

Dato : 08-04-11 08:48

wrote in message news:w4jnp.5609$2o1.5145@newsfe18.ams2
> http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/
>
> Således er det bedre for DF at flytte fokus fra sin egen fallitagtige
> parodi på en politik over på at hade venstrefløjen.

Rød taber blok er gået næsten 4% point tilbage på den sidste måned, LOL

http://politiken.dk/politik/ECE1249273/regeringen-haler-ind-paa-helle-og-vennerne/

Gud hvor jeg dog glæder mig til Helle Heksen taber igen *G*

--
MVH. N_B_DK

Fra : DADK

Dato : 08-04-11 21:14

N_B.DK wrote:

> Rød taber blok er gået næsten 4% point tilbage på den sidste måned, LOL
>
> http://politiken.dk/politik/ECE1249273/regeringen-haler-ind-paa-helle-og-vennerne/
>
> Gud hvor jeg dog glæder mig til Helle Heksen taber igen *G*

Dont hold your breath. Men der er flere positive ting der peger i den
retning

* økonomien går godt, man regnede endda 43 mia forkert negativt

* arbejdsløsheden er faldende

* S-SF har ikke en plan

* det er slet ikke blevet det blodbad eller "sociale massegrav" som
Søvndal dikterede for 1½ år siden

Alt i alt står vi med en regering der bruger flere penge på det
offentlige end nogen anden regering i danmarkshistorien, angiveligt via
reformer har reddet Danmark for de kriser vi ser i f.eks Irland, undgår
de besparelser man ser i England osv. Det MÅ udløse ekstra stemmer.