Flygtningepolitikken skal IKKE strammes yd~
Fra : Henrik V Blunck

Dato : 07-04-11 09:52

Flygtningepolitikken skal IKKE strammes yderligere!

Kan nogen efterhånden tage Krarup og Langballe fra Dansk Folkeparti
alvorligt? Når ord som "passivt forrædderi" fyger gennem luften i
artiklen http://jp.dk/indland/indland_politik/article2394113.ece så er
det på tide at råbe vagt i gevær!

Det nytter ikke noget, at Dansk Folkeparti skal sælge nogle billetter
ved det kommende valg ved endnu engang at komme med deres harcellering
mod flygtninge og indvandrere. Nogen MÅ råbe op, og mane til eftertanke,
for ellers løber det hele altså snart af sporet.

Vi oplever gentagne gange hvor problemer er oppe at vende i debatten.
Det gælder både ghetto-debatten, men så sandelig også forskellen mellem
assimilering og integration.

Hvad blev der af den simple konstatering af at vi alle er forskellige,
og at vi bør møde hinanden på halvvejen?

Det kalder folkepartister for at gå på kompromis...

Alene fordi deres had for længst har gjort dem immune over for sund
fornuft. Vi får aldrig en integration der fungerer så længe det er vores
udgangspunkt for integrationen. Dét er værd at huske.

Kommentarer:
<http://politisk-blog.blogspot.com/2011/04/flygtningepolitikken-skal-ikke-strammes.html>

Henrik V Blunck - Ruds Vedby
Tjen penge online - i din fritid
http://www.blunck.dk/tjenfritid

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-04-11 10:26

On 07/04/11 10:52, Henrik V Blunck wrote:

> Hvad blev der af den simple konstatering af at vi alle er forskellige,
> og at vi bør møde hinanden på halvvejen?

Det var før vi importerede giftslanger.

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 07-04-11 10:49

Den 07-04-2011 11:25, Martin Larsen skrev:
> Det var før vi importerede giftslanger.

Du mener altså, at flygtninge kan sidestilles med skadedyr?

Sørgelig umenneskeliggørelse med historisk ekko. :'-(

Henrik V Blunck - Ruds Vedby
Judaica - Til kamp mod antisemitismen
http://judaica.blunck.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-04-11 11:47

On 07/04/11 11:48, Henrik V Blunck wrote:

> Du mener altså, at flygtninge kan sidestilles med skadedyr?

Nej, jeg taler om at møde en giftslange på halvvejen.
Jeg punkterer dit floskelunivers...

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 07-04-11 12:52

Den 07-04-2011 12:47, Martin Larsen skrev:

> Nej, jeg taler om at møde en giftslange på halvvejen.
> Jeg punkterer dit floskelunivers...

Hvis du fik det bedre, så tjente det da ét formål...

Henrik V Blunck - Ruds Vedby
Den politiske blog - http://politisk-blog.blogspot.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-04-11 12:46

Henrik V Blunck <henrik@KEINSPAMblunck.dk> skrev i meddelelsen
4d9d8879$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Du mener altså, at flygtninge kan sidestilles med skadedyr?

En giftslange er ikke et skadedyr, wannabe-jøde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 07-04-11 21:14

> [...]
> 4d9d8879$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> En giftslange er ikke et skadedyr, wannabe-jøde.

Snarere wannabe smovser, men Henrik du har ret Henrik stramningerne er gået
for vidt.

--
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

Fra : NoTrabajo

Dato : 07-04-11 11:45

"Henrik V Blunck" <henrik@KEINSPAMblunck.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad blev der af den simple konstatering af at vi alle er forskellige,
> og at vi bør møde hinanden på halvvejen?

Hvordan synes du selv det går med muhamedaneroptøjer, knivstikkerier,
røverier, gruppevoldtægter, angreb på politi- og udrykningskøretøjer?

Pak du dit halalhippieri sammen og hjælp os andre med at bekæmpe
muhamedanismen her i landet.
--
NoTrabajo

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 07-04-11 12:50

Den 07-04-2011 12:45, NoTrabajo skrev:
> [...]
> røverier, gruppevoldtægter, angreb på politi- og udrykningskøretøjer?
> Pak du dit halalhippieri sammen og hjælp os andre med at bekæmpe

Din retorik taler for sig selv. Det var ikke meget du fik ud af teksten,
åbenbart. :'-(

Henrik V Blunck
Den politiske blog - http://politisk-blog.blogspot.com

Fra : hanzen

Dato : 07-04-11 13:54

> Din retorik taler for sig selv. Det var ikke meget du fik ud af teksten,
> åbenbart. :'-(

De menen altså at problemerne forsvinder hvis vi ikke omtaler dem?

--

hilzen
hanzen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-11 22:57

On Thu, 7 Apr 2011 14:54:12 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>"Henrik V Blunck" <henrik@KEINSPAMblunck.dk> skrev i en meddelelse

>De menen altså at problemerne forsvinder hvis vi ikke omtaler dem?

Tit og ofte, bør man fortrænge og gå videre

Men Islam overfår tysk besættelse, 1864, tab af Skåne & Norge
....tsunamiers hærgen i Japan,

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 08-04-11 15:51

Den 07-04-2011 14:54, hanzen skrev:
> "Henrik V Blunck"<henrik@KEINSPAMblunck.dk> skrev i en meddelelse

> De menen altså at problemerne forsvinder hvis vi ikke omtaler dem?

Jeg mener ikke de bliver mere nuancerede ved at der bruges skældsord.

Hvis du forstår forskellen mellem debat og perfiditet...

Henrik Blunck - Ruds Vedby
Hvis *sproget* er vigtigt for dig, så brug tekstsnedkeren
http://www.henrikblunck.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-11 16:05

"Henrik V Blunck" <henrik@KEINSPAMblunck.dk> skrev i en meddelelse
> Flygtningepolitikken skal IKKE strammes yderligere!

Der er det vel suverent det danske folk, som bør afgøre - eller går du ind
for diktatur ?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-11 02:32

On Thu, 7 Apr 2011 17:05:04 +0200, "Carl Alex Friis Nielsen"
<cafn*mail.dk> wrote:

>"Henrik V Blunck" <henrik@KEINSPAMblunck.dk> skrev i en meddelelse
>
>Der er det vel suverent det danske folk, som bør afgøre - eller går du ind
>for diktatur ?

Det representative demokrati med spærrregrænse og EU-styring ligget
tæt ved diktaturet så LAD OS FÅ EN FOLKEAFSTEMNING om dette enkle,
letoverrskuelige spørgsmål

- skal influx = opholdstilladelser og statsborgerskaber bremses eller
blikve ved som nu?

Barmhjertighed fungerer bedst i grupper med gennemsigtighed - skrev
Gandhi så

DANMARKSstyret til FOLKET - lad alle over 18 give kryds om
alternativerne snarest eller ved næste folkeingsvalg

Et så dybtgående tabuemne koblet til valg af de 175
levebrødspolitikere ku let føre til at S røg under spærregrænsen

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 08-04-11 15:53

Den 07-04-2011 17:05, Carl Alex Friis Nielsen skrev:
> "Henrik V Blunck"<henrik@KEINSPAMblunck.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der er det vel suverent det danske folk, som bør afgøre - eller går du ind
> for diktatur ?

Suverænt.

Jeg har ingen steder støttet diktatur, men netop givet udtryk for min
mening. En del af demokratiet og ytringsfriheden.

Henrik Blunck - Ruds Vedby
Fundamentet for demokratiet - Grundloven
http://den-danske-grundlov.blogspot.com/