Nu er der håb for racisterne i dk.politik
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-04-11 09:30

En ny pille løser deres problemer i forholdet til andre mennesker:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1533287.ece

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 07-04-11 09:45

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) frembragte:
> En ny pille løser deres problemer i forholdet til andre mennesker:
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1533287.ece

Ja, det er ganske glimrende, måske kan disse piller også "dæmpe lidt"
på dem herinde, som er lidt for "røde" i deres tankegang. Risikoen er
dog, at så bliver her så trist!
mvh ^^
kk

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 07-04-11 09:55

Den 07-04-2011 10:44, kk skrev:
> Ja, det er ganske glimrende, måske kan disse piller også "dæmpe lidt" på
> dem herinde, som er lidt for "røde" i deres tankegang. Risikoen er dog,
> at så bliver her så trist!

For "rød" eller for "blå"?

Hvorfor sætter vi mon folk i kasser, når det i stedet burde handle om
politik her i gruppen frem for personfnidder i stil med "du-er-dum" som
børnene i den lokale børnehave?

Hvis debatterne kom til at handle om emnerne ville det hele være lidt
sjovere. Ingen nævnt, ingen glemt - og det er hverken rødt eller blåt...

Henrik V Blunck - Ruds Vedby
Gode tekster og oversættelser
http://www.henrikblunck.dk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-04-11 09:59

On Thu, 07 Apr 2011 10:55:25 +0200, Henrik V Blunck wrote:

> [...]
>
> Hvis debatterne kom til at handle om emnerne ville det hele være lidt
> sjovere. Ingen nævnt, ingen glemt - og det er hverken rødt eller blåt...

Kan du nævne bare EN herinde, der KUN er interesseret i at diskutere
politik.?

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 07-04-11 10:44

Den 07-04-2011 10:59, S.A.Thomsen skrev:

> Kan du nævne bare EN herinde, der KUN er interesseret i at diskutere
> politik.?

Jeg *forsøger* at bidrage aktivt med en saglig debat når jeg deltager,
men må så også erkende, at jeg - gennem tiden - lejlighedsvis er faldet
igennem, og er kommet til at lade mig rive med...

Henrik Blunck - Ruds Vedby
Ugens Vitser
http://ugensvitser.blogspot.com/

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-04-11 12:56

On Thu, 07 Apr 2011 11:43:33 +0200, Henrik V Blunck wrote:

> Jeg *forsøger* at bidrage aktivt med en saglig debat når jeg deltager,
> men må så også erkende, at jeg - gennem tiden - lejlighedsvis er faldet
> igennem, og er kommet til at lade mig rive med...

Jeg tænkte mere på din anden trådstart, der ikke havde andet indhold, end
at du skulle lufte dit DF-had.

Personligt mener jeg at Metok-dommen, som de to fætre kritiserer, er en
klar overtrædelse af den danske grundlov. Det er suverænt det danske
folketing der skal bestemme hvem, der har ret til at bo/opholde sig i
Danmark. EU-mafiaen har sine fingre for langt ude, og undertrykker Danmarks
ret til selvbestemmelse.

Enhver udenlandsk statsborger, der bliver idømt en ubetinget fængselsstraf,
bør automatisk udvises af landet (i minimum 10 år), uanset hvor mange koner
og børn han har i Danmark. Hvis de vil være sammen med ham, så er de
velkommen til at rejse med.

Fra : Vidal

Dato : 07-04-11 10:06

Den 07-04-2011 10:55, Henrik V Blunck skrev:

> Hvorfor sætter vi mon folk i kasser, når det i stedet burde handle om politik
> her i gruppen frem for personfnidder i stil med "du-er-dum" som børnene i den
> lokale børnehave?

http://wulffmorgenthaler.dk/strip/2011/04/07/?utm_source=dagens%2Bstribe&utm_medium=email&utm_campaign=Dagens%2BStribe

Brainstorming blandt racister.

Linket virker nok kun i dag.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 07-04-11 10:46

Den 07-04-2011 11:06, Vidal skrev:

> http://wulffmorgenthaler.dk/strip/2011/04/07/?utm_source=dagens%2Bstribe&utm_medium=email&utm_campaign=Dagens%2BStribe
> Brainstorming blandt racister.
> Linket virker nok kun i dag.

God stribe.

Henrik V Blunck - Ruds Vedby

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-04-11 12:59

On Thu, 07 Apr 2011 11:46:09 +0200, Henrik V Blunck wrote:

> God stribe.

Enig, men problemet er bare, at mange fra "rød stue" (de fleste ?) ikke
aner hvad racisme er. De tror at velbegrundet kritik er racisme.

Fra : Kert Rats

Dato : 07-04-11 23:48

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Enig, men problemet er bare, at mange fra "rød stue" (de fleste ?) ikke
> aner hvad racisme er. De tror at velbegrundet kritik er racisme.

I 1980'erne sagde man, at rotter formerer sig som fremmedarbejdere.
Det må vel være dyreracisme

Venligst

Kert Rats

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 08-04-11 16:01

Den 07-04-2011 13:58, S.A.Thomsen skrev:
> Enig, men problemet er bare, at mange fra "rød stue" (de fleste ?) ikke
> aner hvad racisme er. De tror at velbegrundet kritik er racisme.

Det sjove er faktisk, at vi andre sagtens kan genkende racisme uden at
bruge skældsord.

Det er mindst lige så negativt når lille Ibrahim skråler: "Skide
dansker!" som hvis lille Anton lærer at skråle: "Skide perker!"

Det fjerner dog ikke det meget forbavsende i hvordan retorikken har
ændret sig i et omfang hvor vi i dag nærmest skal "acceptere" en tone
som for 25 år siden i hvert fald hverken var *stueren* eller spor
acceptabel.

God weekend til alle.

Henrik Blunck - Ruds Vedby
Når sprogets nuancer er vigtige, så brug Tekstsnedkeren
http://www.henrikblunck.dk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-04-11 09:46

On Thu, 7 Apr 2011 10:29:58 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> En ny pille løser deres problemer i forholdet til andre mennesker:
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1533287.ece

Taler du om dine personlige erfaringer.?

PS: Historien ligner en aprilsnar.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-04-11 09:51

> Historien ligner en aprilsnar.

Jo men så falder den vel en 6 dages tid for sent...

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-04-11 10:01

On Thu, 7 Apr 2011 10:50:53 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jo men så falder den vel en 6 dages tid for sent...

Tja, nu har de jo aldrig været for kloge på EkstraPladder, så det.......

Fra : kk

Dato : 07-04-11 09:52

S.A.Thomsen kom med denne ide:

> Taler du om dine personlige erfaringer.?
>
> PS: Historien ligner en aprilsnar.

Passer meget godt, KL er jo selv en aprilsnar - omend lidt (for)sinket!
mvh
kk :')

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-04-11 10:25

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> S.A.Thomsen kom med denne ide:

> Passer meget godt, KL er jo selv en aprilsnar - omend lidt
> (for)sinket! mvh
> kk :')

Hvad er du så selv ? Noget orakel er du ikke ligefrem...

Fra : kk

Dato : 07-04-11 11:24

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) forklarede den
4/7/2011:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er du så selv ? Noget orakel er du ikke ligefrem...

Nej, hende som jeg skal adlyde, fortæller mig ret ofte at jeg er dum,
så det skal nok passe.
mvh
kk :/

Fra : TS

Dato : 08-04-11 16:59

Den 07-04-2011 10:29, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> En ny pille løser deres problemer i forholdet til andre mennesker:
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1533287.ece

betyder det også at vi i fremtiden måske kommer til at se muslimer med
menneskelige egenskaber?

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-11 12:14

On 8 Apr., 17:58, TS <s...@m.dk> wrote:

> betyder det ogs at vi i fremtiden m ske kommer til at se muslimer med
> menneskelige egenskaber?

Hvis du kværner en dåse a 500 stk. af dem dagligt, så kan det være at
du pludselig forstår at muslimer også er mennesker.
Du må hellere få bestilt et par europaller til den næste måneds tid?

Fra : DADK

Dato : 08-04-11 20:18

Patruljen wrote:

> Hvis du kværner en dåse a 500 stk. af dem dagligt, så kan det være at
> du pludselig forstår at muslimer også er mennesker.

Ja, men ikke mennesker ligesom os