Robottoilet m/u tilbehør
Fra : Bo Warming

Dato : 06-04-11 12:53

Min ven Mortensgaard, Himmerlandshus,tidligere Fremskridtslokalformand
sælger robottoiletter sammen med sin japanske kone

De er stadig langsomme men pensionister har god tid

Nænsom robotarm og bidet-stråle med lunkent vand gør anus rent - og
røvslik ophidser nogle så mon ikke en virtuel højrehånd snart kan
onanere mens du har to hænder på pornobladet?

Jeg finder det mere kreativt at skide i avispapir i skål og krølle
papiret sammen om lorten og smide ud i haven og derfra i container før
lugt . HAr ældre ikke mer brug for kreativitet end ens rutine-røvslik
af robot?

Tisser de fleste haveejere ikke ofte i egen jord når ikke konen ser
det?

Fra : kk

Dato : 06-04-11 18:44

Bo Warming:
> [...]
> af robot?
>
> Tisser de fleste haveejere ikke ofte i egen jord når ikke konen ser

Ovenstående indlæg fjerner enhver tvivl om, hvorvidt du har knald i
låget! Skulle nogen fortsat mene, at du er i besiddelse af et vist mål
af fornuft, vil ovenstående, omgående kunne vride dem ud af den
vildfarelse, Der er kun underholdningsværdien af dine indlæg, som for
nærværende kan tilskrives nogen værdi.
god bedring 8-o
mvh
kk