Seneste blotteri-sigtelse uden bødeforlæg
Fra : Bo Warming

Dato : 06-04-11 06:13

Seneste blotteri-sigtelse uden bødeforlæg - endnu

I begyndelsen af Marts 2011 kl 8 skinnede solen og som solglad valgte
jeg at læse min avis i et kvarter på Bjelkes Alle 43 på hjørnet af
plæne foran hans hus nær hans havegang med min bagdel i et medbragt
vattæppe samlet op om mig og benene ud over fortov. Der var øde på
fortov og børnehavelegeplads, der starter 15 m nordligere
Der var nok 5 grader koldt men varmt i solen, som jeg elsker
Efter 15 minutter gik solen bag højt hus og jeg samlede vattæppet op
om mig og gik til min have i nr 46
Efter et par minutter kom politifolk ind og oplyste at særligt
politihold snart ville komme og forhøre mig.
Det skete efter 20 minutter og efter 25 kom også en nabo bisidder Lars
Kongshøj, som jeg havde ringet efter og som overhørte del af
politiforhør
Jeg foreslog, at man fotograferede mit antræk som havde fået to voksne
til at politianmelde blufærdighedskrænkelse
Det skete og jeg sku stå op og vende mig i forskellige vinkler og i en
af 3 vinkler har på kameroptagelsenok kunne ses en tiendedel af min
nedhængende penis, hvilket jeg mener ikke er blufærdighedskrænkelse
når ingen børn er nær
Politifolkne skældte ud og udspurgte, talte om "pik" og var vist i
tvivl om de ville indstille til nyt bødeforlæg

Hermed foreslår jeg min beskikkede advokat at rekvirere de 3 fotos og
hvis der sendes bødeforlæg bør det og nuværende berammes til et samlet
retsmøde . Senere end 18.5.11kl 1030

Jeg har i ÅRTIER læst morgenavis i morgensol på dette fortov og især
med bukser på men efter trusler om polititilhold mæglede kommunen og
en ny børnehaveforstander garanterede at hvis klager ville hun gå ud
og tale med mig som god nabo. Siden har jeg ofte valgt mit aldrig
krænkende normalkostume

Et par børnehaveforælde er politisk uenige med mit plankeværks
DF-propaganda og det motiverer vist til falskanmeldelser

Efter fotografering noterede politidamerne til rapport dele og snore
vedr mit antræk der er knælang vindjakke og skjorte og hovedparten
af en kommunalt leveret, lægeordineret blebuks, og klud med tungt
gummi så den hænger ned foran kønsdele , elastiskesnore til skjorte så
stabiliserring og højst ½sekund blottelse kan tænkes
I december var det cirka det samme, men jeg eksperimenterer med
detaljer vedr min kommende opus to om urininkontinensselvhjælp i
Ugeskrift for Læger