Spar Kgl Teaters gl.scene
Fra : Bo Warming

Dato : 05-04-11 07:47

Sidst dronningen (og jeg m.fl) var i det Kgl Teater var der fulde
huse, i den gamle scene fra 1700-tallet , nemlig til My Fair Lady af
GBShaw, 18.2.11)

Der kunne være fulde huse og kæmpe profit altid, hvis man spillede
musicals o.a. som folk vil se, men kunstnere er egoister og vil lege
med uforståelighed - som highbrow-sociallisten Martin Larsen på ng -
så der investeres skattemilliarder i småscener og nutids-"kunst" og
røde, pro-muslimske dramaer

Socialdemokratiet er som altid imod folket og har foreslået
bortsparing af den gamle scene totalt, for den bruges så lidt, at
vedligeholdelse gør den til en udgift. Salg til højstbydende er nævnt
både for scene og folkekirker.

Direktionen er nu med på denne avant-garde-kunstnerforkælelse som
ligner en øv-aprilsnar, men er seriøst ment
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Kbhv N

Fra : Bo Warming

Dato : 05-04-11 20:55

Turist-løsning>Re: Spar Kgl Teaters gl.scene

Medierne slår nyheden stort op om lukning af DetKgl Teaters fineste
og ældste scene - som jo ville være helt absurd

Et nyhedsbrev fra DF viser at den virkelige grund til dette nok er, at
der er en løsning - og den vil vort kloge DF tage æren for

Krydstogtsskibe besøger København og længe har Det Kgl Teater afvist
at spille i turistsæsonen, om sommeren

De økonomiske problemer har nu om sider skabt vilje til at spille for
turister, og det er et stort fremskridt