T39 & midi ringetoner ??
Fra : Dr. Ralph

Dato : 10-08-01 13:15

Kan T39 anvende midi-filer som ringe toner ?

Jeg har nemlig ca. 2500 midi ringetoner, som jeg anvendte (nogle af)
på min tidligere SL45 - kan disse bruges til T39 ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-08-01 22:03

"Dr. Ralph" <dr.ralph@spam.mail.com> wrote in message
> Kan T39 anvende midi-filer som ringe toner ?
>
> Jeg har nemlig ca. 2500 midi ringetoner, som jeg anvendte (nogle af)
> på min tidligere SL45 - kan disse bruges til T39 ?

Naa tror jeg ikke, jeg henter mine ringetoner via WAP til min t39 og det
virker ikke som medi

Hygge

Fra : Dr. Ralph

Dato : 12-08-01 12:23

>Naa tror jeg ikke, jeg henter mine ringetoner via WAP til min t39 og det
>virker ikke som medi
>
>Hygge

Jeg ved nu, at det ikke lader sig gøre.

Ved du, om "inspector Gadget" ringetonen findes noget sted at hente
via WAP ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 16-08-01 19:38

On Sat, 11 Aug 2001 23:02:39 +0200, "Flemming Lynggaard"
<news@edbmongol.dk> wrote:

>Naa tror jeg ikke, jeg henter mine ringetoner via WAP til min t39 og det
>virker ikke som medi
hmm har du nogle gode links?
hvor man kan få ringetoner uden at betale

mvh
Anders