Att. Asperger & Autisme eksperten
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 23:05

Fra : Bo Warming

Dato : 05-04-11 00:16

On Tue, 5 Apr 2011 00:05:13 +0200, "Thomas M" <not_here> wrote:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38695610:autist-tilst%C3%A5r-jellingstengraffiti.html
>
>Men - hovsa:
>
>http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/e011a709ee6422dd
>
>Kører det for dig, Jens Bruun?

At bruge tid på lægers vage våseord som Autisme og Asperger er livet
for kort tid

Alle individer er forskellige og har i sig lidt A og eller A

Fra : Patruljen

Dato : 04-04-11 17:49

On Apr 5, 12:05 am, "Thomas M" <not_here> wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38695610:autist-tilst%C3%A5r-j...
>
> Men - hovsa:
>
> http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/e011a7...
>
> K rer det for dig, Jens Bruun?

Jens Bruun har ret i en ting. Mennesker med Aspergers syndrom har
almindeligvis ingen problemer med at skelne rigtigt fra - forkert. Man
kan ofte tværtimod være en anelse rigid på regler. Men resten?

Nja - Måske var man lige lidt hurtig der med at bebrejde muslimer :)

gelwane kunne i mine ører lyde som noget fra en adventure film, et
adventure-game eller et rollespil...
Men det optræder faktisk her som et familienavn. Ikke desto mindre -
who cares.

http://www.zgharta.com/index.php?option=com_content&view=article&id=224:zghartawien-family-names&catid=8:specials&Itemid=2

Fra : Bo Warming

Dato : 05-04-11 02:36

On Mon, 4 Apr 2011 16:48:36 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>adventure-game eller et rollespil...
>Men det optræder faktisk her som et familienavn. Ikke desto mindre -
Pårørende og patienter berøres men for alle andre et A&A diagnoserne
så udefinerede og ligegyldige som "dummemennesker og "egosvage" og de
"regel-rigide"

A&a AFVIGERNE ER SOM OS ANDRE, UNDTAGEN VEDR PROFESSIONAL BEHANDLING
BØR NED TRAPPES for det er ikke sygdom men forældres problem som de
selv bør bekoste eller de overlader til frivillige som kan gives alle
rettigheder og pliger som aftales med barnets ejer

Overdrager man til frivillig så gives en del af forældemyndighed til
denne, i en tid og på visse lokaliteter og med visse varsler for
aftaleændring. Fx skal frivillige kunne sættei stuearrest som
præciseret

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-04-11 08:32

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d9a407b$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38695610:autist-tilst%C3%A5r-jellingstengraffiti.html

> [...]

Som oftest. Omvendt at det skræmmende at konstatere, at du ikke kan skrive
ét eneste usenet-indlæg uden at gøre dig selv til grin. Men jeg har for
længst luret dig. Du får seksuel tilfredsstillelse af at ydmyge dig selv.
Det er eneste, plausible forklaring.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-11 09:41

"Jens Bruun" skrev i meddelelsen

> [...]
>ét eneste usenet-indlæg uden at gøre dig selv til grin. Men jeg har for
>længst luret dig. Du får seksuel tilfredsstillelse af at ydmyge dig selv.

Ah ja, det er her du helst vil snakke udenom, end bruge lidt tid på at
fortælle mere om din enorme viden om autisme og asperger syndrom.

Hånden på hjertet - hvordan synes du egentligt det går, med din viden på
ovenstående område - autisme og asperger syndrom? Jeg kan se, at du
allerhelst vil lukke samtalen med lidt personangreb osv, men jeg synes da
alligevel at du ska' ha' muligheden for at dele ud af din uudtømmelige viden
om autismespektrumforstyrrelser.

Vil du svare nu? Jeg tror ærlig talt helst du vil være fri.