Håndbold-skurke hyklesynger
Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 12:36

Håndbold-skurke hyklesynger

Nu ved vi at landhold der synger nationalsang er kun drevet af ussel
mammon
Glæde ved sporten er nul&nix

Håndboldpige-top meldte fra og arbejdsgiver afviste forhandlinger

Pigerne sku kræve åbne regnskaber for hvis TV-indtægter er enorme, SÅ
kan der argumenteres for at landholdsløn skal op og ej ned

Husk at sport er ikke som i amatørholdenes dage

Da stat gir monpol er det ikke en markedsfri sag så arbejdsgiver der
nægter at fremvise åbne regnskaber til alle på internettet er OGSÅ en
skurk

At der er fejl på begge sider bør ikke føre til evig blodhævnskrig
hvor øje for øje gør alle blinde

Sadl om til ÅBENHED - og bikini a la beach wolly er også en værdig
åbenheds-sag

Nogle vil sige at det er PERESROIKA der mangles - gennemsigtighed,
ærlighed

Både navler og regnskabsbundlinie bør stilles til skue for sport bør
bruges til at skabe en bedre verden og kun det krav kan undskylde at
staten gir foreninger monopol

Fra : Vidal

Dato : 03-04-11 12:47

Den 03-04-2011 13:35, Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Både navler og regnskabsbundlinie bør stilles til skue for sport bør
> bruges til at skabe en bedre verden og kun det krav kan undskylde at

Normalt forhandler fagforening og arbejdsgiver. Her ser det ud
som arbejdsgiver vil diktere.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 13:04

On Sun, 03 Apr 2011 13:46:30 +0200, Vidal wrote:

> Normalt forhandler fagforening og arbejdsgiver. Her ser det ud
> som arbejdsgiver vil diktere.

Som jeg har forstået det, ville deres betaling falde fra 1000kr/dag til
500kr/dag.

500kr/dag er jo mindre end understøttelse.

Hvis jeg har forstået det korrekt, forstår jeg sgu godt at de ikke gider
være slaver.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 19:30

On Sun, 3 Apr 2011 14:03:51 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>500kr/dag er jo mindre end understøttelse.
>
>Hvis jeg har forstået det korrekt, forstår jeg sgu godt at de ikke gider
Det skal være lysten der driver værket

Kampe er ikke blevet bedre af at professionelle damer kan tyre bolden
så hårdt som mænd kan

Om vi tæver russerne er uinteressant.

Æren er drivkraft nok - og at spille med jævnbyrdige

Hvis TV-indtægter kan give dem flere penge så er det den bedse løsning
- så på med bikinierne

Husarer er ikke uværdigt publikum

Hvis vore dyrkede sportsidoler kan spises af med at blive bespist på
rådhuset som i Sokrates Athen, så kan det smitte afpå politikere der
også bør være ulønnede og idealistiske

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 03-04-11 19:46

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> 500kr/dag er jo mindre end understøttelse.
>
> Hvis jeg har forstået det korrekt, forstår jeg sgu godt at de ikke gider

De skal gå fra 1700 kr pr dag, de er indrullet i landstrøjen til ca. 880 kr
pr. dag.
Det er anden gang, de skal gå ned. Sidste gang var det også tæt på 50%
Det rækker dårligt til at dække tabt arbejdsfortjeneste for de, der har
arbejde ved siden af.
eller må tage fri fra håndboldklubben.

DHF må siges at være elendige til markedsføring, siden de ikke er i stand
til at skaffe sponsorer i et fornødent omfang.
Dameholdet leverede en rimellig indsats i sidste turnering.. Kan de ikke
finde sponsorer alligevel, så vil de aldrig kunne.

Denne amputererde udgave af et landshold de har præsenteret i dag gør det da
ikke nemmere.
Der bør nok ryddes ud i direktionen og bestyrelsen i DHF. Stille og roligt!
Og nye mere visionære mennesker skal til.
Det kan kun gøres bedre.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 21:09

On Sun, 3 Apr 2011 20:45:38 +0200, "Frodo Nifinger"
<jni@GIRAFfiber.dk> wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

Som har minus-ære. LAndshold har plus-ære

> [...]
>Der bør nok ryddes ud i direktionen og bestyrelsen i DHF. Stille og roligt!
>Og nye mere visionære mennesker skal til.

og for tidobling af annonceindtjening:

Lækkerbrystede unge i bikini og de erfarne med mandeskuldre gider vi
ikke for who cares om Rusland vinder

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-11 03:54

<jni@GIRAFfiber.dk> wrote:

> [...]
>Der bør nok ryddes ud i direktionen og bestyrelsen i DHF. Stille og roligt!
>Og nye mere visionære mennesker skal til.

Nogle spillere er motiveret af sporten/spillet    (mest)

Nogle af patriotisme/ære (mest)

Nogle af penge.(mest)
S O W H A T ?
Alle lyver om hvad de anser for vigtigt

De får mediereklame ved at kævles

Sponsorer mangles og kan opnåes pr bikini dresscode , og Vidal er
racist mod husarer hvis han ser dem som mindre gode sportsfans end
snerperne der idag har sejret og kører bredskuldrede kedelige spillere
frem, som om folk zapper til Damehåndbold-som-livet-er-for-kort-til,
for at se bold blive tyret med maskulin kraft

Fluevægter håndbold vil være mindre voldelig end nuværende grove
lemlestelsessport hvor maskuline Anja Andersen satte norm for at tåle
strabadser. En charmerende uvoldelig intelligent ny håndboldsssport
bør eksperimenteres med og lad bare de andre lande vinde, vi skal ikke
i krig ogderfor booste militær-pariotisme , hvilket jo engang var
landskampes mål

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 21:10

On Sun, 03 Apr 2011 13:46:30 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

>Normalt forhandler fagforening og arbejdsgiver. Her ser det ud
>som arbejdsgiver vil diktere.

Har man fat i den lange ende og et godt pokerfjæs blir forhandling til
diktat Overalt