Israeli Pirates Harassing Fishermen in Gaz~
Fra : Patruljen

Dato : 03-04-11 05:00

Ken O'Keefe for 6 minutter siden:

I just filmed this, unfortunately my camera lens cannot zoom in well
enough to see the Israeli pirates up close, but we could see the
fishermen harassed and then come in, knowing that if they stared out
they could lose their boat (livelihood) or even be shot dead, as
happens more than people know.

http://www.youtube.com/watch?v=wLLow7HizCo&feature=player_embedded

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 12:11

On Sun, 3 Apr 2011 03:59:57 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> [...]
> fishermen harassed and then come in, knowing that if they stared out
> they could lose their boat (livelihood) or even be shot dead, as

Hvad er din pointe.?

Videoen viser absolut INGENTING.

En ting der undrede mig var, at palæstinensiske "fiskerbåde" åbenbart er
hurtige speedbåde og at den retning de kom fra IKKE var den retning hvor
den israelske patruljebåd sejlede rundt (hvis det overhovedet var en
patruljebåd).

Fra : /John

Dato : 03-04-11 14:36

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> En ting der undrede mig var, at palæstinensiske "fiskerbåde" åbenbart er
> hurtige speedbåde

Sludder.

Pali-fiskere er jo noget så helt enormt fattige og har slet ikke råd til
hverken speed-både eller brændstof til dem.

Det har derimod Hamas, der jo skal ha' transporteret lidt uskyldigt
festfyrværkeri ind i Gaza, finansieret af dværgen i Teheran.

John

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 14:45

On Sun, 3 Apr 2011 15:36:26 +0200, /John wrote:

> [...]
>
> Det har derimod Hamas, der jo skal ha' transporteret lidt uskyldigt
> festfyrværkeri ind i Gaza, finansieret af dværgen i Teheran.

Ja, det var det jeg mente.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 03-04-11 15:10

> Ja, det var det jeg mente.

Endnu et racistisk indlæg med det klare formål at dæmonisere Palæstinas
oprindelige befolkning.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 15:46

On Sun, 3 Apr 2011 16:09:41 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Endnu et racistisk indlæg

Hvordan i alverden kan du få det til at blive racistisk.???

> med det klare formål at dæmonisere Palæstinas
> oprindelige befolkning.

Mener du kanaanæerne eller filistrene.?

Området blev først i år 638 invaderet af araberne, der før den tid ikke
havde været bosat i området, der i flere tusinde år havde været befolket af
jøderne.

Så de muslimske palæstinensere er ikke andet end efterkommere af
besættelsesstyrker og indvandrere fra andre lande.

Fra : /John

Dato : 03-04-11 14:54

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Det har derimod Hamas, der jo skal ha' transporteret lidt uskyldigt
> festfyrværkeri ind i Gaza, finansieret af dværgen i Teheran.

"JERUSALEM (AFP) - Israeli naval commandos operating deep in international
waters on Tuesday boarded a cargo ship carrying arms the Jewish state said
was being smuggled from Iran to militants in the Gaza Strip":

http://au.news.yahoo.com/thewest/a/-/world/9016976/israel-navy-seizes-weapons-boat-en-route-to-gaza/

Så deet...

John

Fra : Patruljen

Dato : 03-04-11 05:25

On 3 Apr., 13:10, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Hvad er din pointe.?

At civilbefolkningen i Gaza udsættes for terror -

> Videoen viser absolut INGENTING.

Nuvel. Det er ikke den eneste optagelse, der findes. Kik her - same
thing:
http://www.youtube.com/watch?v=hF3ZMy7ICDY

http://www.youtube.com/watch?v=5PVoHhuZqrQ&feature=related

Den slags historier, som mainstream-medierne _ikke_ bringer og som du
omtrent kun ved noget om, hvis du har været der. Flot - Ikke?

> [...]
> hurtige speedbåde og at den retning de kom fra IKKE var den retning hvor
> den israelske patruljebåd sejlede rundt (hvis det overhovedet var en

Kenn O`Keefe er et øjenvidne. Du kan påstå at han lyver - det må du
selv om.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 13:00

On Sun, 3 Apr 2011 04:24:58 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> At civilbefolkningen i Gaza udsættes for terror -

> Nuvel. Det er ikke den eneste optagelse, der findes. Kik her - same
> thing:
> http://www.youtube.com/watch?v=hF3ZMy7ICDY

Israelerne skyder varselsskud. Du tror vel ikke at de israelske soldater er
så dårlige at de rammer ved siden af på så kort afstand, hvis de skød for
at ramme.?

> http://www.youtube.com/watch?v=5PVoHhuZqrQ&feature=related

Videoen viser kun at israelerne sprøjter med vand. Om det f.eks. er fordi
fiskerbåden er i et område hvor de ikke må være, siger videoen intet om.

> Den slags historier, som mainstream-medierne _ikke_ bringer og som du
> omtrent kun ved noget om, hvis du har været der. Flot - Ikke?

Videoerne viser IKKE om det er israelerne eller palæstinenserne der laver
noget forkert.

> Kenn O`Keefe er et øjenvidne.

Kenn O'Keefe et USA/Israel-hadende fjols, jeg ikke kan tage alvorligt.

> Du kan påstå at han lyver - det må du
> selv om.

Jeg VED ikke om han lyver, men han er ekstremt ensidig. Specielt i en af de
andre videoer fra ham hvor han kritiserer "racistiske ideologier" så som
zionismen og nazismen, men han glemmer helt den mest racistiske af alle,
islamismen.

Du æder ALT rår, bare det kritiserer USA og/eller Israel.

Du skal ikke tro på alt hvad du ser.

http://www.youtube.com/watch?v=UGXj1KV_b1k
http://www.youtube.com/watch?v=QAjbCvqch2o

Fra : Patruljen

Dato : 03-04-11 06:54

On 3 Apr., 14:00, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Israelerne skyder varselsskud. Du tror vel ikke at de israelske soldater er
> s d rlige at de rammer ved siden af p s kort afstand, hvis de sk d for
> at ramme.?

Varselsskud efter en fiskerbåd - Nice. Hvor ser du ellers varselsskud
og vandkanoner mod fiskere, der fisker udenfor fiskeri-zoner?

Prøv at svar -

"The risk has often cost fishermen their lives, or at least their
boats, which are confiscated by Israeli naval officers and not often
returned."

En bekræftelse af O`keefes udsagn, som du kan finde mange steder.

> Videoen viser kun at israelerne spr jter med vand. Om det f.eks. er fordi
> fiskerb den er i et omr de hvor de ikke m v re, siger videoen intet om.

Israel er sprunget fra den oprindelige aftale om at tillade fiskere
fra Gaza at fiske i en 20 mil-zone. Den er reduceret til 3 -
Fiskerne fortæller, at de ikke kan overleve med den begrænsning.

> Videoerne viser IKKE om det er israelerne eller pal stinenserne der laver
> noget forkert.

Israelerne har ikke lovhjemmel til at indskrænke Gaza`s territoriale
farvand. Det er bundhamrende ulovligt og det ved du godt. Blokaden er
kendt ulovlig af UN.

Man har indført deher begrænsninger efter krigen i Libanon. Med andre
ord: Man udøver repræsalier mod en civilbefolkning, for noget der er
foregået i den anden ende af landet. Uden anden sammenligning iøvrigt
- så ved du vel godt hvem der udøvede civile repræsalier som straf mod
partisan-virksomhed?

> Kenn O'Keefe et USA/Israel-hadende fjols, jeg ikke kan tage alvorligt.

Nuvel - måske har han set lidt for meget til at han syntes det er
morsomt. Kender du hans historie?

> [...]
> andre videoer fra ham hvor han kritiserer "racistiske ideologier" s som
> zionismen og nazismen, men han glemmer helt den mest racistiske af alle,

Han lyver ikke om dether. Det ville være idiotisk.

Iøvrigt deltager jeg ligenu i et historie-kursus om Andalusien. Der er
almindelig historisk konsensus om, at Islam har optrådt ganske
tolerent i forhold til eksempelvis kristendommen.

Islam har historisk tilladt tilstedeværelsen af andre bog-religioner.
Da spanierne havde held med reconquistaen myrdede man tilgengæld stort
set samtlige jøder og muslimer, hvor der tidligere havde været
religionsfrihed. Det gjorde man iøvrigt også da man lavede korstog -

Du har ikke historien med dig - Thomsen. Jeg kan anbefale dig at læse
om Andalusien, reconquistaen, den spanske inkvisitation osv. Man havde
en særskat i forhold til jøder og kristne. Men man myrdede dem ikke og
man tillod dem at udøve deres religion.

Du må meget gerne påvise den racisme, du hævder man kan tillægge
Islam?

> Du der ALT r r, bare det kritiserer USA og/eller Israel.

Nope - men jeg har selv været i Gaza, Jerusalem og Vest-bredden og set
ting, du sikkert ville tro var løgn.

> Du skal ikke tro p alt hvad du ser.

Det gør jeg skam heller ikke. Men den-der paliwood ting kan du godt
droppe. Hvis du vil bruge et par enkelte eksempler på misinformation
som grund til at miskreditere og tilbagevise alt andet - så kan du
sandelig godt droppe alt der kommer fra både Israel og USA ved samme
lejlighed.

Der findes bunker af materiale, hvor internationale observatører fra
menneskerettigheds-organisationer bevidner nedskydninger af ubevæbnede
civile. Bl.andet disse: http://www.youtube.com/watch?v=zSECq3kxT4I

http://www.youtube.com/watch?v=vuLpgZOYEVU&feature=related

Så nu vil jeg tillade mig at hænge dig fast på det niveau for kilde-
kritik, som du gør dig til fortaler for her.. Er det sådan du agerer i
almindelighed eller gælder det kun særligt udvalgte?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 14:25

On Sun, 3 Apr 2011 05:54:04 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Varselsskud efter en fiskerbåd - Nice. Hvor ser du ellers varselsskud
> og vandkanoner mod fiskere, der fisker udenfor fiskeri-zoner?

Nu har Israel jo store problemer med at Hamas-terroristerne får smuglet
våben ind i Gaza, då det.......

> Prøv at svar -
>
> "The risk has often cost fishermen their lives, or at least their
> boats, which are confiscated by Israeli naval officers and not often
> returned."

Det er en påstand uden den mindste dokumentation.

> En bekræftelse af O`keefes udsagn, som du kan finde mange steder.

Det er sgu da ikke en bekræftelse af O'keefe, da det er O'keefe der siger
det, Fjotte.

> Israel er sprunget fra den oprindelige aftale om at tillade fiskere
> fra Gaza at fiske i en 20 mil-zone. Den er reduceret til 3 -
> Fiskerne fortæller, at de ikke kan overleve med den begrænsning.

Så kunne de jo lade være med at skyde raketter mod Israel hele tiden.

> Israelerne har ikke lovhjemmel til at indskrænke Gaza`s territoriale
> farvand.

Gaza er ikke en selvstændig stat.

> Det er bundhamrende ulovligt og det ved du godt. Blokaden er
> kendt ulovlig af UN.

At skyde raketter efter civile israelere er også ulovligt.

> Man har indført deher begrænsninger efter krigen i Libanon.

Sikkert for at forhindre våbenforsyningerne til Hamas-terroristerne.

> [...]
> foregået i den anden ende af landet. Uden anden sammenligning iøvrigt
> - så ved du vel godt hvem der udøvede civile repræsalier som straf mod

Gaaaaaaaaaaaab. Allerede en Godwin.

> Nuvel - måske har han set lidt for meget til at han syntes det er
> morsomt. Kender du hans historie?

Jeg kikkede på et par af hans videoer, efter du startede denne tråd.
O'keefe er et fjols der fuldstændig har tabt sutten i sit had mod USA og
Israel. Det er ikke den mindste flig af objektivitet i det han lukker ud og
derfor er han totalt utroværdig.

Israel laver da helt sikkert noget lort en gang imellem, men
palæstinenserne gør det hele tiden.

> Han lyver ikke om dether. Det ville være idiotisk.

Han ER en idiot, så det.....

> Iøvrigt deltager jeg ligenu i et historie-kursus om Andalusien. Der er
> almindelig historisk konsensus om, at Islam har optrådt ganske
> tolerent i forhold til eksempelvis kristendommen.

Hvad i alverden har det med sagen at gøre.???

At de kristne (katolikkerne) var nogle ekstremt morderiske skidderikker i
den mørke middelalder, har da INTET med sagen at gøre.

> Islam har historisk tilladt tilstedeværelsen af andre bog-religioner.

Er du konverteret.? Du lyder efterhånden som P.N.

> Da spanierne havde held med reconquistaen myrdede man tilgengæld stort
> set samtlige jøder og muslimer, hvor der tidligere havde været
> religionsfrihed. Det gjorde man iøvrigt også da man lavede korstog -

De kristne var morderiske skidderikker for lang tid siden, og hvad så.?

> Du har ikke historien med dig - Thomsen.

Det har ikke en skid med historie at gøre.

> Jeg kan anbefale dig at læse
> om Andalusien, reconquistaen, den spanske inkvisitation osv. Man havde
> en særskat i forhold til jøder og kristne. Men man myrdede dem ikke og
> man tillod dem at udøve deres religion.

Og hvad så.? Det har STADIG intet med sagen at gøre.

> Du må meget gerne påvise den racisme, du hævder man kan tillægge
> Islam?

Islam ser ned på alle der ikke er muslimer, og de betragtes som andenrangs
mennesker (skal betale særskat, må ikke gifte sig med muslimer, da det vil
tilsmudse den rene muslimske "race").

> [...]
> som grund til at miskreditere og tilbagevise alt andet - så kan du
> sandelig godt droppe alt der kommer fra både Israel og USA ved samme

Der er uanede mængder af beviser på propaganda fra palæstinenserne (og
sikkert også fra israelerne), der ikke har noget med virkeligheden at gøre.

> Der findes bunker af materiale, hvor internationale observatører fra
> menneskerettigheds-organisationer bevidner nedskydninger af ubevæbnede
> civile. Bl.andet disse: http://www.youtube.com/watch?v=zSECq3kxT4I

Den video viser INTET. Den viser ikke engang hvem der skyder.

HVIS det var israelerne der skød, så gemmer de sig da på den forkerte side
af bilen.

> http://www.youtube.com/watch?v=vuLpgZOYEVU&feature=related

Din pointe er. ????

> Så nu vil jeg tillade mig at hænge dig fast på det niveau for kilde-
> kritik, som du gør dig til fortaler for her.. Er det sådan du agerer i
> almindelighed eller gælder det kun særligt udvalgte?

Jeg kritiserer ALLE kilder, og tager intet fra mellemøsten for pålydende.

Fra : N_B.DK

Dato : 03-04-11 14:42

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> Varselsskud efter en fiskerbåd - Nice. Hvor ser du ellers varselsskud
> og vandkanoner mod fiskere, der fisker udenfor fiskeri-zoner?

Det ser man ofte i Australien, hvor de i nord fisker ulovligt efter hajer
(haj finner)

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 03-04-11 10:20

On 3 Apr., 15:24, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Nu har Israel jo store problemer med at Hamas-terroristerne får smuglet
> våben ind i Gaza, då det.......

Det er et brud på international lovgivning at straffe en
civilbefolkning kollektivt fordi en eller anden organisation smugler.
Det ved du sikkert godt?

> Det er en påstand uden den mindste dokumentation.

Påstår du - men nope:
- der er masser af dokumentation:

http://www.google.com/search?hl=en&inlang=en&ie=English&domains=www..btselem.org&q=fisher+killed&sitesearch=www.btselem.org&lr=&lr=lang_en&x=23&y=12#sclient=psy&hl=en&lr=lang_en&inlang=en&domains=www.btselem.org&sitesearch=www.btselem.org&tbs=lr:lang_1en&q=fishermen+killed&sitesearch=www.btselem.org&aq=0p&aqi=p-p1g-sx3g-m1&aql=&oq=fishermen+killed&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=38a8ffe53c5e20b0

Hvorfor påstår du den slags ting, uden at undersøge det mindste -
All right - Thomsen. Hvor mange døde fiskere kan du tælle på BT`Selems
web-ressource?

> Det er sgu da ikke en bekræftelse af O'keefe, da det er O'keefe der siger
> det, Fjotte.

Er det et indikation på din høje IQ, at du kalder mig Fjotte og
fejlagtigt påstår, at det er O`Keefe, der udtaler sig sådan?

Hvorfor undersøger du ikke den slags inden du udtaler dig - det er da
ikke særligt smart - vel?
Sætningen er _ikke_ O`Keefe`s. Men stammer herfra:
http://www.maannews.net/eng/ViewDetails.aspx?ID=295281

> Så kunne de jo lade være med at skyde raketter mod Israel hele tiden.

Og hvorfor gør de så det?
Palestinians who did not take part in the hostilities and were killed
by Israeli security forces in the Gaza Strip, 29.9.2000 - 26.12.2008

http://www.btselem.org/english/statistics/casualties_data.asp?Category=28®ion=GAZA&sD=29&sM=09&sY=2000&eD=26&eM=12&eY=2008&filterby=event&oferet_stat=before

E`en lang række af angreb, der udover at dræbe Hamas-folk
kontinuerligt rammer civilbefolkningen. Hvorefter man skyder nogle
forholdsvis harmøse raketter af mod Israel.

Som så - "gengælder" - med flyangreb, der som oftest rammer endnu
flere civile.

Du kan se et af den type angreb her:
http://www.youtube.com/watch?v=jrGgvKHeRZc&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fresults%3Fsearch_query%3DGaza%2Bkillingzone%2B%26aq%3Df&has_verified=1

Dette er et typisk israelsk angreb ind i Gaza pr. helikopter.
Optagelsen starter 01.46 inde i videoen. De foregår kontinuerligt og
regelmæssigt, som listen fra BT`Selem viser dig.

http://www.youtube.com/watch?v=l0aEo59c7zU&NR=1&feature=fvwp

Den seneste udveksling startede med et sådan angreb, som Hamas og
andre militante grupper svarede tilbage på ved at affyre en række
raketter. Herefter "gengældte" Israel med flyangreb.

> Gaza er ikke en selvstændig stat.

Nuvel. Det kan du sige. Derfor er det en ulovlig blokade alligevel.
Bemærk at der her også anvendes formuleringen: "The Palestinian
territories."

On January 24, 2008, the United Nations Human Rights Council released
a statement calling for Israel to lift its siege on the Gaza Strip,
allow the continued supply of food, fuel, and medicine, and reopen
border crossings.[134] According to the Jerusalem Post, this was the
15th time in less than two years the council condemned Israel for its
human rights record regarding the Palestinian territories.[135] The
proceedings were boycotted by Israel and the United States. Prior to
this, U.N. Undersecretary-General for Humanitarian Affairs, John
Holmes, described the blockade as "collective punishment", saying, "We
all understand the security problems and the need to respond to that
but collective punishment of the people of Gaza is not, we believe,
the appropriate way to do that."[136]

On December 15, 2008, following a statement in which he described the
embargo on Gaza a crime against humanity, United Nations Special
Rapporteur Richard A. Falk was prevented from entering the Palestinian
territories by Israeli authorities and expelled from the region.[137]
The Israeli Ambassador to the United Nations Itzhak Levanon[138] said
that the mandate of the Special Rapporteur was "hopelessly
unbalanced," "redundant at best and malicious at worst." [139]

In August 2009, U.N. human rights chief Navi Pillay criticised Israel
for the blockade in a 34-page report, calling it a violation of the
rules of war.[140]

In March 2010, United Nations Secretary-General Ban Ki-Moon stated
that the blockade of Gaza is causing "unacceptable suffering" and that
families were living in "unacceptable, unsustainable conditions".[141]

A UN Fact Finding mission in September 2009 lead by South African
Judge Richard Goldstone suggested that the blockade was a war crime
and possibly a crime against humanity:
http://en.wikipedia.org/wiki/2007%E2%80%93present_blockade_of_the_Gaza_Strip

Israel's blockade of Gaza is a clear violation of international
humanitarian law, the International Committee of the Red Cross (ICRC)
has said. In a statement, the ICRC describes the situation in Gaza as
dire, saying the only sustainable solution is a lifting of the
blockade.

It says Israel is punishing the whole civilian population of Gaza.
http://www.bbc.co.uk/news/10306193

Tutu said the blockade was "a siege" and a "gross violation to Human
Rights", echoing rights groups which accuse Israel of collective
punishment. Former President Jimmy Carter last month referred to the
blockade as an atrocity.

UN Fact Finding Mission finds strong evidence of war crimes and crimes
against humanity committed during the Gaza conflict; calls for end to
impunity

The Report states that Israeli acts that deprive Palestinians in the
Gaza Strip of their means of subsistence, employment, housing and
water, that deny their freedom of movement and their right to leave
and enter their own country, that limit their rights to access a court
of law and an effective remedy, could lead a competent court to find
that the crime of persecution, a crime against humanity, has been
committed.
http://www.unhchr.ch/huricane/huricane.nsf/view01/9B63490FFCBE44E5C1257632004EA67B?opendocument

U.N. Human Rights Chief: Israel's Blockade of Gaza Strip Is Illegal
http://www.foxnews.com/story/0,2933,539363,00.html

> At skyde raketter efter civile israelere er også ulovligt.

Og?

Man er udsat for en ulovlig blokade. Dertil er det land, som
palæstinenserne fik af FN okkuperet og har været det i mindst 44 år.
Det er ulovligt at okkupere andres land. Det er ikke ulovligt at
forvare sig mod en besættelsesmagt.

> Sikkert for at forhindre våbenforsyningerne til Hamas-terroristerne.

Det forandrer ingenting. Det er stadig i strid med folkeretten og
internatinale menneskerettigheder at straffe en civil-befolkning
kollektive for en militant bevægelses aktioner.

> Gaaaaaaaaaaaab. Allerede en Godwin.

Nope. Jeg kalder ikke dig for en nazist. Men jeg sammenligner civile
repræsalier med en politik, vi kender alt for godt.

Du bebrejder O`Keefe, at han sammenligner Israels besættelsespolitik
med nazisternes. Her er et punkt, hvor der ingen nævneværdig forskel
er på de to organisationers metoder.

> [...]
> Israel. Det er ikke den mindste flig af objektivitet i det han lukker ud og

Jeg stoler langt mere på O`Keefe end på dig. Du har tabt sutten i dit
had mod den palæstinensiske population og sidder der og hælder
fjollede og forkerte påstande ud, mens du samtidig kalder andre for -
Fjotte.

> Israel laver da helt sikkert noget lort en gang imellem, men
> palæstinenserne gør det hele tiden.

Hele tiden?
Vor herre bevars -

Israel er en statsmagt. Tilgengæld skærer du en hel population over
samme læst. når du formulerer dig, som du gør.
Du er en generaliserende racist, når du siger at et helt folkefærd
laver fejl hele tiden. Intet mindre -

> Han ER en idiot, så det.....

Hvor er det egentlig jeg skal finde signaler om din høje intelligens,
med den retorik, du hælder af dig -

> Hvad i alverden har det med sagen at gøre.???

Du omtaler et hel population, der hengiver sig til en religion som
racister. Sagen er at de reelt har optrådt mere tolerante end vores
kristne lande.

> At de kristne (katolikkerne) var nogle ekstremt morderiske skidderikker i
> den mørke middelalder, har da INTET med sagen at gøre.

> Er du konverteret.? Du lyder efterhånden som P.N.

"Er du konverteret." Vor herre bevars -
Nej - du. Jeg sidder her med en historiebog. Og kan citere et par
sætninger for dig:

"For en god ordens skyld må det tilføjes at hverken tyrkerne eller
andre muslimske folk var religiøst ufordragelige. På nær en enkelt
undtagelse - en sindsyg hersker i Egypten i begyndelsen af det
11.århundrede forfulgte de ikke de kristne."

" Det er også karakteristisk, at ingen af de orientalske kristne
nogensinde har appelleret til paven eller de vesteuropæiske magter om
hjælp. " De er retfærdige og øver ikke vold eller uret mod os."

> De kristne var morderiske skidderikker for lang tid siden, og hvad så.?

Og vi har netop dræbt - hvor mange muslimer i Irak?

> Det har ikke en skid med historie at gøre.

Det har alt med historie at gøre, når du gerne vil fortælle, at
muslimerne er racister. Det er rygende forkert.

> Og hvad så.? Det har STADIG intet med sagen at gøre.

Jeg har netop svaret. Og se så at kom ned på biblioteket og læs lidt.
Du har vist tiden til det -

> Islam ser ned på alle der ikke er muslimer, og de betragtes som andenrangs
> mennesker (skal betale særskat, må ikke gifte sig med muslimer, da det vil
> tilsmudse den rene muslimske "race").

Jeg kender skam mange muslimer der er gift med almindelige hvide
mennesker.

Men det er et interessant synspunkt. Israelere har ligefrem iværksat
en kampagne for at modgå blandede ægteskaber. Jøder er altså racister
i dine øje?

Og danskere er også - for en stor dels vedkommende - imod, at deres
børn gifter sig med muslimer. Så danskerne er altså racister i din
optik?

> Der er uanede mængder af beviser på propaganda fra palæstinenserne (og
> sikkert også fra israelerne), der ikke har noget med virkeligheden at gøre.

Du kan spørge din kollega - John. Han poster gerne de værste løgne -
sålænge det kan støtte Israel og defamere palæstinenserne. Han
formidler ligefrem informationer der lyver om børnedødeligheden for
børn under 5 år. Det værste snavs, jeg har set, du - bringer John med
begrejstring.

> Den video viser INTET. Den viser ikke engang hvem der skyder.

Sig mig - er du blind?
Bemærkede du de obervatører der var iklædt gule veste?

> HVIS det var israelerne der skød, så gemmer de sig da på den forkerte side
> af bilen.

Nej. De gemmer sig i første omgang bag bilen og bevæger sig derefter
tilbage til den person, der er ramt.

> Din pointe er. ????

At civilbefolkningen udsættes for terror.

Det er dokumenteret i sådan et omfang, at det er en håbløs umulig
postition at anbringe sig i, at modsige det.
Kik dig omkring på siden her: http://www.btselem.org/index.asp

http://www.btselem.org/English/Gaza_Strip/20101103_Shooting_at_workers_near_the_Gaza_perimeter_fence.asp

> Jeg kritiserer ALLE kilder, og tager intet fra mellemøsten for pålydende.-

Gør du det?

Tja- du har da "kritiseret" også i dette indlæg. Men det var så helt
uden at undersøge noget som helst. Er det - din kilde-kritik?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 18:21

On Sun, 3 Apr 2011 09:19:47 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Det er et brud på international lovgivning at straffe en
> civilbefolkning kollektivt fordi en eller anden organisation smugler.

Det er sgu da ikke at straffe, hvis man skyder varselsskud.

> Det ved du sikkert godt?

Ja, men det er der ikke tale om her.

5

> Er det et indikation på din høje IQ, at du kalder mig Fjotte og
> fejlagtigt påstår, at det er O`Keefe, der udtaler sig sådan?

Er det da ikke O'keefe på videoen.?

> Hvorfor undersøger du ikke den slags inden du udtaler dig - det er da
> ikke særligt smart - vel?
> Sætningen er _ikke_ O`Keefe`s. Men stammer herfra:
> http://www.maannews.net/eng/ViewDetails.aspx?ID=295281

Videoen du linkede til: Uploaded by 1worldcitizen on Apr 3, 2011

Artiklen er fra: Published Monday 28/06/2010 (updated) 29/06/2010 12:38

At O'keefe i 2011 citerer en artiken fra 2010, er sgu da ikke det samme som
at hans udtalelse er bekræftet.

> Og hvorfor gør de så det?

Fordi de er hjernedøde voldspsykopater.?

> Palestinians who did not take part in the hostilities and were killed
> by Israeli security forces in the Gaza Strip, 29.9.2000 - 26.12.2008

> [...]

Desværre ryger der en gang imellem civile med når de opholder sig tæt på
terrorister.

> E`en lang række af angreb, der udover at dræbe Hamas-folk
> kontinuerligt rammer civilbefolkningen.

Det er fordi kujonerne fra hamas gemmer sig bag civile.

> Hvorefter man skyder nogle
> forholdsvis harmøse raketter af mod Israel.

Hvis de er "forholdsvis harmøse", hvorfor bliver de så ved med at skyde dem
mod civile i Israel.? Kan det være fordi de IKKE vil have fred.?

> Som så - "gengælder" - med flyangreb, der som oftest rammer endnu
> flere civile.

Ingen Hamas-raketter --> ingen israelske bomber. Simpel logik.

> Du kan se et af den type angreb her:
> http://www.youtube.com/watch?v=jrGgvKHeRZc&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fresults%3Fsearch_query%3DGaza%2Bkillingzone%2B%26aq%3Df&has_verified=1

Linket er spærret.

<snip resten>

Uanset hvad jeg svarer, så vil du bare fortsætte med dine mere eller mindre
seriøse googlesøgninger.

Det gider jeg ikke spilde min tid med, så derfor.

EOD

Fra : Patruljen

Dato : 03-04-11 10:22

On 3 Apr., 15:54, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:

> [...]
> waters on Tuesday boarded a cargo ship carrying arms the Jewish state said
> was being smuggled from Iran to militants in the Gaza Strip":

"A Cargo-ship."
Jamen det må da hellere gå ud over nogle små-fiskere i Gaza. Det er da
helt logisk?

Fra : Patruljen

Dato : 03-04-11 10:25

On 3 Apr., 15:36, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:

> Sludder.
>
> Pali-fiskere er jo noget så helt enormt fattige og har slet ikke råd til
> hverken speed-både eller brændstof til dem.

Ja. De er helt vildt velhavende. Det kan man da tydeligt se på denne
video fra B`Tselem:

Army imposes harsh restrictions on fishing in Gaza Strip
http://www.youtube.com/watch?v=x_6g1a-cEQs

Fra : Patruljen

Dato : 03-04-11 12:00

On 3 Apr., 19:21, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Det er sgu da ikke at straffe, hvis man skyder varselsskud.

"Before Israeli-Palestinian fighting broke out in 2000, fishing
accounted for almost 7 percent of agricultural output," said Tarek
Saker, director general of fisheries at the Palestinian Agriculture
Ministry. "But in 2006, Palestinian fishermen caught half as much as
they did in 1999 - largely due to Israeli restrictions on fishing."

"It is endangering their life and certainly their health, and it's
also very humiliating and threatening," said Sarit Michaeli, a
B'Tselem spokeswoman. http://www.haaretz.com/news/report-israel-navy-harassing-and-humiliating-gaza-fishermen-1.213980

> Ja, men det er der ikke tale om her.

B'Tselem's research indicates that, since the abduction of Cpl. Gilad
Shalit, on 25 June 2006 , Israel has forbidden boats, including
fishing boats, to sail off the Gaza coast. The prohibition has struck
a severe blow to the fishing sector, which provides a livelihood for
tens of thousands of residents of the Gaza Strip. Lacking other means
of employment, and despite the Israeli navy's patrol of the coast and
occasional shooting at Palestinian fishermen -

In addition to shooting, in recent months Israel Navy crews have used
a new method of humiliating and abusing the fishermen. B'Tselem has
learned of many cases in which the sailors stopped fisherman off the
coast, particularly opposite Rafah, forced them to go further out to
sea and then ordered them, under threat of firearms, to undress and
swim dozens of meters in the sea to the navy ship, despite the bitter
cold. The sailors threatened to shoot anyone who did not want to jump
in because he didn't know how to swim. The fishermen were ordered to
swim to a rescue float that the soldiers threw into the water, but the
soldiers yanked at the float just before the fishermen reached it.
After being taken on board, the ship sailed to Ashdod Port. On the
way, the fishermen were kept on deck in their soaked underwear,
exposed to the wind and the spray of water. At the port, the fishermen
were held for from fourteen to twenty-four hours, their hands cuffed
and their eyes covered, and interrogated. In some cases, they were
given military clothes and were offered food and a hot beverage. At
the end of the interrogation, they were taken back to the ship and
returned to where their boat had been anchored. The sailors then
forced them to undress again and swim to their boat. In some
instances, their clothes had been blown into the sea, so they had to
make their way to shore in their soaked underwear. In rare cases, the
fishermen were returned to the Gaza Strip via Erez Crossing.

I went out to sea with my brother Samir and with Aymen al-Jabur. We
were going to fish… In the distance, I saw an Israeli warship
approaching us. It stopped about thirty meters from us and fired into
the air… The captain ordered me to follow him… We went about 6.5
kilometers, and then he ordered me to stop and turn off the motor. The
captain ordered me to disconnect the gas lines … and to take off my
clothes. I stood there in my underwear. It was very cold and there was
a strong wind… The captain ordered me to swim toward the Israeli ship,
which was about twenty meters from my boat. I began to swim, and when
I got close to the ship, it moved further and further away, until it
was about one hundred meters from my boat… I told the captain "Have
mercy. I am tired," but he told me to shut up. … The sailors threw
down a ladder and pulled me up to the deck. They shoved me onto a
rough iron plank that the sailors stand on so they don't slip. One of
the sailors blindfolded me and bound my hands and legs from behind. He
dragged me about twenty meters on the rough iron board and then
ordered me to sit on one of the cannons on deck…

responded that they restrict the fishing area off the Gaza Strip to 6
nautical miles (11 kilometers) from the coast, and that these
restrictions are based on security needs, primarily to prevent the
smuggling of weapons and terrorists into and out of the Gaza Strip,
attacks from the sea in boats loaded with explosives, and the
smuggling of the captive Cpl. Gilad Shalit out of Gaza. But these
security needs do not justify the arbitrary detention and abuse of
fishermen. Firstly, the fishing boats from which the fishermen were
taken did not sail far from the Gaza coast, and certainly did not
exceed the 6 nautical mile (11 kilometer) limit at the time that Navy
patrol boats constantly patrolled the coastline. The fishing boats
were far from the Israeli Navy's ships, and certainly didn't pose a
threat to their security. Therefore, it seems that the detention of
the fishermen and the inhuman and degrading treatment were a means of
adding to the pressure that Israel has put on the residents of the
Gaza Strip since the abduction of Cpl. Shalit. These fishermen were
detained and abused as collective punishment of persons who breach
Israel 's unofficial prohibition on fishing.
http://www.btselem.org/english/gaza_strip/20070223_prohibition_on_fishing.asp

> 5

5 dræbte fiskere - Imponerende flot, ikke ?
Og det er blot dem, som B`T selem har kendskab til.

Var dokumentationen iorden - Thomsen. Ja -

> Er det da ikke O'keefe p videoen.?

O`Keefes udsagn om dræbte fiskere og konfiskeret materiel blev
bekræftet via en anden kilde. Og der findes da mange andre kilder. Men
nu citerede jeg fiskerne`s "fagforening", hvis vi ellers kan kalde det
sådan -

> [...]
>
> At O'keefe i 2011 citerer en artiken fra 2010, er sgu da ikke det samme som

Nå. Ja. Først er han en idiot. Derefter kan hans statement ikke
dokumenteres. og når det så kan dokumenteres ved hjælp af fiskerne
selv og menneske-rettigheds organisationer i området? Så er det
pludselig sådan at O`Keefe citerer en artikel fra 2010 :)

Du er jo morsom -

Det er almindelig kildeanalyse, at man forsøger at få en information
bekræftet fra andre kilder. Det er slet og ret idiotisk først at påstå
at informationen er udokumenteret, for derefter at hævde, at han
citerer den kilde, der bekræfter hans statement :)

Jeg orker dig ikke Thomsen. Du er en racist - der mener at et helt
folk laver fejl - hele tiden - og du er ovenikøbet en ualmindelig
ubegavet en af slagsen.

> Fordi de er hjerned de voldspsykopater.?

Og de er født som hjernedøde voldspsykopater - ikke?

Ved du hvad ?
Jeg slutter bare her -