INTRANET: Diskussionsforum/nyhedsgrupper
Fra : John S Hansen

Dato : 10-08-01 12:45

Kære NG
Er der nogen der kan hjælpe mig med oplysninger om mulighederne for
oprettelse af diskussionsforum/nyhedsgrupper på et INTRA-net.
På forhånd tak!

Fra : sel

Dato : 10-08-01 22:29

"John S Hansen" skrev d. 10-08-01 12:45 dette indlæg :
> Kære NG
> Er der nogen der kan hjælpe mig med oplysninger om mulighederne for
> oprettelse af diskussionsforum/nyhedsgrupper på et INTRA-net.
> På forhånd tak!

Hej John

Roder selv med intranet og har overvejet det samme. Jeg blev rådet til
at implementere asp på serveren og så bygget et forum op i asp - det kan
hentes gratis på nettet. Læs meget mere på activeserverpages.dk.

Mvh
SEL

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 13-08-01 06:41

Jah..... Eller så skal du være smart.

Jeg foreslår at du henter programmet DNews. Med det kan du sætte en intern
newsserver op, ligesom den vi bruger lige nu (news.worldonline.dk). Den er
simpel at konfigurere, og så skal du ikke se på et træls og langsomt
web-interface. Det er efter min mening, den bedste løsning til en
virksomhed, som gerne vil have en news-server til deres medarbejdere.

Programmet kan hentes her: http://netwinsite.com/dnews.htm

--
Venlig hilsen
Mikkel F. S. Andersen

Fra : Rico Laursen

Dato : 15-08-01 08:49

Må jeg forslå Snitz forum!?
www.snitz.com

/Rico

Fra : Ulrik Friis

Dato : 15-08-01 15:22

Hvis du har dit intranet kørende på en IIS så få din administrator til at
installere FP server extensions. Så er det blot at køre Guiden
diskussionsforum. Husk - at hvis du har mere end et diskussionsforum på et
websted, så skal de øvrige ligge i hver deres subweb.

mvh
Ulrik