Skærme
Fijala 3554
Er der nogen der kender den her skærm?
Fra : jan vous

Dato : 10-08-01 12:44

Samtron Professional & Graphics 96P
Size: 19" (18.0" viewable)
Max Resolution: 1600x1200@76Hz
Pris: 2445 kr.
Hvis der er nogen der kender den, har set den i funktion, må de meget gerne
komme med deres menig. Jeg vil sgu nødig købe katten i sækken. På forhånd
mange tak.
Jan

Fra : Ryne

Dato : 10-08-01 13:49

Har ikke set skærmen selv, men hvis det virkelig er en 0,22pnkt. så lyder
det squ meget godt til den pris....

Hvis du bor i Nærheden af Københvan så ring til alcotini A/S og hør om de
har den omstilet....så du kan kører ind og se selv hvordan den er

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 10-08-01 15:57

On Fri, 10 Aug 2001 14:48:53 +0200, "Ryne" <larz_prime@hotmail.com> wrote:

>Har ikke set skærmen selv, men hvis det virkelig er en 0,22pnkt. så lyder
>det squ meget godt til den pris....

Hvis jeg husker rigtigt; så er Samtron-skærme, Samsungs billigskærme.

Derfor er der nok samme forbehold overfor denne skærm, som der er overfor
Samsungs skærme, at de 0,22 er målt på den "uofficielle" led, og at skærmen
reelt er en 0,26.

>Hvis du bor i Nærheden af Københvan så ring til alcotini A/S og hør om de
>har den omstilet....så du kan kører ind og se selv hvordan den er

Altid en god ide.
Synes at man som minimum altid bør tjekke hvordan skærmen ser ud, inden man
køber.
Om det så er hos en ven, i en forretning el. en helt tredie mulighed er
ligemeget, bare man ser hvad skærmen kan, inden man betaler for den.

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
Sex is not the answer. Sex is the question. Yes is the answer.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 10-08-01 17:19

"Rune Kronenberg" <rrk@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Derfor er der nok samme forbehold overfor denne skærm, som der er overfor
> Samsungs skærme, at de 0,22 er målt på den "uofficielle" led, og at

Det er helt rigtigt, lidt svindel *GGG*

Fra : Ryne

Dato : 10-08-01 21:24

Kender i noget specifikt til den måde de har regnet 0,22 ud så??? vil meget
gerne vide det...

Fra : Søren Kappel

Dato : 10-08-01 22:38

De har garanteret ikke målt den diagonalt. Altså på tværs fra højre hjørne
øverst til venstre hjørne nederst, men på langs eller tværs.

Søren